• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vahinkopoikasia

Aloittaja Riikkis, 28.10.09 - klo:17:59

« edellinen - seuraava »

eta

#15
^Meidän eläinkauppaan ainakin saa viedä ilmoituksia myytävistä hamsuista.
Enkä minäkään niitä poikasia lopetaisi vaan yrittäisin etsiä kodit poikasille.

Elven

#16
Tämänhetkinen ongelmahan on siinä, että poikasia on liikaa. Olin astuttanut 2 omaa naarasta, joista toinen sai 13, toinen 10 poikasta. Mulla on ihan täysi työ etsiä kodit kaikille noille omille poikasille, ja siihen sit vielä nuo knikki-poikaset päälle. Ja kun itsellä nyt on noita käärmeitä, niin eivät hukkaan menisi...
Ja eläinkauppaan en missään tapauksessa vie tuollaisia. Se nyt olisi varmin tapa, että niitä joku käyttäisi kuitenkin.
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Olive

#17
^Voi vitsi, muutama poikanen :D Mut sehän sattuis, jos ois käärmeetkin jo kotona valmiiksi.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Essi

#18
Ompas mielenkiintoinen aihe ( Oon tosissani  )  :S

GaneshaX

#19
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ja emon kasvattaja pitäisi kyllä laittaa kunnolla puhutteluun niin että ymmärtäisi tekonsa. Tai periaatteessahan tämän alaikäisen vanhemmat tuosta tapauksesta ovat loppupeleissä vastuussa.


Mä en tiedä kuinka mulle tuli taas jotain tähdellistä sanottavaa tässä vaiheessa, mutta:

Vastaavanlaisessa tilanteessa puhuttelu tulis suunnata kyllä nimenomaan likan vanhemmille. Vanhemmillahan se vastuu on kotona asuvien muksujen tekemisistä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

#20
Itse olen kasvattajaa puhutellut useaan otteeseen hänen vastuuttomasta ja välinpitämättästä toiminnastaan. Tekee kaikenlaista sotkua ilmeisesti useampien lajien kanssa ja minullekin on valhdellut päin naamaa useat kerrat. Hänellä on siis minun kasvattejani...  :(  Kun saisi vanhempien yhteystiedot niin olisi tosi mahtavaa, mutta eipä sekään välttämättä auttaisi jos vanhemmat eivät likan touhuista välitä.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

GaneshaX

#21
Minkä ikäinen se on? Asuu kuitenkin vanhempiensa luona?

Voi olla etteivät vanhemmat välitä, mutta se on paikka josta kannattaa aloittaa. Jos eivät vanhemmatkaan välitä, niin sitten homma on todella ikävillä jäillä  :(
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

#22
Mun tietääkseni 17-vuotias. Mutta en tiedä tarkemmin kyllä hänestä.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Marla

#23
Aika yllättävää, että noinkin vanha ihminen ei osaa ottaa vastuuta teoistaan. :roll: Vaikka eivätpähän osaa monet aikuisetkaan, ei sillä.
Antaa taas todella hyvän kuvan nuorista kasvattajista...

Tasselfan

#24
Ei kannata kaikkia poikasia joo tappaa, Tuntuu emosta sitte kurjalta.  :roll:
Vkh talvikko lk. naaras elmiäinen: Napsy\'en holá formento \'Napsi\'

Juulia

#25
^ Hamsteri ei tosin ajattele tunteilla kuten ihminen. Hamsterinaaraat saattavat häiriintyneinä jopa syödä poikasiaan, mitä ihminen tuskin ikinä tekisi ;) , mutta tietenkin emo saattaa olla hämillään, kun poikasia ei yhtäkkiä olisikaan.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Elven

#26
Njoo, en mä sit raaskinut... Kahdelle olen löytänyt hyvät kodit, mutta vielä 2 urosta ja 3 naarasta olisi. Kaikki pitkäkarvaisia, ja todella suloisia. Ai, mitä, ei saanu mainostaa vai? Hups..  :teipit
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.