• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

karov

#60
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Ajoaikaa kertyy ruhtinaalliset reilut 4h. Iiks, enpäs muistanut, että sinne ottaa ajaa noin kauan. (vaikka matkaa on alle 300km  :shock: )

Toivon mukaan pääsen lähtemään eri autolla, kuin normaalisti... Voisi olla hieman mukavampi ajaa.

HEI JOO! Mä tuun mä tuun! :) Ni et pääse tälläkää reissul sitte hetkekskää hengähtää ko mä selitän jotain turhaa! ;D Muute jos mahd. ni voinko maksella sen bensamaksun jo tilille? :) Ois mulle helpompi.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

S.D.G.

#61
Okei, okei, voin tulla ulkomuotokääpiöiden assariksi :D
Meinasin lukea pääsykokeisiin mutta tuskinpa se nyt onnistuu joten ilmoittaudun palvelukseen... :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Minski

#62
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Voin assaroida jotain mitä nyt vielä vapaana on.
Onks mua huomioitu vielä mihkään ? Ei sillä, että mun pakko olis tehdä mitään, mutta jos pulaa on niin voin hyvin tehdä jotain :)


En saanu tän näyttelyn ilmoihin kuluun kuin vaivaiset 27 e :pihalla: Mulla ei vaan oo mitään ilmottavia, kun Odeliina jäi äitiyslomalle ja valtaosa mun hamsuista on jo sen verran vanhoja, ettei viitti enää tuoda näyttelyihin ja sit on semmosia hamsuja, mitä en vaan viitti tuoda, kun tiiän jo ilman tuomarin arvostelua itekkin, ettei ne oo mitään kaksisia.

Mä en oo saanu koiralle hoitajaa, joten vähän jännään, että miten pitkään näyttelyreissussa menee, onneks eläinmäärät ei oo mitään 50 hamsua per luokka ainakaan :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sintturainen

#63
Voihan räkä! Arvatkaas kuka meni sairastuun kaameeseen flunssaan just nyt! Onneksi ei kuumetta kuiteskaan oo, ja onhan tässä vielä pari päivää aikaa syödä troppeja ja lepäillä. Mutta näyttelyitä ei jätetä väliin mikäli vaan henki pihisee (ja ei ihan oikeesti tuu esim. kuumetta...)

Scarlett

#64
Minäkin olen vähän miettinyt, tullako sittenkään, kun rahatilanne ei ole ihan paras mahdollinen... ja nyt sitten viimeisenä niittinä olen tulossa kipeäksi, joten enpä ole saapumassa. Tosi harmi :(

viiru

#65
Hups, en huomannut Minskin avuntarjoamista ollenska. Ei sua tietenkään toimettomaksi jätetä, turha pelko! Laitoin siut assariksi ulkkissyrkeille.

Karoliinan laitoin myös assariksi ulkkiskääpiöille, kiitos ilmoittautumisesta. :)

Tehtäväjaot voitte tarkistaa täältä. Vielä sihteeri lemmikkisyrkeille hakusessa, ellei Hely aio olla. Minun sihteerini ei tarvitse kokemusta, ainoastaan kirjoitustaidon. :) Opastan kyllä ja tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Katitar

#66
Harmi kun omat varat ei riitä yhdelle kuulle kahteen eri näyttelyyn.. mutta paljon näyttelyonnea ja menestystä osallistuville!  :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Scarlett

#67
Reippaasti vaan nyt joku sitten ilmoittautumaan lemmikkisyrkkien sihteeriksi! Olin viime keväänä ekaa kertaa siinä puuhassa, ja oli tosi opettavaista ja kiinnostavaa, voin suositella lämpimästi  :)

wiidii

#68
Hely voi tulla sihteeriksi. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

#69
Kamalaa keliä luvanneet  :c8  Noh, tarttee vaan nousta ajoissa ja ajaa nätisti, ehkä jopa rajoitusten mukaan  :D

wiidii

#70
Onneksi ei ole hirveän paljon syrkkejä niin jaksan kirjoittaa Heidin puhetta nopeasti ihan loppuvaiheessakin.  ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

#71
^Nyt pääsee paljon kommentoimaankin, kun eläimiä on vähän! Toivottavasti Petri ei mua kurista, koska aattelin käyttää ruhtinaallisesti aikaa eläinten kunnolliseen arvosteluun. En nyt tietenkään vedä hommaa ihan överiksi, mutta junou että joka kohtaa tulisi kommentoitua mahdollisimman kattavasti – kerrankin kun voi!

Jälkkäreitä ulkkiksiin ilmeisesti otetaan yhdistyksen puolesta vastaan, sekä myös ainakin minun puolestani :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#72
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Hups, en huomannut Minskin avuntarjoamista ollenska. Ei sua tietenkään toimettomaksi jätetä, turha pelko! Laitoin siut assariksi ulkkissyrkeille.
Ok, kiva että oli vielä jotain hommaa vapaana :) ILmainen ruoka taas taattu :pileet: :D

Lainaus käyttäjältä: "Katitar"Harmi kun omat varat ei riitä yhdelle kuulle kahteen eri näyttelyyn.. mutta paljon näyttelyonnea ja menestystä osallistuville!  :)
Mulla oli silleen hyvin, että tilipäivä oli 15.päivä, joten vaikka näyttelyt on samassa kuussa niin ilmomaksut meni kätsysti eri tileistä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sintturainen

#73
Mun piti käydä kalenterista tarkistamassa että eihän se ollut vielä huomenna  :D  Miten tässä jaksaa yhen päivän vielä oottaa?!? Onneksi huomenna on mun isän synttärit, ja sit pitää käydä kylässä myös miehen vanhemmilla kun haetaan heiltä navigaattori lainaan (en luota omaan kartanlukutaitoon  ;) )

Mustikkamaan

#74
Mä käyn huomenna kattoo kaupasta et jos mä löytäisin jotain pientä namia "lahjotuspalkinnoiksi", ja sit mä kokkaan teille kasvisrisottoa (ite syödään sitä usein ja mielestäni se on maukasta) sekä spekuloin tossa että leiposin vähän jotain pullantapasta! Jotenki piristävää pitkästä aikaa ihan oikeasti osallistua jotenkin :D Vaikka se meidän pikkuneiti talvikko sitten kuoli, niin näytteilleasettajan merkeissä en pääse osallistumaan  :cry:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]