Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

wiidii

En arvostele. :) Lauantaina Saija Kukkohovi ja sunnuntaina Martina Munther.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Harkitsen kyllä sitäkin, mutta kun en oikein tiedä mihin ne veisin sitten näyttelyn ajaksi kun tulevat minulle juuri siihen aikaan.  :|  Mut pohditaan pohditaan, kylläpä tuota aina keksii. Harmittaa vaan kun en tiedä tummanharmaasta värinä mitään (paitsi tuon kirjallisen standardin..) niin olisin mielelläni kuullut englantilaiselta tuomarilta mielipiteen, ne on varmaan hippasen useammin ko. väriä nähneet kuin suomalaiset.
Joo no siis varmaan kuitenkin hieman eri asia pitää ne esim. kassissa jossain sivummalla, kuin tuoda muiden joukkoon, ja jututtaa sitten väliajalla tuomareita. Voi ehkä saada asiasta enemmän irtikin, kun voi suoraa kysyä "täsmäkysymyksiä", kun ei ikinä tiedä miten paljon tuomarit väriä arvostelussa kommentoi.

wiidii

Näin teen, kiitos Annina ja Ninde.  :)  Pistetään lapset siis pöydän alle kassiin ja sitten arvostelujen jälkeen kyselen vähän tietoja.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

Ilmot lähetetty ja maksettu  :D Nyt vaan jäädään odotteleen näyttelyä.

Sara

Meiltäkin ilmot lähetetty. :)
vhk roborovskit

Marla

Jahas... Näyttääkin siltä, että ollaan tulossa tuonne lauantaina. :) Sunnuntaina en jaksa lähteä, kun maanantaina on kumminkin lähtö laivareissuun...

Olis kyllä tosi kiva päästä näyttelyihin tovin tauon jälkeen, ja kyllähän tuolta nyt jotain tuomisia löytyisi. Yksi kasvattikin pitäisi tuoda uudelle omistajalleen.

Näillä näkymin kaiketi ammie tulee kyytiin, mutta vielä yksi hänen lisäkseen mahtuisi (vanha henkilöauto, joten hamsujen pitää olla takana keskellä ja sylissä, kun ei takalaukkuun voi laittaa kuin tavaraa). Minski, Saana...?

Minski

^ Voi vitsi, mä niin haluisin lauantaille päästä paikalle, mutta kun tosiaan on koiranhoito-ongelma silloin :| Ilmoaikaa näytti olevan 12.4 asti, joten on vielä vähän aikaa selvitellä, asiaa vaikeuttaa vaan se, että Dora on arka koira eikä hoitajaksi näin ollen käy ihan kuka vaan, potentiaalisia hoitajia, jotka koira tuntee hyvin ei ole kuin 2, joista toinen on estynyt ja toinenkaan ei suorilta luvannut vaan sanoi palaavansa asiaan ensi viikolla. Mietin tuossa, että voisinhan mä tietty ilmota pari hamsua silleen varmuuden vuoksi, vaikken sit pääsiskään niin eipä ne nyt suuri menoerä ole.

Voinko Marla varata sun kyydistä paikan, vaikken vielä satavarmasti tiedäkään pääsenkö lähtemään ?

Marla

Varaa vain. :)
Jos et pääse, voin kyllä viedä ne hamsterit näyttelyihin, mikäli haluat.

Sohvi

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"En arvostele. :) Lauantaina Saija Kukkohovi ja sunnuntaina Martina Munther.

Okei  :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Minski

Marla: Ok, mä varaan :) Ilmottelen sit jossain vaiheessa, että pääsenkö lähtemään, kun tiiän itekkin. Toi olis kyl kiva, jos voisit olla niiden varaäiti näyttelyreissulla :) Mulla ei oo oikein ketään lähtijöitäkään, ihan vaan pari ruppanaa, että jos en pääse ite niin ihan kauheesti hoitamista niissä ei sulla olis :)

ammie

Voi ei, nostin eilen viimeiset rahat tililtä ja enhän mä nyt voi mitään ilmoja maksaa. Vai koska ne ilmot pitää maksaa, viimeisenä ilmopäivänä vai käykö maksu myöhemminkin?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

^ Näyttelypäivään mennessä pitää olla maksettu.

GaneshaX

Juu, näyttelypäivään mennessä  :)

Meiltä lähti viimein ilmot matkaan. Pienellä porukalla lähdetään.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

Ilmot lähti menemään, meiltä tulee 3 syrkkiä, kaksi menee molempiin luokkiin ja yksi vain lemmikkiin  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anonymous

Meiltä lähtee yhteensä 11 hamsutinta molemmille päiville  XD