• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Saana

#150
Veikkaan kanssa että pitempään menee kuin normaalisti. On niin paljon hamsuja ilmotettu. Kärsivällisyyttä siis (mullekin)! :)

Mustikkamaan

#151
Harmi ku mä en nyt pääsekään tonne, moon ihan pa :( Mut onneks mä pääsen Jyväskylään! Olis ollu tosi ihana tulla kuiteskin... Ottakaa kaikki paljon kuvia!!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

#152
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Harmi ku mä en nyt pääsekään tonne, moon ihan pa :( Mut onneks mä pääsen Jyväskylään! Olis ollu tosi ihana tulla kuiteskin... Ottakaa kaikki paljon kuvia!!  :lov
Ihanaa, pääsen kerrankin ottamaan kuvia kun ei tarvihe itse tehdä YHTÄÄN MITÄÄN näyttelyn eteen!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Saana

#153
^Viiru, sä oot kyllä ansainnu hengähdystauon näyttelyssä! :D Toivotaan vaan, että joku nyt innostuisi sihteeröimään ulkkistuomareita, että saatais se homma sitten pelittämään. Itse en pysty repeämään enempään hommiin. :/

viiru

#154
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Toivotaan vaan, että joku nyt innostuisi sihteeröimään ulkkistuomareita, että saatais se homma sitten pelittämään. Itse en pysty repeämään enempään hommiin. :/
Toivottavasti toi ei ollut mikään vinkvink! No ei, kyllä mä sihteeröin, jos teille meinaa ihan jäädä hätä käteen. En vaan halua etukäteen ilmoittautua, että muillakin olisi mahdollisuus tähän erityisen palkitsevaan ja antoisaan tehtävään. :)

Mainoksena siis muille, ulkomaalaiselle tuomarille sihteeröinti on erittäin mielenkiintoista, sihteeröinnin lomassa on mahdollisuus kuulla kaikenmoista triviaa sikäläisestä harrastelusta. Kasvatuskokemus on briteillä tavallisesti myös ihan eri sfääreissä kuin suomalaisilla, eli voin suositella sihteeröintiä erityisesti kasvatuksesta kiinnostuneille! Kielitaitoakaan ei tarvitse tässä tapauksessa jännätä yhtään - Susan & Andrew puhuvat molemmat erittäin selkeää englantia, ymmärtävät hyvin vaikka kuinka tankeroa kieltä. Kokemusta on. Ja selittävät kyllä, jos joku termi ei aukea.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

TiBe

#155
Kohta pääsee jo virittää navigaattoria  :P  Pitkästä aikaa näyttelyyn ihanaa  :lov

Näyttelystä lähteekin mukavasti uusia hamsuttimia meille :) kaksi tai kolme talvikkoa ja pari syrkkiä :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Laura

#156
Ajattelin vain informoida, että Piippo-rakennuksen takaa löytyy myös parkkitilaa. Näyttelypaikka sijaitsee kolmannessa kerroksessa.

Tervetuloa!
Laura / PiNa ry

Vevve

#157
Kolmas kerros? Portaiden kiipeämistä kassien kanssa, jees  :D

Saana

#158
Viiru, olin kyllä ihan tosissani, että sä jos kuka ansaitsisit johonkin näyttelyyn kerrankin ns. vapaapäivän. Kuulut niihin, joilla ei näyttelyissä ole koskaan hetkeäkään aikaa itselle ja omille jutuille.

Karu totuushan on, että jos kukaan ei sihteeröisi/assaroisi, ei näyttelyitä voisi järjestää. Eli nämä työntekijät ovat erittäin suuressa roolissa näyttelyn onnistumisessa.

Anonymous

#159
Eikö muihin kun assarointiin löydy porukkaa? Jos joku tosi kipeesti haluu assraoida niin mun pestin kyllä voi antaa halukkaille koska voisin itekki ottaa rennomman näyttelyn joskus mutta olen kuitenkin valmis pestiini jos ei muita ole halukkaita.

KaisaM.

#160
Ääks tulee kyllä pitkä päivä - koirille ja autolle. Pitää käyttää koirat aamulla pitkällä lenkillä. Ja autoa mun on pakko käydä aina välillä elvyttämässä ja ajelemassa ympyrää, koska pakkasta on luvattu ja se ei kyllä lähde enää käyntiin jos joutuu kauan seisomaan.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

GaneshaX

#161
Mulla on käynnistyskaapelit  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

#162
Hyyvä, apua varmaan saa jos kultsimuru ei suostu käynnistymään.  :D  Iskältä sain ohjeet, käyn sitä kerran päivän aikana vähän käyttämässä niin ei ihan jäädy - toivottavasti.

Hei hitsi kun tuli nyt vasta mieleen! Eli onko joku pk-seutulainen tulossa Lempäälään omalla autolla ja asuu Bilteman lähellä? Tarvitsisin Biltemasta yhden tällaisen hyllyn http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=87507 mutta itsellä ei ole kulkua pk-seudulle. Paketti on melko pieni ja kevyt, hyvin on hylly pakattu tilaa säästävästi, kaksi mulla on jo ennestään. :) Ja maksaisin tietty vaivanpalkkaa!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#163
^Ai sullaki on noita. Noi on todella hyviä ja käteviä hyllyjä :D

Vevve

#164
Hei apua, tajusin etten oo edes vielä maksanut koko hommaa  :D
Pitää huomenna muistaa...