Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

Minski

^ Ei mullekaan tullut kulkukorttia vielä tänään, mutta eiköhän se sit huomenna tule :) Hermostuttaa kyllä kieltämättä muakin, että miten sen tulo kestää näin kauan, kun ne on jo tiistaina postitettu ja sähköpostissa sanottiin, että "ovat perillä viimeistään ke tai to." Yleensä posti päivässä kyllä tulee perille tai viimeistään kahdessa päivässä. Mutta kyllä me varmasti päästään ilmaiseksi sisälle ilman niitäkin jos nyt sattuis käymään niin, ettei ne tule ajoissa, en mä oo ainakaan edes aatellu, että maksasin sisäänpääsyä, kun on kerta luvattu, että näytteilleasettajat pääsee ilmaiseksi. Mutta siis luotan kyllä, että huomenna ne kulkukortit on tulleet :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Hessuinen

^Toivotaan näin. Mulla kun tämä on ensimmäinen ilmoitteutuminen niin hermostuttaa oikein olan takaa, mielessä pyörii tuhat ja kaksi "mitä jos" -skenaariota. Mutta mulla nyt taitaa muutenkin olla vähän sen tyylinen elämänasenne, odotan kaikesta aina ettei kuitenkaan onnistu niin kuin pitäisi. xD

Marla

Eiköhän tuosta mene info sinne ovelle, että hamsuväeltä puuttuu kulkukortteja, ja luultavasti muuteskin pääsee, kun näyttää boksia, että hei, mulla on täällä eläimiäkin.
Ikävää kyllä ootella noita, mulle onneksi tuli jo ekassa aallossa niin ei niistä(kin) tarvitse stressata.

wiidii

Ilmoittakaa tosiaan Martinalle sitten huomenna jos kulkukortteja ei näy, joku hallituslainen tai hamsteri-ihminen (esim. minä) voi varmaan sitten ovelle tulla kuikuilemaan sellaisille joille kortti ei syystä x ole tullut perille.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

Täälläkin odotellaan vielä kulkukorttia ja kurkkukipuisena toivotaan, että ei pukkaa kuumetta ennen lauantaita... Koko viikon ollut pikkasen kurkku karheena ja tänään ihan kunnolla kipeenä, että pitäkäähän peukkuja.  ;)

Rose

Mullekkaan ei kulkukorttia ole vielä tullut ;/

X-File's/JonnaMilaya

Mä sain tänään,kohta mulla on niitä kerää koko sarja kun vielä huomenna tulee kolmas erilainen...
Itse menen siis jo huomen sinne pystyttämään kanipuolta.
Nyt sitten toivoo et saa viel oikeat elukat mukaansa.
Nindelle paranemisia
~Solnechnyi Trusha~

GaneshaX

Hessuinen; ei näyttelystä kannata liikaa paineita ottaa ;)

Tärkeintä on, että ottaa ilmomaksukuitin ja hamsut mukaan + ilmoittaa Viirulle, jos ei kulkulupa ole tullut huomisen postissa  :)

(mulle tuli kulkulappu tänään. Luovuin kyllä jo toivosta, mutta posti olikin myöhässä  :D  )
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Kyselen nyt vielä täälläkin eli onko kukaan tulossa Turusta näyttelyyn? Tai siis lähinnä menossa Turkuun. :D Yksi hamsupentu kaipailisi kovasti kyytiä!

Minä ainakin  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Olive

Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"Mulle ei ole kulkukorttia vieläkään tullut, hermostuttaa jo. Olen SHY:n jäsen mutta siellä on väärä osoite (en ole saanut päivitettyä"), mutta laitoin kyllä siihen tulleeseen viestiin vielä oikean ja nykyisen osoitteen. Toivottavasti ovat viestin lukeneet eivätkä lähettäneet väärään osoitteeseen, ei hirveästi naurata jos pitää ilmojenkin lisäksi maksaa vielä se sisäänpääsy kahden ihmisen osalta. :|

Laitoin sulle sähköpostia koskien tätä!!!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Hessuinen

^Vastailin. Jotain mä kuitenkin olen tehnyt väärin, vaikka ainakin yritin. Tai jotain. :kieli

GaneshaX

Tänään illalla saadaankin alottaa jo auton lastaus. Jee  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Meidän ois tarkoitus lähtä jo tuossa parin tunnin päästä ajeleen  :)
Täällä siis viime hetken täpinöitä, hamsut pakkaan vasta sitten kun kuski soittaa että on tulossa, joutuvat raasut muutenkin olemaan pienessä tilassa melkeen koko viikonlopun (yöksi niille on isommat asumukset)

wiidii

Meikäläisen juna lähtee kohta, nyt pitäisi jo juosta asemalle. Apua, olen taas kauhean myöhässä.  XD  Onneksi hamsuista ei tarvitse huolehtia, ne tulee sitten tuon puoliskon ja viirun kyydillä.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.