Hamsterihaaveet

Aloittaja Wiivi, 08.12.09 - klo:16:14

Wiivi

Tänne voi siis kertoa hamsteriaiheisista haaveistaan. Esim. jos ei ole hamsteria. Ihan mitä vaan hamstereihin liittyviä haaveita :D

Pidän paljon hamstereista, mutta en saa sellaista, sillä äitini on allerginen pölylle, hilseelle yms. Mietin vain, että kun synttärini lähestyvät, niin perheeni olisi miettinyt minulle lahjaa. Nimittäin hamsteria! Sitten syntymäpäivänäni äitini sanoisi minulle, että jos huolenpito onnistuisi hyvin, niin saisin hamsterin. Vanhempani maksaisivat alkukulut ja minä sitten myöhemmin ruoat, purut yms..  Se olis ihanaa!  :lov

Tällaista mietin kävellessäni koulusta kotiin  :lov

- Voisikohan tämän muuttaa ihan yleiseksi hamsterihaaveet-topickiksi, ettei olisi pelkästään syrkeille tehty? :)
- Juulia
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Hamsufani97

Haluaisin niiin paljon toisen ja kolmannenkin hamsun!  :lov  Ja terra kaupanpäälle ois kiva ;D

KaisaM.

Mie haluaisin taas kasvattaa hamsupoikueen, mutta jo kaksi naarasta jolle olen poikuetta toivonut, on jäänyt pois jalostuksesta. :( Ehkä joskus vielä  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Juulia

Haluan (ja olen jo kauan halunnut) lk kyyhkis vkkk-naarasta. Toivottavasti joskus saisin :) .

Toinen hieman tuoreempi haaveeni on pk minkki tai pk/lk musta laikukas.

Ja tietenkin, että omat hamsut eläisivät mahdollisimman terveinä pitkään! :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Marla

Minä haluaisin päästä tässä kasvatuksen aloittamisessa kunnolla alkuun. Näyttää muuten ihan hyvältä, mutta nyt nuo pari naarasta jäävätkin ilmeisesti pois, eli tällä hetkellä toivo on Cindyn ja Hyacinthin varassa. Jos noista nyt jommalle kummalle tulee knikki tms. niin... :ankst:

InnI

Mä oon nyt ollut muutaman kuukauden hamsuton, ja halu uudelle nappisilmälle ois kova! Mutta mistään ei tunnu nyt saavan campbellejä, toivotaan että yhdelle lähellä asuvalle kasvattajalle tulisi pian poikasia. Odottavan aika on pitkä.  :(
Suomenlapinkoira tyttö Kiisa s. 1.12.2011

Anonymous

Toiveeni on että saisin kasvattikumppanini Heidin kanssa erittäin hienoja syrkki norreja jalostettua.

PiiaL

Pk minkkejä sais alkaa tupsahteleen meille :lov Joissakin yhdistelmissä on ollut mahikset ja tulee olemaan, mutta tietysti geenit ei tule jakaantumaan sillä lailla kuin minä toivoisin..
Ps creme ja minkki tulevat jatkossa olemaan jalostuksen päätavoitteina, mutta mukana varmaan pysyvät mustasilmäisetkin kun punasilmäisiä ei ole niin paljon saatavilla.

Hamsuli71

Ei varsinainen hamsuhaave seuraava, mutta mä haluisin tällä hetkellä laittaa Viltsulle ja Ilolle Hamster dunat minidunien sijaan. Ja haluaisin sisustella niitä mukavasti. Yks isompi duna odottaakin jo mummulassa. Tuodaan se joulun jälkeen kotiin.  Ja jossain vaiheessa haluisin terrat kaikille, kun olisi enemmän tilaa. Toisaalta mä tykkään dunista kyllä.

Ja syrkistä haaveillaan aina välillä... Esim. voisin ottaa mieluusti vaikkapa tuollaisen Hermannin näköisen syrkin, kuin Vilmalla joulukalenterissa...
Kyllä tuolla Piian laumassakin oli todella suloisia syrkkejä. Kävin juuri katsomassa linkin takaa. (Ja nyt takas sorvin ääreen. Välillä kun tekee ajatus- ja päätetyötä, pitää lepuuttaa aivoja, vaikkapa hamsufoorumilla...)
2 VKH campbelli urosta, (s.15.6.20  Nappi (*Juniperus) R.I.P 6.10.2011 ja Jippii (*Jaguar)  R.I.P 31.5.2011 VKH talvikko Villiina (*Helmililja R.I.P 15.1.2012
VKH talvikko Ilo safiiri R.I.P 15.9.2011 , Syrkki pitkäk. valkoinen, punas. Hermanni s. 30.12.2009, R.I P 24.6.2012, Havannakoira Mimmi 2v

Kiiira

Haluaisin toisen ja ehkä kolmannenkin vkh:n <3
Sitten isompana voisi kasvattaa talvikko poikasia :)  :)
Aavistus, s: u <3

Hamsuli71

Onneksi tuo Kirppu on Kaarinassa saakka ja mein viides duna vielä mummulassa odottamassa joulun jälkeistä vierailuamme, on niin suloinen tuo myytävänä palstan talvikkosafiiri, että vielä vahingossa löytäis itsensä sitä hakemasta  :haha   ;)

Kirppu

^ Hahah.  :D

Itselläni on haaveissa laikukas kiinaripoitsu ja pari cämpsyä. Noi kuitenkin hankin joskus muutaman vuoden päästä, jos tila antaa myöten.  :)

Hamsuli71

Cämpsyja minäkin haluan ehdottomasti hankkia sitten joskus, kun...pojista aika jättää. Sitä en vaan nyt halua edes vielä ajatella.

Nyt iloitaan näistä kaikista neljästä rakkaasta hamsustamme ja hoidetaan niitä parhaamme mukaan :)

Tofu_

Mun yks kaveri haluaisitelleen hamsterin, mut ei oikeen tiiä mistä ostaa. onko repurangassa (tai mikä se ny onkaan ) nii ihan hyviä tai siis söpöä, terveitä?  ;)

Hamsufani97

Ja yks hamsterihaave on että joskus tulevaisuudessa,vuosien päästä voisin itsekkin kasvattaa hamsuja.