• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#120
Lainaus käyttäjältä: "Olive"
Lainaus käyttäjältä: "Kultahamsteri<3"
Lainaus käyttäjältä: "Olive"^Faunattaressa kaikki on karmivan hintasta  :D



niinpä... mistäköhän johtuu? ihan kiva ku se on ainut meiän lähel kunnon eläinkauppa niin en oikeen muualla hirveesti käy....  :S

En ymmärrä kyllä, varsinkin kun luulis että ketjulla ois varaa pitää hinnat alempana.



nyt on jo aika iso lainaus mut ihan sama, oon samaa mieltä, netistä löytää paljon halvemmalla kuin sieltä....  :x

supiainen

#121
jee, saatiin tänään tehtyä iso, 4 kerroksinen häkki nupulle.  :yes:
laitan kuvia sitten kun löydän kameran muuttolaatikoista.
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

ammie

#122
Sormet on kipeet, kädet naarmuilla ja selkää särkee, mutta sainpas viritettyä tuosta häkistä hamsterin pitävän!  :) Päädyin kiinnittämään verkon nippusiteillä, mutta jos jyrsimistä ilmaantuu, niin pitää sitten irrottaa ne ja käyttää rautalankaa.  Pohjan pinta-ala on suunnilleen sama kuin hamster dunan, muutaman sentin isompi ja korkeus on 39cm. Onko tuo mielestänne liian suuri pudotus syrkille, pitäisikö sinne virittää tasoja?



Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

GaneshaX

#123
Ei meillä ainakaan ole tasoja ollenkaan 35-40cm korkeissa häkeissä. Purutkin vievät korkeutta vähän  :) Kauhee homma, ihan varmasti.
Mä en ikinä jaksais. Harmi, että tosi monet muuten kivat häkit on sillä 2cm pinnavälillä  :|
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nappula

#124
En ole varma kuuluuko tämä tänne, mutta...

Katsokaapas tätä!



Plussat
+ Nätin näköinen
+ Luonnolliset materiaalit

Miinukset
- Onkohan hamsterilla tarpeeksi tilaa tuon sisällä?
- Hamsteri ei varmasti mahdu noille ''terasseille''
- Katon päällä vaarallisen näköinen naru (jalka voi takertua siihen ym. ym.)

Lisäksi kyseinen nettisivu on jokin tukkuliike...


Edit:// Täältä kuva on: //http://www.aqualife.fi/index.php?cPath=31
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

ammie

#125
^ Siis noi on tosi pieniä, Stockmannilla oon nähnyt myytävän. Kääpiöhamsut sinne sisälle vielä mahtuu menemään, mutta en mä tollasta viitsis laittaa tilaa viemään mihinkään häkkiin. Ja hintaa oli kans enemmän kun tapeeks.  :P

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Ei meillä ainakaan ole tasoja ollenkaan 35-40cm korkeissa häkeissä.
Kiitos kiitos. Mulla kun ei ole ollut muita kun dunia/gabberi tähän asti, niin en tiennyt onko tuo korkeus liian suuri hamsterille.  :)

Edit//
Nyt Bravo asuu tällaisessa asumuksessa.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

GaneshaX

#126
Sitten kun otan kääppäreitä, niin haluisin kerätä ne keraamiset vihannes pesät. Ne on sit sööttejä :sydan  (kuka mahtaa tietää sen sarjan oikean nimen? Niitä on omena, maissi, porkkana, munakoiso jne)
Edullisia ja käytännöllisiä. Harmi kun syrkeille ei ole vastaavan tyylisiä...
Joku mulla taisi olla jo valmiiksi. Oliskohan ollut kurpitsa...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Elida

#127
^Meillä on päärynä, mutta onkohan eri sarjaa, kun on ihan Epille sopiva ja neitihän siis on syrkki... :o Eppi ei kyllä koskaan käytä tuota pesänä, vaan ruokavarastona, mutta kyllä se sinne nukkumaankin mahtuisi, jos haluaisi. En tiedä, mistä on ostettu, kun on saatu se lahjaksi. Näkyy seuraavasta linkistä avautuvassa kuvassa.

//http://www.ampiaistehdas.net/tanja/wp-content/uploads/kokohakki1.JPG
Meillä asuu syyrialainen hamsteri, Eppi (synt. 22.5.2009, haettu löytöeläintalosta 1.9.2009 nukutettiin pois syyskuussa 2010 (vatsakasvain).

GaneshaX

#128
Sitten on eri sarjaa :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Juulia

#129
^^ Meillä on samanlainen päärynä, sitten löytyy vielä mandariini ja mansikka  :) .

Hienon asumuksen Ammie on saanut väsättyä!

Haluaisin ihan hirveesti vaihtaa noi häkit duniin/gabbereihin. Nytkin muutama duna polttelee ihan hirveesti. Tekis mieli varata... :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

supiainen

#130
tosiaan lauantaina saatiin häkin teko aloitettua ja myös tehtyä loppuun.
virikkeitä on nyt enemmän kuin kuvissa näkyy, jos näkyy mitään kun laatu on niin ihana. kännykällä otettuja.

http://kuvablogi.com/nayta/2421770/ kämppä kokonaisuudessa
http://kuvablogi.com/nayta/2421771/ ullakkohuonestoa. tässä kerroksessa ei ole vielä purua paljoa kun ei ole kaidetta verkon lisäkisi, suojaisi purutjen tippumisen maahan.
http://kuvablogi.com/nayta/2421772/ kerroksia

kommenttia saa laittaa.  :yea:
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

Vevve

#131
Niitä hedelmiä taitaa olla eri valmistajilta, mulla on mansikka missä on pohja.
 Niissä mistä Ganesha puhui ei taida olla pohjaa?

GaneshaX

#132
Jep. Niissä ei ole pohjaa.  :)  Vitsit kun en muista merkkiä yhtään. Tässä on aikaa keräillä niitä. Ihan hetkeen meille ei vielä kääppäreitä mahdu.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#133
onks se mansikka ja ne mistä puhutte niin muovisia vai sit semmosii vähän niinku savea?

MirkkuH

#134
^^^^on kyllä mahtava kartano supiaisen hamsterilla :shock:

Kerro kiinostuneelle miten se on rakennettu? Missä on luukut, onko siinä joku sivu pleksiä, miten siivous onnistuu...mitä materiaaleja on käytetty?

Laita kun saat selvempiä kuvia, olisi kiva nähdä :)