• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#180
Siis tuolla Pinan sivuillahan ilmo ohjeessa luki, että vikaan ilmopäivään mennessä pitää maksaa...

SHYn näyttelyissä ohje kertoo, että näyttelypäivään mennessä.

Eli yhdistyskohtainen juttu  :)

Kannattaa tutustua aina järjestävän yhdistyksen näyttelysääntöihin ja ilmo-ohjeisiin, ennen ilmoittamista :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#181
Täähän on oikeesti toisia kohtaan väärin jos jotku "saa" maksaa ilmonsa myöhässä TIETÄMÖTTÄÄN!. Eikö tässä tapuksessa pitäisi toimia järjestävän järjestön sääntöjen mukaan?

Saana

#182
Musta on ikävää, jos tahallaan jätetään maksamatta ajoissa, jos tiedetään, että yhdistys ei ole kovinkaan tiukka kyseisen säännön noudattamisessa. Toivottavasti mikään yhdistys ei kuitenkaan lähde natsilinjalle asian kanssa vaan mikäli joku oikeasti unohtaa / ei voi juuri kyseisellä hetkellä syystä tai toisesta maksaa, ei hänen ilmoittautumisiaan hylätä. Poikkeuksista pitäisi pystyä sopimaan, mikäli maksua ei voi suorittaa sille määrättyyn ajankohtaan mennessä. Pääasiahan kuitenkin on, että maksu maksetaan ennen näyttelyä. Tuntekoot ne piston sydämessään, jotka tahallaan rikkovat sääntöjä!!

Sitten mulla olisi kysyttävää. Onko kellään ylimääräisiä karkkilaatikoita? En pääse ennen näyttelyä hakemaan niitä mistään ja tarvetta olisi 2-3:lle. Olisin erittäin kiitollinen, mikäli joku voisi tuoda niitä! :sydan

Kävin muuten tuossa äsken autotallissa vähän liimailemassa tarroja ja kihartelemamassa nauhoja. Otin pari kuvaakin touhuista...

Faunatar-ruusukkeen alla olevat jyvätangot ja niiden yläpuolella olevat pussukat on näyttelyyn lahjoittanut Linnainmaan Faunatar. Loput kuvan palkinnoista näyttelyssä menestyville tarjoaa http://www.maunola.cjb.net :)


Onnen Lemmikit lahjoitti aivan hurjan määrän palkintoja kaneille, marsuille sekä koiranmurkinaa sitä syöville jyrsimille!



GaneshaX

#183
Toiset repii viimeisistä rahoistaan ilmomaksut ajoissa ja toiset saa maksuaikaa, kun eivät tienneet...  XD Sattuu kai näitä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#184
Mä en ole PiNan näyttelyissä aiemmin ollut, niin en tiennyt enkä tullut edes ajatelleeksi.  :c8 Jatkossa pitää kyllä maksaa kaikki ajoisa.

marlena

#185
Multa vois löytyä karkkilaatikoita  :yes:
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Saana

#186
Mä maksoin ilmot vikana ilmopäivänä klo 23:55 ja ne ilmot läks 23:58. Tuli vähän kiire (vaihteeks) :roll:

Lainaus käyttäjältä: "marlena"Multa vois löytyä karkkilaatikoita  :yes:
Olis ihanaa ja loistoa, jos voisit tuoda :sydan

viiru

#187
Onpa upeat lahjoituspalkinnot.  :sydan
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#188
Aivan mielettömät lahjotukset.  :c8

Minä hain eilen Meidän paikallisesta laatikollisen(10pussii) kilon hamster crispyä.

Marla

#189
Ja mä en ihan tosissaan ole kyennyt maksamaan ilmopäivään mennessä, on jäänyt kii siitä, ettei tilillä ole tarpeeksi rahaa just silloin. Enkä muistaakseni oo kuin kolmessa PiNan näyttelyssä ollut, että ei nyt mikään pitkään jatkunut tapa ole... Tavallaan tietoisesti oon tehnyt, mutten tahallisesti - miksi ihmeessä maksaisi vasta aivan viime tipassa, jos ihan tosissaan olis mahdollista maksaa ilmopäivään mennessä?! :pihalla:


Haluaisko joku muuten karkkirasioita? Multa saisi ilmaiseksi pari (toinen matala jossa kannessa verkko, toinen korkea jossa kansi rei'itetty), kun en noita syrkeille tarvitse.

KaisaM.

#190
Mie kyllä ihan vilpittömästi en tiennyt, jotenkin oletin ja olin lukevinani että näyttelypäivään mennessä kun kuitinkin saa tuoda paikan päällekin... Ensi kerralla olen fiksumpi.

Upeita palkintoja! Ääks meillä on hamsut nyt olleet osa vähän laihdutuksessa kun on aiemmin kommentoitu että läski  :D  Toivis pari ei ole nyt liian massattomia!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

GaneshaX

#191
Mun navi ei tunne mitään piiponraittia. Vain piipontien. Osaaks kukaan sanoa onko se likikään samassa suunnassa?

edit: google löysikin jo. Piipontieltä pääsee näköjään piiponraitille.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#192
Vau mitä lahjotuspalkintoja !
Hamsteriton tätä nykyä

Eevi

#193


Minäkin sain IdeaPetiltä pieniä lahjoituspalkintoja ja ostin myös omalla rahalla jonkun verran, mutta kaikesta ostamastani sain 30% alennusta. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Minski

#194
^ Vau ! Ei tule lahjoituspalkinnoista pulaa ainakaan tässä näyttelyssä :)

Ps. Mulla on muuten samanlainen hamsukortti :)
Hamsteriton tätä nykyä