• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

karov

#135
Jee  :) Kävin kysymässä paikallisesta eläinkaupasta palkintoja tänne ja sieltähän niitä vähän irtosikin  :) Ihan mielellään antoi, pitäs vaan paketoida ne jotenkin kivasti ja kirjotella että mistä ne on  xD
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Mustikkamaan

#136
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mua saa tulla hyväntahtoisesti sitten hoputtamaan, jos näyttää, että olen kauheasti jäljessä muista.

Paino sanalla HYVÄNTAHTOISESTI! :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#137
Mä voin tulla viiden minuutin välein kyseleen, että "ootko kohta valmis" ! Katotaan koska Saanan hermo menee, en oo viä koskaan nähnykkään sitä :D
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#138
^^ :haha

Nyt voi olla pinna tiukalla, ettei tarvi varmaan paljoa yrittää. xD Paitsi että Minski ei koskaan osaisi olla niin ilkeä (edes esittää sellaista), että mä siihen hermostuisin. :D

ammie

#139
Voi jee, pian on jo näyttelypäivä. Iteltäni ei eläimiä tule paikalle, mutta Minskiltä muuttaa meille hamsutyttö ja on kiva päästä näkemään ihmisiä.  :)    Joku nimilappu olis kiva, että siellä joku saattais nimimerkistä tunnistaa, mutta toisaalta tuntuis oudolta kulkee sellanen lappu mukana.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#140
^^ Aijaa, musta tuntuu, että mä oon nykyään ilkee kaikille, jos en tarkotuksella niin sitten onnistun siinä vahingossa.


Mulla lähtee näyttelyreissuun kaiken kaikkiaan 14 hamsua ja takasin tullessa niitä pitäis olla sitten 7 :) Meidän Odelle tulee miesseuralainen tästä näyttelystä ja aivaan ihaaana mies onkin :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#141
^ Pöh sä mikää ilkee oo  XD
Ammie: Mä tilasin itelle ja likalle tuolta rosetista noi nimiruusukkeet joissa kätevä hakaneula jolla saa kiinni ittensä ( ei maksannu edes paljoa).

Minski

#142
^ taikahamsun tuntee kyllä jo kaikki ilman nimiruusukkeitakin :P
Mullon sama juttu; tuntuu että kaikki tietää mut vaikkei olis mitään nimikylttejä, mutta ite en tiiä niitä ketkä tietää mut (mulla on tunnetusti tosi huono kasvomuisti) :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#143
Nimilappuidea on kyllä kiva. Siinä voisi olla foorumin nimimerkki ja/tai oikea nimi. Missähän se munkin lemmikkimessuilta saatu muovilätyskä on... Paitsi että pöydässä lukee mun nimi, että ehkä siitä tajuaa kuka oon. :D

Minski

#144
^ No kyllä sutkin nyt jo kaikki tuntee :P Meiät ikuisesti hamsunäyttelyissä pyörineet vanhukset tietää kaikki :D
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#145
Kai mutkin joku tunnistaa, mutta voishan tuollaisen lapun virittää. :) Että laitas vaan, ammie!

Mä tuskailen tätä sakkia... Ei tässä kyllä suuria elätellä, mutta mutta...

Vevve

#146
Mäkin voisin tällä kertaa pistää nimilappua, ellei mua joku tunnista.  :D

Meidän elukat on ihan keskivertokuosissa... Veteraani on hoikistunut, mutta ihan hyvä vaan kun on ollut semmonen pläskipossu. Pohdiskelin tässä että jos nappaisi hiirunkin mukaan kun kerran ne ilmotetaan vasta paikan päällä.

Anonymous

#147
Olis ihan kiva tunnistaa muitakin kuin vain tuttuja nimiä foorumilta elikkä nimiä esille  :D

Eevi

#148
Kauanko siellä näyttelyssä muuten näin oletetusti kestää? Meinaan kun aika paljon on porukkaa kuitenkin tulossa. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Marla

#149
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Kauanko siellä näyttelyssä muuten näin oletetusti kestää? Meinaan kun aika paljon on porukkaa kuitenkin tulossa. :)
Tuskin hirveästi ennen viittä loppuu, veikkaan venyvän sinne kuuden kieppeille - tosin saatan arvoioida aivan pyllylleen, mutta tuntuu siltä, että saa varautua pitkään päivään.