• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen pulina poikasten teettämisestä osa 2

Aloittaja ammie, 25.10.08 - klo:17:49

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#465
^Muaha, alkaa jauhekirjeitä tippuu postiluukusta :D Pare vaan myöntää kaikki!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#466
^ Mäkin lähetin sulle eilen postia, tulikohan jo perille :)

lentsu

#467
Heidin ja Itellan suhde on selvästi lähentynyt viime aikoina.  :sydan  :D

Mustikkamaan

#468
Tämän päivän postissa ei tullu mitään, mutta eiköhän huomenna posti jo muista mua tein kirjeillä  :sydan Muistittehan tehä ne anomukset kukantuoksusille kirjepapereille ja piirtää paljon sydämiä  :lov  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#469
Taitaa postinjakelussa olla viivettä, eikös siellä Itellan lajittelukeskuksissa ollut eilen(?) jotain ulosmarsseja? Niin ja nykyäänhän "normiposti" menee automaagisesti kakkosluokassa, jos ei tajua/tiedä kirjoittaa kuoreen ykköstä tai "priority" sanaa (tai vaihtoehtoisesti priority tarraa).

Vevve

#470
^^ Koulussa ei valitettavasti ollut kukkapaperia  :D Ykkösenkin laitoin, mutta jonkun lehden testissähän oli että ei ne oikeesti tule sen nopeampaa tai hitaampaa perille oli niissä ykkönen tai kakkonen.

Sintturainen

#471
Mäkin laitoin ykkösessä (mun mies on Itellalla töissä ja sitä nauratti kun niin tärkeänä selitin että pitää panna ykkösluokkaan kun kerrankin on jotain tärkeää postia...  :D )

EmmaTi

#472
^Olisit vielä laittany kirjattuna niin olis postis ihmetelty että ompas arvokas jesarikäärö

Mustikkamaan

#473
Jos teitä kiinnostaa kasvattajanimianomustilastot, niin vuonna 2011 on tullut 6 kasvattajanimianomusta (joista yksi lajilisäysanomus) ja niistä on hyväksytty SHY:n puolesta 6  xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Hessuinen

#474
^  :aplodit: :yea:
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anzukka

#475
^^JEE! :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

S.D.G.

#476
^^^ Cool!  :shock:

Se on si varmaan täällä foorumilla niinku että:
Henkilö A: "Jee! Sain kasvattajanimen!"
B: "Hei, niin määkin!"
C: "Mä kans!"
A:  -.- "Se siitä uutisesta sitten."

Ei vaan, sehän on mielettömän hianoo!  :haha
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

wiidii

#477
Mä oon ernu ja tuun sitten vähän perästä että saan kaiken huomion itselleni.  XD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vevve

#478
Mut mäpäs olinki eka (?), se ei oo vaan vielä voimassa!  :D
Loistavaa saada uusia nimiä — sitten niitä saankin muistella koko loppuvuoden että kukas tällä nimellä sit kasvattikaan..  xD

S.D.G.

#479
Kauankos muuten niillä papereilla on yleensä mennyt siellä SKJL:n päässä, osaako kukaan sanoa?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.