• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Veda

#135
Onkohan ne GaneshaX:n tarkoittamat keraamiset vihannespesät noita Karlien pesiä? Meillä on yksi sellainen kurpitsa  :)

supiainen

#136
mirkkuh// kiitti. ihan hyllystä tehty on ja en tiedä onko pleteksiä vai ei, mutta puuta ainakin. siivois onnistuu tosi helposti, hyllyt saa vetämällä pois... kuvia tulee kun olen löytänyt kameran muuttolaatikoiden pohjalta.
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

GaneshaX

#137
Tais joo muuten olla Karlien  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hyar

#138


Siivosin ja järjestin äsken uudestaan elikon kopin. Sinisen pahvipömpelin sisällä on tunnelisto. Harmillisen huonosti näkyy tuo tikapuuviritelmä, mutta ruskeat pajuiset risteytin noiden pitkien kanssa.
Itse magigal asukkikin leijuu kuvassa :-----)
Karri, hopeanharmaa vn 210609-091111

Mini

#139
^^ Aivan ihana asumus ? :lov

Vevve

#140
^^ Hieno asumus.
Mä luulin tota hamsteria ensin semmoseksi autojen ikkunatarraksi mitä on erirotuisia koiria ja kissoja, varmaan hamsujakin.  xD

Anonymous

#141
^  xD

supiainen

#142
Minun hamsuni asuu tälläisessä ja on kyllä viihtynyt.  :sydan
nykyään enemmän virikkeitä.
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

Anonymous

#143
Vauvalandia (montako löydät kuvasta?) xD

GaneshaX

#144
öö... 5? :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

HamsterSailor

#145
8 tai 9 :grin:

Anonymous

#146
5 on oikea luku hehehe

HamsterSailor

#147
Ohhoh!! XD Luulin pesästä pilkottavaa ilmeisesti jotain ruokapalasta poikasen hännäksi... Ja juomapullolla ollut poikanen näytti siltä kuin siinä olisi ollut kaksi eri poikasta XD  :lol: Meni hieman yläkanttiin

noora

#148
Mä kysyn nyt täältä kun en mistään löydä tietoa. Minkä merkkisissä minidunissa on pohjalaatikkokin läpikuultava? Värillinen siis, mutta siitä näkee läpi. Mistä sellaisen saisi käsiinsä?
Tiedän vain, että niitä on ainakin joskus valmistettu.

eennn`

#149
Mulla ongelmana se että en meidän Gaalan terraarioon saa tuota juomapulloa hyvin kiinnitettyä, kun nyt roikkuu katto verkosta raukalankalla. Ja ajattelin nyt sitten kiinnittää tuon pullon akvaario mangeetilla. Miten tuo akvaario mangeetti siis toimii käytännössä ja miten ootte sen pullon siihen laittanut? Ajattelin tilata petshop.fi:histä sen akvaario mangneetin muiden ostosten ohella ja kysynki nyt että onko tuo --> http://www.petshop.fi/aquarium_accessor ... agnet.html  juuri tuollainen akvaario mangeetti, joka soveltuisi tuohon juomapullon pito hommiin?  :)
[size=85]Agata <3[/size]
[size=85]R.I.P. Atsiuuh! 14092007 - 02122009 <3[/size]