• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen pulina poikasten teettämisestä osa 2

Aloittaja ammie, 25.10.08 - klo:17:49

« edellinen - seuraava »

Anzukka

#615
Meilläkin karkasi näiden poikasten emo,  he olivat kylläkin jo vajaa neliviikkoisia. Toivottavasti sintturaisen mami löytyy ennen kun on liian myöhäistä :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

#616
Ei oo siis mun hamsu, mun uros on noiden pentujen iskä... Pitäkää peukkuja että mami löytyis vielä!

EmmaTi

#617
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Ei oo siis mun hamsu, mun uros on noiden pentujen iskä... Pitäkää peukkuja että mami löytyis vielä!

Joo voipi olla ainut toivo se että emo löytyy... Mä varmaan etsisin läpi yön sitä emoa

Saana

#618
Toinen mamma pennuille jostain ni on paremmat mahikset.

Sintturainen

#619
Ei oo kellään tutulla täällä päin pentuja. Tuorein ois sellainen jonka pennut on jo 2kk, ei taitais enää hyväksyä pentuja...

Saana

#620
Eikä sieltä tule maitoa enää. :( Aika huono ennuste lapsilla. Ehkä järjettömän hyvällä säkällä soseet, puurot ja pienet jyvät voisivat saada selviämään.

mirauh

#621
Saana eikös ne valkoset robot olleet nyt sitten laikukkaita valkoisia vai ovatko ne ms valkoisia mitä sinulla oli?
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#622
Valkosia laikukkaita. Olis pitäny näyttää sulle se platinahusky, mikä on melkein valkonen kanssa. Mut ens kerralla sitten! :)

wiidii

#623
Onhan Elisalla just nyt noi vähän yli viikkoiset muksut?  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#624
Illalla tuli viestiä että emo on löytynyt! Tasan vuorokauden oli siis karkuteillä. Hoitaa pentuja, joten toivottavasti säikähdyksellä selvittiin.

Saana

#625
^Ihana kuulla! :sydan

EmmaTi

#626
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Illalla tuli viestiä että emo on löytynyt! Tasan vuorokauden oli siis karkuteillä. Hoitaa pentuja, joten toivottavasti säikähdyksellä selvittiin.

Nyt kun asiat on taas hyvällä mallilla, voi ehkä jo hiukan vitsailla että emo tarvitsi vähän "omaa aikaa"

Mustikkamaan

#627
Sainpas haettua kasvinimeä. Nyt orotellaan mitä hallituksemme sanoopi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minttu

#628
^ Eiköhän tuo läpi mene :)

Kuinka kummassa ootte saaneet poikaset myytyä? :o Meillä jo mietitään josko joudutaan viemään eläinkauppaan kun ei halukkaita ole :/ Yksi poikanen vasta varmuudella varattu ja yksi jää kotiin, 8 vielä vailla kotia.

wiidii

#629
Kyydit vaikuttaa aika paljon, jos itse pääsee reissailun kautta kuljettamaan poikasia niin aina löytyy kodit kaikille. Mun kasvatteja taitaa asua Rovaniemeltä Helsinkiin ja myös itäisessä Suomessa.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.