• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#345
^niin ne pissaakin, meillä kaikki robot, Loviisa-neiti on ainut sivistynyt xD

Mä pesen pyörät pari kertaa viikossa, ovat pysyneet ihan hyvinä, eivätkä haise :)

jonna

#346
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Juoksulautanen on varmaan loistovehje jollekin hännällisille eläimille. Hamstereiden suhteen en oikein hoksaa että millä lailla se on parempi kuin pyörä?
No esim. pitkäkarvaiselle varmasti kätevämpi/turvallisempi kuin perinteinen fillari. Enempi mä näistä tykkään kuin tavallisista pyöristä.
Hamsteritkin näyttää viihtyvän noissa, tietty ne ei osaa kertoa mielipidettä kumpi on kivempi  xD

Ebayn kautta tilasin.

ficaro

#347
Onko nyt jotenkin huono aika poikasten suhteen? Kun tuntuu ettei niitä mistään löydy.  :( Ollaan ensimmäistä hamsteria hankkimassa ja kaikki tarvikkeetkin on valmiina, mutta itse eläin puuttuu. Olis jo niin kova hinku saada oma hamsteri.  :oops:
[size=85]6.2.10 "Elmo" lk musta vn uros [/size]

Anonymous

#348
Kannattaa katsoa myydäänketjusta. kyllä siellä on poikasia myynnissä.

erya

#349
Esim. monilla chinchilloilla on käytössä noita juoksulautasia, tosin metallisia versioita. Niissä hyötynä on myös esimerkiksi se, että selkä ei mene notkolle, kuten voi käydä liian pienissä juoksupyörissä.  Chinchillakokoisen juoksulautasen hinta pyörii jo siinä 70-80 € hujakoilla kuljetusmaksuineen, Suomesta niitä ei tietääkseni saa.

Hamsufani97

#350
Noi juoksulautaset on hauskan näköisiä, mutta eikö 70-80e on nyt kuitenki jo vähän liikaa? ;)

jonna

#351
Noh, se chinchillalautanen on melkoisen iso ja ruostumatonta terästä että sehän se siinä maksaa...Muovia niille kun ei voi laittaa niin pakko pistää järeämmät kamppeet häkkiin  :D

Blizzard

#352
Herra Enrick Eloisa-Epeli saapui Valkeakoskelle :lov Kutsumanimeksi tulikin sitten Ricki :sydan  

Rickin löytäminen Tampereelta oli kyllä vaativaa, mutta vaivan arvoista :D
Hamsulauma ja koiruus

Minski

#353
^ Terkkuja :sydan Toivottavasti on lähtenyt hyvin käyntiin uudessa kodissa, kovasti oli ainakin poika uteliaana ja touhukkaana boksissa lähdössä kohti uutta elämää :) Ja tosiaan ei voi kukaan ainakaan sanoa, ettetkö olisi poikaa tosissasi halunnut, kun niin ison vaivan näit sitä hakiessa, että puoli Tamperetta kiersit :P Onneksi löysit perille, vaikka en näköjään osaa edes kotiini neuvoa ketään :oops: Dora oli huvittava, kun sitä ihmetytti, että kuka vieras kävi viemässä meiltä yhden poikasen ja sit se katto mua, että annanko mä tosiaan jonkun viedä meidän poikasen pois :)
Hamsteriton tätä nykyä

Blizzard

#354
^Ricki oli intoa täynnä kun pääsi uuteen terransa ja tutki kaikki paikat, juoksupyörässäkin juoksi kun vanha tekijä :lov

Nyt pikkuinen meni jo pesäänsä tutimaan :sydan
Mä oon jo ihan unohtanut, miten touhukkaita nuoret hamsut onkaan :)
Hamsulauma ja koiruus

Minski

#355
^ Ihana kuulla <3 Vai että hoksas poika heti juoksupyörän tarkoituksenkin, fiksu poika, ei ollut nimittäin täällä juoksupyörää nähnytkään :)
Hamsteriton tätä nykyä

Hanski

#356
Näin eläinkaupassa myytävän Savic Hamster toilet -kuiviketta, näyttää tältä //http://rongeurboutik.com/images/1914.jpg. Sanotaan olevan myrkytöntä ainetta (bentonite) ja sopivan hiirille, kääpiölle, syrkeille ja gerbiileille. Voiko tällaisia käyttää vai onko parempi laittaa puupellettiä?

ammie

#357
Onkohan Minski ollut liikaa hamstereiden kanssa, kun nykyään postailee foorumille aina öisin?  xD

Mun pitäis saada ostettua yksi uusi juomapullo, mutta Mustista ja Mirristä oli loppunut Classicin pullot, jotka saa katosta roikkumaan. Just kun olin laskenut sen varaan, että sieltä saa edullisesti.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#358
Noniin jees, nyt ei kuole hamsut nälkään kun sain nakitettua vaarin kuskiksi mulle että haetaan Rapunzelilta 10 kiloa HamsteriMixiä. Oli kans kyl aikamoinen reissu, käytettiin navigaattoria joka on vähän höntti vehje, aina menossa keskustaan päin vaikka määränpää olisi vastakkaisessa suunnassa. Ex-taksikuski -vaari tietenkin aina tietää paremmin kaiken kuin navigaattori ja on sitä mieltä että Koivurinne ja Koivukylä on sama asia. Ajetaan johki sinne pusikkoon ennen kun tajuan kartasta katsoa ja esittää vaarille että kyllä se nyt vaan on tuolla mihin navigaattori määrää.  :D Taidettiin olla ainaskin puoli tuntia myöhässä...

Jatsi

#359
Rauhoitu rakas sydän rauhoitu.
Nuilla sanoilla on hyvä tiivistää viimoiset 5 minuuttia..  liikaa järkytystä lyhyessä ajassa pienelle ihmiselle.

Kuulostelin äsken et "hei O-ou on hereillä pitkästä aikaa samaan aikaan kuin mie.. meenpä ja kaappaan sen !".
No menin ja otin O-oun kädelle ja sain lähes sydärin. Pienen toinen silmä oli lähes ummessa..   :teipit
No Veden ja pumpulipuikon avulla varovasti puhdistin ja silmä aukesi nätisti koko komeuteensa. Oli muuten suloinen O-ou poika kun käänsin sen selälleen ni toinen vain nuoli miun kättä ku yritin puhdistaa silmää.. :D

No siintä järkytyksestä toivuttuani menin O-ou kädessäni sen dunan luo ja sivusilmällä sit vilkaisin Formulan dunaa.. ja vilkaisin vielä uudelleen kun hoksasin että ny jtn puuttuu....
MISSÄ ON JUOMAPULLO?  :shock:
No sieltähän se lattialta löytyi, oli kiinnitys systeemi pettäny ja pullo oli lentänyt maahan. Laitoin O-ou omaan dunaan ja juomapulloa pyörittelemään. Kaiken huipuksi se kuula (mikä säännöstelee vettä) oli jumittunut siihen putkeen.  :pihalla:
Parilla reilulla ranneliikkeellä sain sen kuulan liikkeelle ja täytin pullon raikkaalla vedellä. Äsken oli Formula juomassa varmaan sen minuutin. Luojan kiitos huomasin ajoissa.  :angel
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09