• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#270
Aivan sekin pitää huomioida kun tilanne tosiaan muuttuu nopeasti.

GaneshaX

#271
Ja kun ollaan jo näin lähellä kesää, niin lautta paikatkin voi olla aika finitto  :|

Onks eläinten sisäänkulkuovi sama kuin viime vuonna?  (Ovi 2.3)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jonna

#272
^On.

Rose

#273
mistä tiedän mikä ovi on 2.3 vai lukeeko se siinä ovessa vai?

jonna

#274
www.finnexpo.fi sieltä tilaesittely ja kartat  :)
Se ovi on siis maan alla, kävelytieltä menee ajoramppi alas. Varmasti liikenteessä on paljon porukkaa boksien kanssa joten ei muuta kuin virran perään vaan  :)

Saana

#275
Tulipahan koko yö aherreltua kaikennäköstä näytskään. Tein muutaman palkinnon, laitoin lähteville poikasille ruokapussukat jne ja kummitytöille tuliaisia. :) Papereiden tulostamisesta olisi kyllä joku saanut maksaa palkkaa... 9 paperin tulostamiseen meni varmaan tunti, kun tuo tulostin "pikkasen" temppuili. Jos täällä olis tilaa niin laittaisin varmaan boxitkin nyt jo. Mutta eiköhän jätetä jotain viimeisen illan paniikkipakkailuun. :D Vähän jännittää miten pääsen junassa kulkemaan kamoineni. Tulee pitkä vkl, kun pitää lähteä jo perjantaina, että saan tuon koiran mukaan. Toivotaan, että sunnuntaina jo pääsisi kotiin. Jos näytskä venähtää (kuten ennakkoilmoista voisi päätellä) niin maanantaille menee meidän reissu.

Vevve

#276
Mulla on tällä kertaa ihanan vähän lähtijöitä, Lempäälässä oli ihan kauhea kuljetusurakka.  :D  Taitaa olla vaan neljä osallistujaa ja yksi poikanen uudelle omistajalle.

Saana

#277
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"ja yksi poikanen uudelle omistajalle.
:lov

Sintturainen

#278
Me lähtään jo ajeleen perjantaina päivällä, eikä mitenkään keretä sunnuntaina puolella kotiin... Mutta mä oon sanonutkin että tää on mun miniloma, kaks yötä hotellissa, kolme päivää ilman lapsia, valmiilla ruuilla, aah  :lov  :D Voiskin itekki katella jotain palkintoa vaikka lemmikkiluokkaan...

Ninde

#279
Mä en jotenkin tajua, että mulle tulee tuolta hamsteri. Boksikin olis Forssassa ja kuitenkin unohdan sen sieltä hakea tai en ehdi käymään, et ehkä ostan sit suosiolla uuden...  :D

Saana

#280
^Ja sit sulla on 2 boxia eli tarviit myös toisen hamsun! XD

Ninde

#281
^Joo mut ei onneks yhtään asumusta, ei tälle tulokkaallekaan vielä ole..  XD

Juulia

#282
Mulla ei nyt jotenkaan oo yhtään sellainen näytsifiilis niinku aiemmin... Nyt pelkään etten edes muista maksaa ilmomaksua. Täytyykin hoitaa viimeistään huomenna - muuten unohtuu :D . Jotain lahjoituspalkintojakin olis kiva käydä ostamassa :) .

Meiltä ei ole tällä kertaa kuin yksi lähtijä ja pitäisi vähän saada tyypille massaa lisää... mutta tuskin kovin kummoista menestystä kannattaa odottaa kun on niin paljon kilpasiskoja ja -veljiä molemmissa luokissa :) .

Muuten. Jos jotain lahjoituspalkintoja ehdin käydä ostamassa niin käynkö antamassa ne jollekin näyttelypaikalla vai...?

//
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Saana

#283
^Vie infoon tai tyrkkää jollekin sihteerille. Näillä eläinmäärillä olisi ehkä suotavaa, että ei esitä suuria toivomuksia millaiselle eläimelle palkinto menee ellei se ole sitten joku mikä palkitaan muutenkin (esim. pitkisten ykkönen tai paras lemmikkivetsku). Tai ainakin itselläni riittäisi pähkimistä jo pelkissä sijoituksissa. (Jokaisella tuomarilla voi tietenkin olla oma näkemyksensä. :)) Jos kuitenkin haluaa palkinnon menevän tietynlaiselle eläimelle niin kannattaa kirjoittaa palkintoon se.

Hessuinen

#284
Mitenkäs, milloin pitäisi niiden lippulappusten tulla postin mukana? Kun tuli se vahvistuaviesti sähköpostilla, kehotettiin siinä laittamaan kotiosoite ellei olltu laittanut ilmoittautumiseen, jota minä en tietenkään ollut tehnyt, joten laitoin mailitse samantein menemään. Nyt mietityttää, onko osoite sittenkään saapunut oikeaan mailiin / perille ollenkaan. :S
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava