• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen pulina poikasten teettämisestä osa 2

Aloittaja ammie, 25.10.08 - klo:17:49

« edellinen - seuraava »

lentsu

#450
Hyvä Sintturainen!  :) Hiljaa hyvä tulee.  xD

Sintturainen

#451
^Kiitos sulle ja Heidille, mä oon aatellut myös että pitäs olla joku väh. 20 sivuinen opus  xD

lentsu

#452
Että meinasit tehdä oikein väitöskirjan!  :haha

PiiaL

#453
Täältä lähti anomus liikenteeseen tänään. Saahan nähdä miten käy. Tuli kirjoiteltua vähän liian pitkät luritukset, jos sen piti parille A-neloselle mahtua, mutta yritin vähän sitä lyhennellä. Tulee varmaan paluupostissa takaisin, kun kukaan ei jaksa sitä lukea xD

Anzukka

#454
Nyt keväästä tuntuu aika moni laittavan anomusta menemään. Hyvä vain niin saadaan lisää virallisia kasvattajia  :peukku:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

lentsu

#455
Hei upeeta loistavaa! Oikeasti ihan hassua ettei kasvinimiä käytetä. Piiallekin sellanen kuuluu ihan ehdottomasti. Tooosi hyvä että olet hakenut!  :)  :)  :)

Sintturainen

#456
Juu, kiva että moni aikoo hakea / on jo hakenut nimeä  :)

wiidii

#457
Mun on pitänyt hakea nimeä jo jonkun aikaa mutta aina on joku hamsu kupsahtanut/knikkaantunut tai ei oo saanut poikasia.  :D  Nyt on tosiaan nimen haku enää parin hamsterin saamisen päässä, ja nekin tulee kohta mulle. Jee!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ramone

#458
Piti eilen astuttaa yks naaras. Sillä sit oli kiima, tai se hais pahalle, ja oli ed.kerralla (4pv) sit ollu kiima. Nyt se oli iha vauhkona, ja pari kertaa jäisiihen asentoo. Sit laitoin sen sen uroksen kans, mut sepä vaan juoksi uroksen perässä. Sit tunnin välein koitin laittaa, mut ei onnistunu, aina sama juttu.

Nyt kun sillä tulee seuraava kiima mahd4pv päästä. Niin mahtaako olla samaa pelleilyä taas? Siis vai voiko olla vaan tollasia "huonoja kiimapäiviä" ?
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Mustikkamaan

#459
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Täältä lähti anomus liikenteeseen tänään. Saahan nähdä miten käy. Tuli kirjoiteltua vähän liian pitkät luritukset, jos sen piti parille A-neloselle mahtua, mutta yritin vähän sitä lyhennellä. Tulee varmaan paluupostissa takaisin, kun kukaan ei jaksa sitä lukea xD

On ihan jokaisen tilanteesta kiinni, kuinka paljon tavaraa tulee - mä kattoin itte että mun jalotussuunnitelmasta tulis semmosset kolme sivua. Eli ei niitä lisäsivuja kannata pelätä, mut semmoset kaks aanelkkua suunnilleen olis hyvä saada ainakin. Sun anomus näytti päällisin puolin kivalta, käyn sen läpi vielä tänään tossa kun joudan (miten mulla yhtäkkiä onki näin paljon tekemistä!). Laitan sulle heti sit postia siitä kun oon käynyt läpi :)

Jep jep, kaikilta vaan hakemuksia tulemaan! :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#460
^ Multa tulee vielä roborovskianomus kun saan paperit!  :D Johan siellä kohta jyrskässä ihmetellään miten on tällainen hamsterikasvattajaryntäys!  xD

Sintturainen

#461
No niin, huomenna lähtee multakin Heidille postia, elä säikähdä sitä kuorta, siellä ei ole pommi  xD
(kasasin nimittäin vanhasta kuoresta uuden paperilla ja ruskealla jesarilla, ei tullut kovin kaunis kuori mutta ajanee asiansa  :D )

KaisaM.

#462
Kyllä miekin ehkä vielä tänä vuonna, pitää vähän muokata kun oon alottanu joskus kirjoittamaan ja pelkästään hamsujen oloista tuli 3 sivua...  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mustikkamaan

#463
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"(kasasin nimittäin vanhasta kuoresta uuden paperilla ja ruskealla jesarilla, ei tullut kovin kaunis kuori mutta ajanee asiansa  :D )

Kierrätystä astetta pidemmälle vietynä! :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#464
Se pommi tulee sit vasta jos et hyväksy nimeä. :teipit No ei vaan, vitsivitsi!  :mrgreen: