• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#135
En kyllä itsekkään haluaisi yli kahtakymmentä eläintä. Jo senkin takia, että eipä niitä paljon ehdi paapoa, jos on useita kymmeniä eläimiä :roll:
+ tietenkin ihan se työmäärä siihen päälle.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Miharu

#136
^Sama täällä. Se alkas meneen sellaseks vaan, että pakko vaihtaa ruuat ja muut nopeasti että kerkee kaikille, yms. =) Mie ottaisin korkeintaan kymmenen eläintä samaan aikaan.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Vevve

#137
Luulen että minulle joku 10-20 asumusta olisi se maksimi, ettei joutuisi koko aikaa olemaan siivoamassa, puhumattakaan mikä määrä menisi kuivikkeita. Hamsteri sentään on vielä sellainen eläin jota ei tarvitse ihan useamman kerran viikossa olla siivoilemassa.

Tällä hetkellä asumuksia on vain 6 eikä tunnu oikein miltään, siivoan harvemmin kaikkia kerralla, enemmänkin yhden päivässä. Tuntuu että siivoan vieläpä liian usein kun tekee mieli laitella sisustuksia ja semmosia.

Juulia

#138
Mulle alkaisi se 15-20 asumusta olla jo aika maximi :) . Aika riittää paremmin kaikille ja ei olisi ns. liukuhihna-työtä koko ajan.
Meillä on tällä hetkellä kuusi asumusta (viisi syyrialaisten häkkiä ja hiirien duna). Se on aika sopiva määrä.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Olive

#139
Ei kai kukaan kilpaillutkaan? Mä ainakin halusin vaan kertoa, että mun mielestä ei näyttänyt pahalta :D

Ja siis mitähän meillä nyt ois noita, 9 terraa. Aika sopivasti.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

KaisaM.

#140
Mulla tällä hetkellä 13 syrkin asumusta ja yksi hiiren duna, aika maksimi nyt.  :D  Tosi ainahan se yksi menee...  xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anzukka

#141
meillä on tällä hetkellä 4 hamsteria joista yksi myynnissä ja 6 hiirtä jotka nekin myynnissä ja ja 1 tai 2 hamsteria on tulossa elokuun alussa :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Anonymous

#142
Näin meillä oleillaan tämän päiväsen urakan jälkeen.
Rottinkihyllyssä Talvikko tytöt, ekassa mustassa tyttö syrkit ja toisessa poika syrkit sekä talvikko poju Sepe. Nelli asustaa tytön huoneessa.

Miharu

#143
Hienot tilat taikahamsulla!  :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Anzukka

#144
^^ Ihanat tilat. Mistäköhän mä saisin toimivat hyllyköt :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

ammie

#145
^^^ Vautsi! Toi rottinkihylly + minidunat näyttää tosi hienolta! Ja muutenkin tosi siististi järjestelty hamsuttimet teillä!  :yes:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#146
Kiitos kaikille. Ainoa minkä huomenna vaihdan on Neiti Dominon sininen duna vaihtuu poika hyllyssä olevan Toffen vaalean harmaaseen dunaan  :grin

GaneshaX

#147
^ Hienosti ootte laittanu :yes:  Ja vielä toi ilmanputsari... Oon niin kade XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#148
taikahamsu: On kyllä kivan näkösesti dunat. Onko noi niitä Bilteman hyllyjä noi mustat ? Oon aatellu, että ne on liian järeitä olkkarissa, kun ovat mustia ja muovisia, mutta noihan on varsin kivan näköset :) Sanos ny viä mitä tommonen hyllykkö maksoi ?
Hamsteriton tätä nykyä

tintsku

#149
Hienot tilat taikahamsulla :yes: