• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Ken_G

#300
Ei vielä tännekään, mutta eiköhän huomenna sitten.

Hessuinen

#301
Mullekaan ei vielä tullut..
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

wiidii

#302
Eiköhän ne huomenna viimeistään ole tulossa, jos eilen on postiin laitettu.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Olive

#303
Onhan tässä vielä kaksi päivää aikaa :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Nilla

#304
Mä en nyt sit sunnuntaina pääsekkään tulemaan tonne joten joku muu pääsee sunnuntaina Marjutin assariksi.

Iik enää muutama päivä!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#305
^ NIIMPÄ!  :sydan

Mulle tuli jo eilen kulkukortti + muut lappuset ja tänään sitä jo ihan paniikissa etsin. Toivottavasti pysyy tallessa. :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

GaneshaX

#306
Mulla on kauheet muistilistat mitä tartten mukaan...
Tavaraa, bokseja ja muuta tilpehööriä onkin nyt sit kuitenkin monta kassillista...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

X-File's/JonnaMilaya

#307
Eipä ole tänne vielä mitään tullut...
~Solnechnyi Trusha~

Vevve

#308
Hihii, enää pari päivää.  :D
Kerkisin jo hukata maksukuitin, pitää tulostaa uusi...

viiru

#309
Kaikille näytteilleasettajalistan henkilöille on toimitettu kulkuluvat. Jotta viestiketju ei tukkeutuisi "väliaikatiedoista", laittakaa mieluusti vasta perjantai-iltapäivän jälkeen viestiä, jos kulkulupa ei ole tullut perille. Ja tässäkin tapauksessa mieluummin vaikka suoraan minulle, olen henkilö joka vastaa kulkulupien toimittamisesta. Sähköpostiosoite, josta tavoittaa on mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#310
Tulostittoman elämä on ihanaa, pitää huomenna pankkiin raahautua maksamaan näyttelymaksu ja tulostamaan kuitti. Enkä muuten edes tiedä missä Salon jättikokoisessa Osuuspankissa edes on itsepalvelutila, eeep.  :nuija:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#311
Mä täällä laittelen jo boxeja. :P Suhteellisen hyvällä mallilla jo pakkaaminen eikä kaiken pitäis nyt jäädä vikaan iltaan. Vielä tars ainakin kynsiä leikellä. Kantoapua luvattiin juna-asemalla raiteelle asti ja kyyti tulee Riihimäeltä hakemaan Hyvinkäälle, kun en kamoineni koiran kanssa selviä junanvaihdosta. :D Ilmoja en vielä viiti maksaa, kun ei ole tiedossa enkkulaisten tuleminen. Olen siis lauantain lemmikkikääpiöille varalla tuomariksi ja pari elukkaa siihen luokkaan ilmosin. Vaikka vaikeaksiahan tuo järjestely sitten menee, jos vierailevat tuomarit eivät pääse tulemaan. :/

Anonymous

#312
Hmph. Voi että. Mun oli tarkoitus tulla lauantaina PetExpo:on, ja sitten myös katselemaan niitä hamsuja siellä, mutta nyt olen tullut kipäksi  :kieli . Noh, jos mä pääsisin buranan voimin sinne..

wiidii

#313
Minäkin laittelen bokseja ettei Maukun tarvitse huomenna iltapäivästä ihmetellä että jaahas, mitkäs hamsut ne lähti mukaan.  XD  Minä kun lähden jo perjantaiaamusta Helsinkiin ja Mauku pääsee viirun kyydillä, joten en jostain syystä taida olla avustamassa hamstereiden pakkaamisessa.

Stipendi, jonka piti tulla tänään postin kautta ei ole vieläkään tullut, joten saa nähdä millä maksan edes näyttelymaksut, saati sitten junan. Pitää alkaa tekemään ihmeitä jos se ei huomenna tule, äiti onneksi lupautui jo junamatkan verran pistämään tilille rahaa jos huonosti käy.  :P  Kulkukortit sentään tänään putosi postilaatikosta, eli sisälle onneksi pääsen.  :D

Jänskättää, ihan jo sen takia että messunäyttelyt on jänniä, mutta lisäksi pitäisi saada Venäjältä hamstereita ja on vielä tuo pölypilvikin tuolla taivaalla että saa nähdä saadaanko edes tuomareita Suomeen.  :pihalla:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ken_G

#314
Hmph. Talvikkonuorukaisten kynsiä pitäisi varmaan vähän siistiä, mutta vaikka muuten ovat kädessä tosi rauhallisia, niin selälleen kääntäessä alkavat viuhtoa jaloillaan tuhatta ja sataa. Yritä siinä sitten leikellä  :huh

Edesmennyt talvikkotyttö taas pyrki kädestä pois ja näykki, mutta kun käänsi sen selälleen, niin antoi leikata kynnet ihan kiltisti ja rimpuilematta..