• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#120
^Juu sopii

Marla

#121
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mikäli joku uusi innostunut harrastaja haluaisi ehdottomasti juuri lemmikkiluokkien assariksi eikä muita pestejä suostu ottamaan niin ehkä Marla ja taikahamsu suostuvat vaihtamaan paikkoja? :)
Siis juu, kelpaa muutkin assaroinnit, että ei väliä mitä assaroin, jos joku haluaa lemmikkikääppäreille. :)

Minski

#122
Kelle assarit ilmoittautuu ? Laitanko siis Pinan ihmiselle sp:tä kuten yleensä vai ottaako Annina niitä vastaan, kun osa on täällä foorumilla jo varaillut pestejä ? Mä siis voin olla assarina ihan missä vaan siis hamsuilla, kunhan vaan tiedän kelle nyt ilmoittaudun :)

Mukavasti kyllä hamsuja tulossa, jee :yes:

Ja enää viikko aikaa näyttelyyn :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#123
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Kelle assarit ilmoittautuu ? Laitanko siis Pinan ihmiselle sp:tä kuten yleensä vai ottaako Annina niitä vastaan, kun osa on täällä foorumilla jo varaillut pestejä ? Mä siis voin olla assarina ihan missä vaan siis hamsuilla, kunhan vaan tiedän kelle nyt ilmoittaudun :)
Mulle voi ilmottautua hamsteriassarit ja -sihteerit! Ilmoitan ne Outille sitten. :) Laitan sut Minski vaikka Susanille assariksi, mutta niitä voi vielä vaihdella, jos haluat esim. syrkeille ja Andrew olisikin niillä tuomarina.

Minski

#124
^ Ok ! Saapa taas jotain tekemistä päivään, kun on assarina :)
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

#125
Pikaisesti laskettuna hamsuja näin standardiluokissa:

LK 24
PK 27
KOE ST. 5
EI ST. 3                        
yht. 59

CB 15
KOE ST. 3
EI ST. 1                      
yht. 19

TV 46

RB 14
EI ST. 8                        
yht. 22

KKH 6

Lemmikkiluokkien määristä ei ole tietoa.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Eevi

#126
Saako sinne assariksi tulla kuka vaan? Mä kyllä suostuisin, jos sinne saa kuka tahansa ilmoittautua.  :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Saana

#127
^Tottakai!! Mä laitan sut tuonne yhdeksi assariksi. Niitä voi tosiaan vaihdella, jos siltä tuntuu. Nuo ovat nyt vain alustavat. Ja etkös sä Eevi ole ollu joskus mulla hetken sihteerinäkin?? Sihteerin paikkoja olisi myös vapaana! ;)

Eevi

#128
Olin sihteerinä kyllä, mutta en tiedä tuosta kaverista joka sinne tulee mukaan, että jaksaako hän sitä, että joutuu olemaan sitten siellä yksin. Hän kun ei ole koskaan ollut näyttelyissä ja hänellä ei ole hamsujakaan. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Saana

#129
^Ok. Jos jonkun sihteerin käsi väsyy niin voitte varmaan vaihdellakin. Se kaveri voi hyvin tulla ainakin mun pöydän viereen istuskelemaan myös. Mutta laitoin nyt sut assariksi siis. Kiva kun innostuit hommasta! :)

Eevi

#130
Niin ja olisin mieluiten lemmikkisyrkkien assarina jos mahdollista, mutta muutkin käy. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Eevi

#131
Itseasiassa voisinkin tulla sulle sihteeriksi, koska kaveri suostuu siihen mikäli hän saa myös tulla sinne istumaan. (:
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

#132
Laskeskelin, että pitää ottaa yhteensä 13 boxia ja yksi flätti mukaan. Kokeilin tänään huvin vuoksi sovittaa niitä kaikkia yhteen ikea-kassiin, mutta tulin siihen tulokseen että tällä kertaa on pakko lähteä kahden kassin voimin.  :D

...Toivottavasti Mirkun autoon mahtuu.  XD

Minski

#133
Mä taas oon miettinyt pääni puhki, että miten ikinä muistan kelle kaikille mun pitää antaa hamsuja mukaan, kun joka puolelle Suomee lähtee multa hamsuja eri ihmisten matkaan; poikasia uusiin koteihin, uros lainaan, yksi naaras lainasta takaisin omaan kotiinsa. Sitten kun monet hamsut kulkee välikäden kautta niin pitää muistaa sekä se kelle mikäkin hamsu on menossa että se kuka kenetkin ottaa mukaansa. Apua, tulkaa ihmiset nykiin mua hihasta, jos ootte hamsua multa ottamassa tai kuriiroimassa, en luota omaan muistiini :) Mutta ihanaa kyllä, kun tästä näyttelystä järjestyi niin monen hamsun kyyditys eteenpäin, hamsuihmiset on kyllä tosi avuliasta sakkia, kun ottavat kyyditäkseen muille meneviä hamsuja ja auttavat hamsuja ja koteja kohtaamaan, jotka muutoin eivät välimatkojen takia pystyisi kohtaamaan, kiitos teille ihanille hamsuihmisille :sydan


Itse näyttelyyn meillä on lähdössä siis 7 hamsua, joista ulkomuotoon osallistuu kaikki paitsi yksi; 2 standardiluokkaan, 2 koestandardiin ja 2 ei-standardiin. Odeliinalle yritän saada sitä kolmatta sertiä nyt taas täältä, kun ei sitä Liedosta annettu, olis kiva saada se vika sertikin ennenkuin Odeliina jää äitiyslomalle :) No olen kyllä asennoitunut siihen, ettei sitä kolmatta koskaan tule ja mitäs sen väliä sitten onkaan, rakas punkero se Ode silti on <3
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#134
Lemmikkisyrkit 42kpl
Lemmikkikääpiöt 28kpl

Nyt alko jännittämään, miten meikä selviää tuosta urakasta. Kivaa kyllä, että ihmiset haluavat tuoda mulle eläimiään arvosteltavaksi. :) Mua saa tulla hyväntahtoisesti sitten hoputtamaan, jos näyttää, että olen kauheasti jäljessä muista. En ole vielä aivan rutinoitunut hommaan niin tahtoo vähän hitaanpuoleista olla arvostelu.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mä taas oon miettinyt pääni puhki, että miten ikinä muistan kelle kaikille mun pitää antaa hamsuja mukaan, kun joka puolelle Suomee lähtee multa hamsuja eri ihmisten matkaan
Mulla on joskus vähän samaa ongelmaa. Sitten kauhee häsläys ja olet seitsemässä paikassa samaan aikaan ja samaan aikaan vielä arvostelet ja järjestelet paikkoja. xD Tsemppiä sulle näyttelypäivään siis tuon osalta!

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Odeliinalle yritän saada sitä kolmatta sertiä nyt taas täältä, kun ei sitä Liedosta annettu
Se on kyllä niin hieno hamsteri, että ansaitsisi todellakin kolmannen sertinsä!! :)


Enää puuttuisi vain 2 sihteeriä, joten miten olisi, te kokeneemmat harrastajat??