• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Vevve

#495
Matalissa asuu enimmäkseen kiinareita, jokunen talvikko. Ne ovat tosiaan flätin korkuisia, pohjaa on minidunan verran.

... sivuverkot on totaalisen pyllystä tehdä, ja niistä ulos lapattuja puruja saa olla joka päivä lakaisemassa. Nimim. verkot 35 biltema-laatikossa.  :roll:

metsku

#496
Mutta saako lain mukaan noin matalia käyttää?

Sintturainen

#497
Minä suunnittelin gerbiileille ja hiirille noita isompia, mutta jos ne on minidunan kokoisia niin on ne sit gerbuille liian pieniä.... Onkohan missään samantyylisiä isompana, ois kätevä...

Vevve

#498
Lainaus käyttäjältä: "metsku"Mutta saako lain mukaan noin matalia käyttää?

Itse asiassa kyllä. Asumusten koot ja korkeudet ilmoitetaan asetuksessa yhden desimaalin tarkkuudella (esim 0,2). Pyöristyssääntöjen mukaisesti kahtena desimaalina ilmoitettu luku (esim 0,16) pyöristetään ylöspäin (0,16 --> 0,2).

Eve87

#499
Oli pakko selata ketju 1 sivusta lähtien, oli hauskaa seurata varsinkin Veeran hamsulan kehittymistä  :D Uus hamsula on hieno!  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anzukka

#500
^ Samaa mieltä!

Pitäisi ostaa pari hamsudunaa lisää ja siivota hamsula niin kehtaa laittaa kuvia. "Uusi" hamsulani on kyllä omaan silmään oikein mukava mutta saisi olla ehkä hiukan korkeampi. Huonekorkeushan on hamsulassani noin 1.9m ja rapussa on pitkälle ihmiselle (180cm?) pään lyömis vaara! Muuten ihan toimiva ja siisti.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Minnaw

#501
Tässä meiltä päivitettyä kuvaa.



Muutama duna jää kuvan ulkopuolelle, kirjahyllyyn.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Eve87

#502
^ aivan ihanaa, kun kaikki on sävy sävyyn  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anzukka

#503
^^ Todella kauniisti on sävy sävyyn ja järjestys miellyttää silmää! :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Ely

#504
Tällainen hamsula tällä kertaa



"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

spellcaster

#505
Ely; minkä kokoisia nuo ylimmän kuvan laatikot ovat? Ja minkä hintaisia suunnilleen?

Sintturainen

#506
Ja mua kiinnostaa onko syrkit noiden verkkojen kimpussa? Me nukutaan hamsterihuoneen vieressä, ja mulla menee hermo jos yksikin syrkki on häkissä kun ne kaluaa niitä kaltereita... :kieli

Ken_G

#507
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Ely; minkä kokoisia nuo ylimmän kuvan laatikot ovat? Ja minkä hintaisia suunnilleen?

Näyttäisi olevan Ikean Samla, 79x57x42 cm. Kannen kanssa hinta 24,95.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90102971/

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90110301/

Ely

#508
Ken_G vastasikin aiempaan kysymykseen... :D

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Ja mua kiinnostaa onko syrkit noiden verkkojen kimpussa? Me nukutaan hamsterihuoneen vieressä, ja mulla menee hermo jos yksikin syrkki on häkissä kun ne kaluaa niitä kaltereita... :kieli

Hamsula on äänieristetty :D Että mesoavat siellä sitten sydämensä kyllyydestä eikä kuulu kuin pahimmillaan vaimeaa kolinaa jota H-poikueen emä järjestää kannen paukuttelulla.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

spellcaster

#509
Mun piti alkaa laajentaa hamsuhyllyn viereiseen kirjahyllyyn ja hiirilaatikko sai luvan muuttaa sen alahyllylle  :P Alunperin tarkoitushan oli että nuo kaksi kolmihyllyistä Ivaria määrittelevät hamsujenkin lukumäärän mutta käsistähän tää homma näyttää karkaavan  8-)