• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#105
Meillä meno matkalla 9 syrkkiä ja 1 talvikko. Takasin tullessa 6 syrkkiä vaan toivottavasti ja 2 talvikkoa. Jostain kumman syystä hamsuja liikkuu ensiviikonloppuna yllättävän paljon  XD

TiBe

#106
Näyttelyilmot taisi olla 46€ luettelon kanssa :)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Saana

#107
Hitsa noiden robojen kanssa ko niistä jotenki ei osaa päättää ketä ilmoo niin ilmoo sitten kaikki. :c8 :haha En viiti sanoa kuinka monta niitä tuli ilmottua, mutta ihmetelkää sitten luettelosta. :P

Kävin tuossa äskön hakemassa palkintoaineksia ja väsäilen niistä jotain huomenna. Meitä muistaa myös Tampereen Jankassa sijaitseva Onnen Lemmikit (jolta saamme maanantaina jotain kivoja lahjoituspalkintoja) sekä Tampereen Linnainmaan Faunatar, joka lahjoitti kassillisen ruokapalkintoja! :)

Enää reilu viikko!

TiBe

#108
vielä tasan viikko,kellonkin mukaan  ;)
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

GaneshaX

#109
Niin tuonne saa kai tuoda hamsuja myyntiin? Tietääkö kukaan?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#110
^Kyllä sinne ainakin ennen on saanut. Luulisin, että myös nyt saa. Näyttelyssä on mukana myös kirppispöytä, Barffitassu sekä lisäksi vielä joku yksityinen myyjä.

Tarkistin Outilta (Pinan pj.) assari/sihteeritilanteen eikä ainuttakaan ollut vielä ilmoittautunut hamstereille, joten toivottavasti saadaan porukka kuitenkin kasaan. Palkkioksi assarit ja sihteerit saavat talkookortin +
LainaaHei,
talkookortilla saa yhden ilmaisen ilmon mihin tahansa luokkaan, myös jälki-ilmon jos näyttelyssä on jälki-ilmot tai infopöydästä kerhon tavaraa 5:llä eurolla (kerholehtiä, ruusukkeita).
Assareille kuuluu kahvi / tee / mehu ja välipala (sämpylä tai pulla) ja sihteerille ed. lisäksi ruoka.
T. Outi
Mikäli pääsee jo aamulla klo 8 pystytystalkoisiin on siitäkin ymmärtääkseni luvassa talkookortti!

Mutta ilmoitelkaas halukkuuttanne assarointi/sihteeröintihommiin tähän ketjuun tai yksäreillä mulle. :)


Tuomareiden sihteerit ja assistentit:

Andrew Bryan
sihteeri:
assistentti: Paula Simonaho

Susan Washbrook
sihteeri:
assistentti: Minna Tuominen

Lemmikkisyrkit, tuomari Saana Kankare
sihteeri: Eevi Hirsikko
assistentti: Karoliina Vainio

Lemmikkikääpiöt, tuomari Petri Pyysilta
sihteeri: Jonna Kainulainen
assistentti: Marla Holma


Kuten huomata saattaa niin ainakaan minun tiedossani ei ole vielä kumpi ulkomaisista tuomareista arvostelee kääpiöt ja kumpi syrkit. Olen laittanut Pinalle kyselyä aiheesta ja ilmoittelen heti tänne, kun sen tiedon saan. Heidän sihteerinsä luonnollisesti tarvitsevat englannin kielen taitoa, joskin luulisin, että välttävä taito riittää. :)

Alustavat eläinmäärät:

Lemmikkiluokat 70kpl.
Ulkomuotoluokat 152kpl

Onneksi Pete tulee kanssa tuomaroimaan lemmikkejä. Olisi tullut aikamoisen pitkä päivä muuten allekirjoittaneelle. :D Tosin taitaapa siitä tulla muutenkin noilla määrillä!

karov

#111
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Lemmikkiluokat 70kpl.
Ulkomuotoluokat 152kpl

 :c8 hamstereita?! Ihan jees  xD
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Saana

#112
Lainaus käyttäjältä: "karov"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Lemmikkiluokat 70kpl.
Ulkomuotoluokat 152kpl
:c8 hamstereita?! Ihan jees  xD
Joo, en mä jotenki olettanu, että porukoita täällä kiinnostas muut määrät :P Viimeistään huomenna saadaan tarkemmat tiedot määristä ellei Niina-03 kerkeä niitä tänne kertoa aiemmin. :)

Anonymous

#113
Ihan kivat määrät tulossa hamsuja  :D

Saana

#114
Olin Outiin vielä yhteydessä ja myös hamsujen assareille kuuluu tällä kertaa lounas!! :)

Anonymous

#115
Mä voin olla Saanalle assarina  XD

GaneshaX

#116
Ei vitsi mitkä määrät. Palkinnot jaetaan sit varmaan joskus yöllä  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#117
^Toivottavasti ei :lol:

Marla

#118
Voin assaroida lemmikkikääpiöt, vaikkapa. :)

Oho, mikä määrä hamsuja. :shock: Onneksi tuossa ulkkismäärässä on kääppärit ja syrkit samassa, mutta on tuo silti aika kivanlainen satsi...

Ja mulla on paria lukuunottamatta laihahkoja hamsuja (en tajua, saavat enempi ruokaakin kuin nuo tuhdimmat :roll: ), joten mitään menestystä en odota, mutta eipä se mitään - en minä voittomielellä lähde. Tuolle yhdelle toivon sitä L1:stä, toivottavasti tulee...

Saana

#119
^Laitoin sut Marla assariks Petelle!

Toivottavasti muitakin vapaaehtoisia ilmaantuu!! Mikäli allekirjoittaneelle tulee 35 hamsua arvosteltavaksi niin jos pitää itse vielä sihteeröidä niin varautukaa makuupusseilla, koska näyttely tulee venymään yöhön asti. xD

Mikäli joku uusi innostunut harrastaja haluaisi ehdottomasti juuri lemmikkiluokkien assariksi eikä muita pestejä suostu ottamaan niin ehkä Marla ja taikahamsu suostuvat vaihtamaan paikkoja? :)