• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Juulia

#285
^^ Okei, kiitosta! :)

^ Meillä tuli juuri äsken näyttelyvahvistus postitse :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

ammie

#286
Mulle saapui juuri postitse tuo kulkukortti näyttelypaikalle.  :)  Iiks, enää muutama hassu päivä tähän ja pitäisi vielä hoitaa tuhat ja sata asiaa ennen näyttelyä. Onneksi mukaan ei lähde kun tuo yksi hamsteri, niin ei tarvitse sählätä niiden boksien kanssa koko yötä. En ymmärrä, miten te jotkut pysytte hereillä koko näyttelypäivän, kun olette edellisen yön laitellut bokseja valmiiksi!
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#287
Meillekin tuli vahvistus.  :)

Eevi

#288
Meille ei ole vielä tullut, mutta eiköhän se tule huomenna. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Anonymous

#289
Kun itse olen menossa lauantaina PetExpo:oon, niin eikös tuo pidetä siellä niin, että nekin ketkä eivät tuo omaa hamsteria/eivät edes osallistu, niin voivat tulla katselemaan ja kiertelemään siellä hamsu puolella? (:

X-File's/JonnaMilaya

#290
Lainaus käyttäjältä: "Kultahamsteri<3"Kun itse olen menossa lauantaina PetExpo:oon, niin eikös tuo pidetä siellä niin, että nekin ketkä eivät tuo omaa hamsteria/eivät edes osallistu, niin voivat tulla katselemaan ja kiertelemään siellä hamsu puolella? (:
Yleisö on erittäin tervetullut myös hamsupuolelle kiertelemään ja katsomaan!
Mullekkaan ei ole vielä tullut hamsupuolelta kulkukorttia.Sähkäri kyl tuli.Kanipuolen vahvistus kortteineen tuli eilen.
~Solnechnyi Trusha~

Anonymous

#291
Jee, hyvä, no sitten olen kyllä tulossa katsomaan ja ihastelemaan hamstereita (:

viiru

#292
Kulkukortit on lähetetty kahdessa erässä. Ensimmäinen erä on postitettu maanantaina, toinen tänään (on huomenna perillä). Kulkukortteja piti tilata ylimääräinen erä, koska näytteilleasettajia tuli näyttelyyn melkein tuplaten arvioitua enemmän.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#293
Toivotaan, että kaikki onnistuu! On paljon uusia harrastajia ja tämä näyttely taitaa olla kaikkein suurin tähän mennessä? Ps. mulleki tuli kulkukortti.

X-File's/JonnaMilaya

#294
Ja vanhoja harrastajia jotka yrittävät jonkinnäköistä paluuta...
~Solnechnyi Trusha~

Rose

#295
Tää on mun ensimmäinen hamsu näyttely, koira ja kani näyttelyissä on käyty useampaan kertaan mutta hamsu näyttelyissä ei.

Sintturainen

#296
Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"Ja vanhoja harrastajia jotka yrittävät jonkinnäköistä paluuta...

Näimpä, veit jalat suustani....  :D

wiidii

#297
Hesari ja ulkomaalaiset lehdet lupasivat ainakin tänään hyvää lentojen suhteen, toivotaan parasta että kentät pysyy auki ja tulivuori innostuu uudelleen vasta ensi viikon jälkeen!  :angel
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

GaneshaX

#298
Toivottavasti kulkukortit tulee kaikille ajoissa. Tänne ei ole vielä tullut....
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#299
Ei tullu meillekkään. :(