• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

ammie

#165
Jes jes, ylihuomenna jo! Mut tunnistaa sitten sellasesta vaaleanpunasesta nimikyltistä, jossa lukee ihan vaan "ammie".  :)  Toivottavasti tulee kiva näyttelypäivä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#166
Eikö tämä näyttely pitänny maksaa viimeistään Viimesenä ilmopäivänä?

Vevve

#167
^ Pitikö? No voi apua!  :shock:
Mitäköhän nytte.

GaneshaX

#168
Kaisa: Jos ongelma on, että akku vetää tyhjäksi kylmällä ilmalla, niin et sä sen takia pulaan jää  :mrgreen:

Mä kuljen tolla 21v. vanhalla vanhuksella ja ihan hyvin olen pärjännyt  :)

(juu, ohjeissa oli, että viimeiseen ilmopäivään mennessä. Mut ihme sakkia, jos siitä aletaan kuitista huolimatta nipottaa  :roll:  )
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#169
No mä hädissäni soitin tuohon aloitusviestissä olevaan numeroon, sanoi että kuhan maksan heti.  :D

Minski

#170
Vevve: Mä oon joskus kans maksanu pari kertaa vasta silleen, että näyttelypäivään mennessä ja ei oo tullu mitään trabolssia siitä; kuittihan kuitenkin viedään sinne näyttelyyn niin mitäs väliä sillä on onko sen maksupäivä ollut viikko sitten vai tänään. Nyt mä tosin laitoin kuitin jo ilmottautumisen mukana liitteenä, mutta kun kerran niitä kuitteja voi viedä vasta näyttelyynkin niin en ite ainakaan keksi, että mitä merkitystä sillä maksupäivällä on siinä tapauksessa.
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#171
Mitä apua viimeiseen ilmopäivään mennessä?  :shock:  Miekään en oo maksanut!  :shock:  Mut maksan huomenna, koska nyt en ole tulostimen ääressä. Ei kai siitä mitään probleemaa tule. Toivottavasti!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Marla

#172
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"(juu, ohjeissa oli, että viimeiseen ilmopäivään mennessä. Mut ihme sakkia, jos siitä aletaan kuitista huolimatta nipottaa  :roll:  )
Kamala paljastus, mut mä en ole koskaan maksanut viimeiseen ilmopäivään mennessä (en tosin tahallani näin tee)... :oops: Mitään sanomista ei koskaan ole tullut.

Vevve

#173
Mä jätän maksut yleensä aika viime tippaan siltä varalta että jonkun hamsun pääsy mukaan estyy enkä sitten turhaan maksa siitä jos se ei osallistu. Eli vasta kun olen varma että on koko kööri ehottomasti tulossa eikä ole kipeitä tai muuta...  :)

Marla

#174
^ Mut eikö kaikki ilmoitetut pidä maksaa? :pihalla:

Vevve

#175
^ Pitääkö? Mulle ei ole kyllä ikinä käynyt niin että oisin joutunut viime tipassa perumaan jotain, niin ei ole tullut kokeiltua.  ;)

(...ja ois ehkä yhdistyksen näyttelysäännöissä näköjään mulla tankkaamista.)

Marla

#176
^ Siis mun mielestä se menee niin, että ilmopäivään mennessä voi perua(?), mut sen jälkeen on pakko maksaa kaikki hamsut jotka on ilmoittanut, paitsi siinä tapauksessa, jos on ell. todistus kuolemasta, sairaudesta tms.

Eevi

#177
Sairasta hamsua ei tarvitse tietääkseni maksaa, jos näyttää eläinlääkärikuittia. :)

^ aijaa, sen olikin jo joku ehtinyt sanoa. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Mustikkamaan

#178
Joo, Marla on oikeassa :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#179
No hyvä tietää, multa on mennyt ohi.  xD

Jännää, ylihuomenna! Otan kameran mukaan ja otan paljon kuvia, Gaalassa en jaksanut eikä keltään muultakaan tullut mitään kuvia vaikka kameroita näkyi kaikilla.  :kieli