• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Rose

#240
mistä tonne saa semmosen kulkukortin?

Eevi

#241
Se lähetetään postissa.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Rose

#242
^^ aa okei  :)

Minski

#243
74 lemmikkisyyristä ilmottu lauantaille :o
Onko ikinä ollu aiemmin niin paljoo ? Viidenkymmenen päälle oli viime GG:ssä ja sekin kuulosti jo hirmu paljolta, saati 74. No siitä joukosta ne, jotka sijottuu saa olla tosi ylpeitä hyvin hoidetuista hamsuistaan. Mutta miten tuomari voi edes muistaa ne kaikki 74 hamsua, jotta osaa laittaa ne johonkin järkkäänkin ja ettei alkupään hamsut jo unohdu. Huisin paljon kyllä, onkohan noi enkkutuomarit tottunutkin isompiin määriin siellä enkuissa vai onko siellä tollasta lemmikkiluokkasysteemiä edes ?

Ja ei-standardisyyriksiäkin 15, tosi paljon. Olis kiva tietää, että mitä värejä ne ei-standardit on, että onko ne samaa vai eriä kaikki ja jos samaa niin olisko aika pohtia niiden nostoa koestandardiin. Luulen kyllä, että ne on eri värien umborous-versioita suurin osa tai sit näitä white-tsydeemejä.

Syyristen kohdalta muutenkin tosi hyvät eläinmäärät :yes:


Juu ja mä en siis mitenkään pahalla sanonut, että se osoitteen anto olis hyvä mainita näyttelykutsussa vaan ihan vaan ystävällisenä parannusehdotuksena; kaikki näyttelyihin hamsua ilmoittavat eivät ole niin tottuneita noiden ilmoittautumisten kanssa. Yritin kyllä ihan nätisti sen mainita, mutta en tiiä sit onnistuinko :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#244
Huh, mikä määrä lemmikkejä. :shock: Siinä on tuomarilla, sihteerillä ja assarilla kiva puuha edessä... Ja täytynee itse varautua henkisesti pitkään päivään. :D

Mä jo manasin ei-standujen määrää, mut sit hoksasin, et eihän mulla nyt tällä kertaa tule yhtään sellaisia. xD

Vilma

#245
^^ Itse kauhistelin myös ei-standun määrää. Huhhuh, tuleekin kivan kokoinen näyttely. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Anonymous

#246
Tulee pitkät päivät  :huh

Olive

#247
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Eläinmäärät:

LAUANTAI
Ulkomuotoluokat
- Standardiluokan lyhytkarvaiset syyrialaiset: 38
- Standardiluokan pitkäkarvaiset syyrialaiset: 49
- Koestandardiluokan syyrialaiset: 4
- Ei-standardiluokan syyrialaiset: 15
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 33
- Koestandardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 13
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 16
- Ei-standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 8
- Standardiluokan kiinankääpiöhamsterit: 20

Lemmikkiluokat
- Lemmikkikääpiöhamsterit: 25
- Lemmikkisyyrialaiset: 74
- Lasten lemmikkiluokka: 5
 
SUNNUNTAI
Ulkomuotoluokat
- Standardiluokan lyhytkarvaiset syyrialaiset: 33
- Standardiluokan pitkäkarvaiset syyrialaiset: 30
- Koestandardiluokan syyrialaiset: 1
- Ei-standardiluokan syyrialaiset: 14
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 42
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 18
- Koestandardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit:6
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 17
- Ei-standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 9
- Standardiluokan kiinankääpiöhamsterit: 8

Lemmikkiluokat
- Lemmikkikääpiöhamsterit: 29
- Lemmikkisyyrialaiset: 57
- Lasten lemmikkiluokka:8

On tässä moka, meinaan koestanttuja ei cambelleissa oo olleskaan lauantaina, mutta kirjoittelin noi valmiiseen luetteloon enkä huomannut että koko luettelossa ei lukenut stardardi cambelleita olleskaan vaan pelkät ks:t ja olin laittanut ne sitten sille paikalle.

Mulla ei myöskään toiminut copy paste koneella, joten en voinut kopioida ilmoja suoraan sähköposteista että varautukaa että luettelossa on virheitä :)

Ei menny ihan niinku elokuvissa, mutta ehkä selvitään.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

sarilau

#248
Miekin katoin, että aika paljon on elukoita, mutt ilmeisesti vähän poikkeuksellisen paljon kun tekin päivittelette. Odotan ihan innolla tätä juttua  :)  Pari vauvaa saan sieltä  (tai toinen ei oo enää vauva kyllä, mutta minulle vauva) mukaan ja muutenkin. Ihan huippua päästä tekemään jotain ihan omaa. Töissä on viime aikoina tökkinyt sen verran pahasti että nämä eläimet on kyllä olleet mun päivien pelastus  :p
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Ninde

#249
Lainaus käyttäjältä: "Olive"On tässä moka, meinaan koestanttuja ei cambelleissa oo olleskaan lauantaina, mutta kirjoittelin noi valmiiseen luetteloon enkä huomannut että koko luettelossa ei lukenut stardardi cambelleita olleskaan vaan pelkät ks:t ja olin laittanut ne sitten sille paikalle.
Noni kuulostaa heti jo paljon normaalimmalta, kun mietinkin tossa jo että onpas outoa ettei olis yhtään standua.  :haha

sarilau

#250
Voihan lehmän häntä vai mitä pitäisi sanoa.. :huh

Se kanin ilmottautuminen oli mennyt väärälle ihmiselle ja nyt koko kani ei saa osallistua näyttelyyn. Että ottaa päähän..nyt mä sitten ajelen täältä joensuusta asti helsinkiin yhden "mini"kokoisen hamsterin kanssa joka ei varmastikaan tlue menestymään kovin hyvin missään luokassa..

No, ei se mitään, kyllä me tullaan silti, vauvojen takia ja muutenkin haluan nähdä millaista se touhu on + nähdä ihmisiä. Ja saahan sitä käydä siellä kanipuolellakin katselemassa..teettää vaan taas lisää töitä, kun pitää yrittää vinkua takaisin ilmottautumismaksua, jota ne tuskin kuitenkaan suostuu palauttamaan..
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

viiru

#251
Saija Kukkohovi arvostelee lemmikkikääpiöhamstereiden lisäksi kiinankääpiöt lauantaina.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#252
Onneks ei oo vielä tänä viikonloppuna näyttely, ei pääsis enkkulaiset tulemaan. Toivotaan, että tilanne normalisoituu ens viikonloppuun mennessä!

Saana

#253
^Joo, sormet ristissä täällä kanssa! Meidänki Ruotsin reissu olis voinu mennä mönkään jos ne laivat olis jääny jäihin pari vrk aiemmin. :o

Vevve

#254
Ainiin en edes tajunnut että lentokielto vaikuttaa tuomareihinkin  :shock:
Sormet ja varpaat ja hampaat ja korvat ristiin että pääsevät tulemaan!