• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Liian nuori hamsterin omistajaksi ?

Aloittaja ktaa_, 06.10.07 - klo:22:03

« edellinen - seuraava »

Cutie ears

#360
Heh! Maa oon se vanhempi :) Poika ilmoitti haluavansa hamsterin ja tytto hevosen....valinta ei ollut kauheen vaikea. Nyt tytolla on marsu kuume, mutta ei ainakaan ennen kesaa...Onnekkaat lapset, kun aiti on ihan elainhopero ;)

Ellli

#361
Olin puhut äitille Talvikosta jo viikon ja kun me mentiin sunnuntaina lenkille sain puhuttua äitin ympäri. :grin  Mulla on kyllä jo 2 gerbiiliä. :lov
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

sirius151

#362
Opettele "hamsutieto-guruksi" ja loppujen lopuksi vanhempasi kyllästyvät nerouteesi ja ostavat hamsterin.   XD

Ellli

#363
... Kokeilen.. Iskä ostais mulle vaikka 1000 elukkaa mut äite o aina vastaan... -.- ::D
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

kiivi112112

#364
No meni siinä aikaa...mutta pitää vaan olla kärsivällinen.

Mili

#365
Kävimme pari viikkoa sitten kaverini luona katsomassa hänen hamsuaan(tai oikeastaan minä ihastelin hamsua ja äiti jutteli kaverini äidin kanssa.) Ihastuin täydellisesti siihen talvikkotyttöön ja rupesin kinuamaan meillekkin hamsua.(ei kovin hyvä taktiikka, tiedän :S) Kotosalla sitten keräsin netistä kaiken tiedon minkä löysin, ja esittelin  niitä äidille. Seuraavana päivänä äiti sanoi minulle että kyllähän meille muuten voisi hamsteri tulla, mutta asiassa on pieni mutka: äiti ei halua ottaa sitä käteen :pihalla:  Kun tämän kuulin vakuuttelin että tottakai minä hoitaisin hamsua. Kerroimme tästä isälleni, joka ei ollut kovin innostunut mutta lopulta hänkin suostui :D
         
Nyt pari päivää sitten äiti kertoi että ei sen hamsun käteen ottaminen välttämättä olekaan niiiiin paha asia, ja että sitten kun se meille tulee (mä saan hamsun kesällä XD) hän voi katsoa sen perään kun oon isällä.

Ei kannata kinuta ( toisin kuin minä ;) ) vaan kertoa hyvät ja huonot puolet ja painottaa että sinä hoidat sitä vaikka päävastuu onkin loppujen lopuksi vanhemmilla.

veeti&taavi

#366
Mulla menikin siinä suostuttelemisessa koko kesä..Mutta kyllä vanhemmat suostui sitten lopulta.  :D
?Veeti?

kiivi112112

#367
:ylos: Mulla meni vuosi saaha jyrsijä :D

Markka

#368
Lainaus käyttäjältä: "veeti&taavi"Mulla menikin siinä suostuttelemisessa koko kesä..Mutta kyllä vanhemmat suostui sitten lopulta.  :D
Sun vanhemmat suostu nopeesti :P
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Mustikkamaan

#369
Lainaus käyttäjältä: "sirius151"Opettele "hamsutieto-guruksi" ja loppujen lopuksi vanhempasi kyllästyvät nerouteesi ja ostavat hamsterin.   XD

KANNATETAAN! Tän voiski laittaa johonkin yhdistyksen tietoiskujen joukkoon! :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Pipatus

#370
Lainaus käyttäjältä: "Mappy"Mun ei tarvinnu suostutella mitenkään^^ Äiti oli hullaantunu niihin täysin(:

Samoin!  :kieli
Syrkkityttöni Unelma <3

diiah

#371
Äiti ei tykännyt ideasta ollenkaan, mutta kuitenki ostin hamsterin ja vein sen kotiin. Ei se oikein mitään voinut siihen sanoa. :)

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

Anonymous

#372
^Jos mun likka tekis noin niin sais kyllä kuulla kunniansa.

diiah

#373
Meillä auttoi asiaa se, että olen täysikäinen ja töissä. Niin ei tarvitse äitin osallistua kustannuksiin (ellei itse halua). Ja tunnen äitini, vaikka sanoi ei, niin ei se sitä oikeasti tarkoittanut. Samaa sanoi ensin koirasta, mutta kuitenkin hommasi sen itselleen seuraksi, hih. ;)

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

lilli-97

#374
meillä oli eka hamsteri kun olin 8. se oli iso siskoni. joka oli silloin7 luokalla.
ja nyt tänä vuonna sain oman hamsterin kun täytin 14  :) vanhampani olivat luvanneet että sitten saan kun olen samanikäinen kun siskonikin oli silloin kun hänellä oli hamsteri. Isi ei oikein tykännyt ideasta että meille tulisi "taas" "rotta" Mutta välilä kun en ole huoneessani niin näen isäni hamsterin häkin vieressä sille juttelemassa  :D