• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

ammie

#735
^Tossa puuhassa saa kyllä olla varuillaan, itekin kun pahvisia virikkeitä leikkelen sellaisella linkkuveitsellä. On muuten paljon kätevämpi kuin sakset.

Eilen tuli isosiskolta viesti, että heillä on nyt hamsterinpäivät ohi - Herpertti-talvikko oli nukahtanut ikiuneen omaan pesäänsä.  :(
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Lisette

#736
Onko meidän Ruu jotenkin vajaapäinen ? O.o  Sen mielestä heinäpesän sisään ei missään nimessä kuulu mennä, vaan istuskella sen päällä. : D
[size=85]ex-feliX.[/size]

Anonymous

#737
^ xD

Vevve

#738
Pistin tänään kasvattamani vehnänoraskipot kaikille hamstereille, ne oli ihan onnessaan.  :D Varsinkin hiiret tuhosivat heinikkonsa heti alkuunsa.

Einoo

#739
Meidän talvikko herra Jalilla ei nyt kyllä mielestäni ole kaikki ihan hyvin. Löysin  juoksupyörässä kököttämässä pallona ja hengitys oli nopeaa ja vaivalloista. Mutta kun käteen otti niin vähän oli vain tööt ja sitten alkoi virkistymään.. toivottavasti ei Jalin tarvitsisi vielä lähtä paremmille hamstrausmaille mutta Herralla ikää kuitenkin on jo 1v 2kk.. : /
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Saana

#740
^Voi toista! :( Toivotaan, että oli vain jotain ohimenevää.

Mä tein pienen inventaarion hamsujen ruokavarastoon, kun huomenna mahdollisesti saan autokyydin eläinkauppaan. Pitää miettiä, mitä pitäisi vielä ostaa. :P


Sintturainen

#741
^Sullahan on pieni eläinruokakauppa siellä kotona  :D

Saana

#742
^Mä aina innostun kaupassa ostamaan hamsuille kaikkee. Si tyyliin itelle unohtuu ostaa se maito, mitä menin hakemaan. :D

Marla

#743
^ Niin tuttua. :haha
Nimim. osti Cittarista eri sortin kasviksia, raejuustoa ja Pilttejä hamsuille ja lopulta söi itsekin niitä samoja safkoja. xD

Anonymous

#744
Herregyyd mikä määrä sapuskaa siellä Anninalla on  :huh   :D

Miharu

#745
Kävin tänään Lemmikin valinnassa katselemassa hamstereita ja häkkejä. :) Siellä oli yksi ilmeisesti talviturkin omistava talvikko, joka oli kyllä mielestäni tosi isokokoinen. Samassa terrassa oli myös poikasia, joten ajattelin että talvikko saattoi olla vasta synnyttänyt tai sitten tiineenä, en tiedä. Lisäksi oli muitakin talvikkoja, tosi suloisia.  :lov
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Skywalker

#746
Voih  :lov Meilläpäin eläinkaupoissa ei juuri kääppäreitä oo, koska kysyntää on enemmän kun tarjontaa. Aina jos joku talvikko eläinkaupan terraarioissa vipeltää on lasissa lappu "varattu".
talvikkolauma ja vahtikoira

Mustikkamaan

#747
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä tein pienen inventaarion hamsujen ruokavarastoon, kun huomenna mahdollisesti saan autokyydin eläinkauppaan. Pitää miettiä, mitä pitäisi vielä ostaa. :P

//http://i364.photobucket.com/albums/oo89/Maunola2/Ruoat/hamsuruoat.jpg

Sällillä on pieni omaisuus kiinni noissa safkoissa :D Varmaa meitsin kuukauden liksa!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

oonaP.

#748
No en ole varma että minne palstalle tämä kannattaisi kirjoittaa, mutta minä ja pikkuveljeni menimme syöttämään minun talvikolleni ja kahdelle roborovskille raeruohoa.  :|  Ja nyt alkoi huolettamaan, että jos se raeruoho ei ole sopivaa niille tai jotain. Ei ole kyllä ainakaan näkynyt mitään oireita ..

Saana

#749
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä tein pienen inventaarion hamsujen ruokavarastoon, kun huomenna mahdollisesti saan autokyydin eläinkauppaan. Pitää miettiä, mitä pitäisi vielä ostaa. :P
//http://i364.photobucket.com/albums/oo89/Maunola2/Ruoat/hamsuruoat.jpg
Sällillä on pieni omaisuus kiinni noissa safkoissa :D Varmaa meitsin kuukauden liksa!
Joo, ja si tänään meni 150e eläinkauppaan ja varmaan vielä 50e Prismaan ko hain kaikkia mörttiröpöjä, puruja, ruokia jne xD