Yleinen pulina poikasten teettämisestä osa 2

Aloittaja ammie, 25.10.08 - klo:17:49

Saana

wiidii, hienoa! Mulla on nyt jalostussuunnitelma muhinut muutaman hetken päässä, mutta vielä pitäisi se rustailla paperille. Muut sälät on melkeistä valmiina jo. Nimiäkin on jo kaksi vaihtoehtoa. Tällä hetkellä kaikki innostus on kiinni tuossa sukutauluohjelmassa. Tarvihee ettiä kohta kaikki hamsupaperit yhteen kasaan että ne saa sinne. Nyt mun arkistointi on aivan hirveässä jamassa. Poishan en koskaan mitään heitä.

wiidii

Musta tuntuu että mun jalostussuunnitelma on tosi suppea, oon niin huono tuollaisia juttuja ilmaisemaan paperille. Tekis mieli vaan piirrellä paperille sellainen" tää ja tää hamsteri pistetään yhteen ja sitten sen jälkeen tää ja tää koska sitten..."  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

Mulla taas on jo nimi mielessä mut rekkaamisen suhteen oon tosi saamaton ja sitten taas ton kirjotelman suhteen oon tosi perfektionisti, eli en usko sen kelpaavan ennen vielä jonkinlaista muhittelua.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Maiju*

Mä voin Kaisa koelukea sen sit.  :yes:
Mua ainakin helpotti sillon pari vuotta sit kun hiirille hain nimeä, että toinen alan ihminen luki sen ennen lähetystä, ja sanoi jos siinä joku herätti kysymyksiä/ajatuksia, hyvässä ja pahassa.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

Mä sain sentäs rekattua mun jalostuseläimet, nyt tarvis päivittää jalostussuunnitelma. Ainoo enää mistä on kii, ni raha  xD Ei oo pariin kuukauteen upottaa 20 euroa kasvinimianomukseen. Noh, viimeistään kesäkuussa haen! Eli päivitän sen jalostussuunnitelmanki vasta sitten - ehtiipähän syntyä vielä yks sukupolvi lisää sitä ennen  :lov Ja ehkä hankkia sen puuttuvan uroksenkin (wink wink kaikille kellä on lk mustaa tyrkyllä/tulossa, mulle saa tarjota!).
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

PiiaL

Onnittelut Vevvelle tosi kivasta kasvattajanimestä! :)

lentsu

Onnea Vevve! Ihan älyttömän hieno nimi!  :)  :) Milloinkas haet sen myös robottimille?

Mustikkamaan

Mitähän toi Vevven kasvinimi tarkottaa?

lentsu

Tarviiks niiden tarkoittaa jotain. Kysykää ny viel mitä mun kasvinimi tarkoittaa...  :D  :P

Mrk

No sehän on kultakutri. Tosi söpö nimi kyllä, onnea! :sydan

Nape

Onnea Vevve, hieno nimi  :)  :yes:

lentsu

Mä en koskaan ajattele, mitä kasvinimet tarkoittaa. Haluan vaan että ne kuulostaa hienoilta. Ja nythän se on todistettu.   :mrgreen:

Mustikkamaan

^Must se on ihan olennaista, mitä ne tarkottaa! Mutta ajan kanssa niistä tulee semmosia tuotemerkkejä, ettei niiden tarkotusta enää ajattele muussa mielessä, ku että millasia hamstereita sen takaa löytyy.

PiiaL

Mun kasvinimi ei suoranaisesti tarkoita mitään, mutta on minulla itselläni tietysti mielleyhtymiä siitä, mistä se kertoo. :P Tärkeintä on, että nimi on omasta mielestä hyvänkuuloinen ja istuu omaan suuhun.

Maiju*

Onnea Veeralle!  :)