• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2010 Jyväskylä

Aloittaja viiru, 12.01.10 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

wiidii

#90
Ganesha rekkaa hamsterit Jyväskylässä, eli hänen paikkeilleen kannattaa mennä. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

TiBe

#91
Mä en saa nyt mieleeni kuka on Ganesha, päivystääkö hän infolla tms? Pitäisköhän mun varmuuden vuoksi ottaa sit kopiot papereista mukaani huomenna? Eikös se ollut 2€/per hamsu?
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Mustikkamaan

#92
Infossa ne rekkaukset tapahtuu, joten sinne vaan :) Ja joo, hinta on mainitsemasi.

Siis kopiot, wat?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Niina-03

#93
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Niina-03, montako henkilöä autosi kyydissä on?  :)  Pohdiskelen vain että jos ei sittenkään tarvitsisi tulla junalla Tampereelle.

Mulla on 2 henkilöä kyydissä, Marja ja Minski :) Eli yksi ainakin mahtuisi periaatteessa, ellei ole montaa hamsua. Eli tuletko wiidii Jkylä-Tre?

Ja Minski OK. Löysin mailisi, en muista lukeneeni sitä aiempaa. Lienen ollut unissani tms.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

TiBe

#94
Okei, inffoon sitten huomenna kansion kanssa rekkailee elukat :)
Niin siis otanko kopion hamsujen papereista, rekisteröintiin sillain ,että toinen jää itselle ja toinen yhdistyksen kansioihin? Vai riittääkkä vain yksi rekisteröinti todistus joka jää sitte minulle leiman ja numeron kera?;)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

GaneshaX

#95
^ HÖH! Ja mulla oli Lempäälässäkin nimimerkkiruusuke.  XD

Siis minä pidän infoa ja puffaa huomenna. Eli tod näk istun silloin puffassa ;)

Kahdet paperit + 2e ja  tieto/näyttö L1 maininnasta

Mä olen näyttänyt arvostelukaavaketta kun olen itse rekkauttanut hamsuja. Normaalistihan ilmoitetaan vain mistä ja kuka on L1 antanut ja sitten se tarkastetaan tuloksista(?) Mutta minähän en sieltä puffasta mitään vanhoja tuloksia näe  ;)

Toinen papereista jää yhdistykselle, toiset tulee omistajalle.

http://www.hamsteriyhdistys.net/rekisterointi.php
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

TiBe

#96
Ok, eli lähdenpä pian kopsaa parit paperit sitten :) Mä tuun Ganeshax häirittee sua sit jossain vaiheessa 10 eläimen rekkauksen kanssa ;D Pahus en kyllä tunnista sua nimimerkin perusteella, mut jos puffassa tai infossa oot niin eiköhän se selviä.
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Anonymous

#97
^^Ei sulla Heidi ollu ku loppuvaiheessa ruusuke. Jos Cristiina musitat tumma hiuksisen ponnarilla jonka kanssa ravasin röökillä harvase hetki. Jutteli paljon siinä Minskin tuntumassa. No Huomennahan tuo sitten paljastuu.

GaneshaX

#98
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"^^Ei sulla Heidi ollu ku loppuvaiheessa ruusuke.


No olihan se vaikka kuinka kauan  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#99
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Mulla on 2 henkilöä kyydissä, Marja ja Minski :) Eli yksi ainakin mahtuisi periaatteessa, ellei ole montaa hamsua. Eli tuletko wiidii Jkylä-Tre?
Tulisin mielelläni!  :sydan  Ei tarvitse ihmetellä sitten näyttelyn jälkeen että miten pääsisi juna-asemalle ja sitä kuinka paljon myöhässä junat on ja niin edelleen. :) On vain yksi hamsteri mukana tuolle reissulle että ei hätää!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#100
Täällä ootellaan kun yks kyytiläinen heräs vasta kun ois pitänyt olla jo täällä meillä  :D  Noo, tunnin aikataulun heittohan on pientä. Me sit soitellaan 10.30 että KÄÄK, meillä on täällä 30 hamsua ja matkaa enää 50km. No toivottavasti ei, että kerettäs ihan ajoissa. Pitää ajaa pitämättä kahvitaukoja...

Niin ja puolet porukasta oottelee meitä jo huoltoasemalla...  :oops:

Mustikkamaan

#101
^Voi ei :S No, ei mun aikataulu oo ainakaan tiukka :D

Mä juuri siistiydyn hieman ja laitan kamoja kasaan. Viiru tulee koukkimaan mut seittemältä :P (kello on nyt 6:01, vaikka foorumin kello näyttää mulle että son seittemän - mä en oo varmaan osannu ajastaa sitä jotenkin oikein)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#102
Mitenhän siellä on menny. Täällä kotijoukot jännittää! :D

Nettz

#103
Juu, omia hamsuja odottelen jo kotiin, olis kiva kuulla miten niillä meni ja millaset arvostelut tuli.. Muutenkin ois kiva tietää tuloksia :)

Saana

#104
Mä oon Minskiltä ja Janikalta saanu kuulla jo tuloksista sen verran, että hyvin o menny meidän hamsupoppoolla. :sydan Minskillä ja Janikalla tainnu mennä myös aika kivasti! :) Virallisia tuloksia sitten jännityksellä odottaen.