Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

Anonymous

Mä olen koonnut tarkoituksella noi väärin eli eka hyllylevy on lattiassa kiinni ettei sinne tule jalkoja ollenkaan ja silloin on paljon tukevammat.

Tässä eilen uudelleen järkätty versio eteisestä.

Marla

^ Tuossa tyylissä on kätevää myös se, ettei tuonne alle mene kaikki lika, kun ei kerran seiso jaloillaan. On meinaan inhottava siivota sitä alustaa.

Kyllä Marla :mrgreen:

EmmaTi

^^^Siistin näköistä taikahamsulla  :)

Anonymous

Kiitoksia ja tuossa eteisessä asustaa 11kpl syrkkejä ja loput+kääpiöt muissa 2 huoneessa. :mrgreen:

spellcaster

Tuosta Bilteman hyllystä vielä... Onko nuo jalat sellainen yhtenäinen putki vai kootaanko jokainen taso omista lyhyistä putkista? Kun esim. Taikahamsulla näyttää olevan tuollainen "kolmitasoinen" tuossa kuvassa.
Jos tuon laittaa noin kuin Taikahamsulla on, niin mahtuuko ylimmälle tasolle syvyydeltään metrinen duna vai ottaako se noihin jalkoihin kiinni?

Tajuskohan kukaan?  :D

Anonymous

Siis jalat koostuvat aina tasojen välissä ominaan ja ylimmälle hyllyllä mulla on 80x40x40 terrat jotka ei mahdu korkeudeltaan tonne väleihin. Mahtuu leveydeltään 100x40 terra mutta tulee hiukka yli.

spellcaster

Kiitos! Tuon halusinkin tietää, kun en oikeestaan tee millään korkealla hyllyköllä mitään koska en ala nostelemaan dunia joka päivä alas vaan jotta pääsisin sisältöön käsiksi, mutta jos tuon Biltemahyllykön korkeuden voi itse päättää niin se on just passeli ratkaisu meille!

*lähtee ostoksille*

EmmaTi

^Niitä on siis kahden korkuisia, 4 ja 5-hyllyisiä. Meillä on tuo 4-hyllyinen, alahyllyllä ruuat, purut yms romut ja muilla hyllyillä 3 häkkiä, joista ylin on mun naaman korkeudella että yletyn sinne kurkkimaan ja saan sivuovesta hamsun otettua käteen ilman että häkkiä tarvii nostella pois.
Siihen ylimmälle vois laittaa korkeammankin/pitemmänkin asumuksen, noihin väleihin sopii häkki mutta ei jää juuri tilaa yläpuolelle eikä päätyihin.

Hylly maksoi muistaakseni 39e eli ei ollu pahan kallis.

Sintturainen

Pikkasenko harmittaa kun menin ostaan Ikeasta Ivar hyllykön, kun tuon bilteman ois saanut paljon halvemmalla. Ostin ruotsin puolelta niin tuli maksaan melkeen 150€ / 2 hyllykköä. Mutta muuten kyllä tykkään noista Ikean hyllyistä...

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Kyllä mäkin ottaisin mieluummin nätin puuhyllykön, mutta budjettiakin kun on pakko miettiä niin tyydyn vähän "rumempaan"  :D

Samat mietteet, puinen olis PAALJON hienompi mutta otin halpiksen ku yritän pitää matalaa profiilia tän harrastuksen kanssa  :)

Anonymous

Mä oon niin tyytyväinen noihin mustiin hyllyihin niin en kyl toisiin vaihtais  :D

Eve87

Yrittäkää saada joku selko tästä sekametelisopasta :D Huoneessa on niin käytännöllinen järjestys, ettei siitä saa käytännön kannalta kovin edustavia kuvia, ellei avaa ikkunaa ja kiipeä ulkopuolelta kolmanteen kerrokseen ja napsaisee kuvan  :c8  foorumi vähän sekoitteli nuita kuvia epäjärjestykseen xD

Tammikuussa tulee zooplussalta isot uudet häkit ja dunat hävitän pois kokonaan (ah ihanuutta!)

(huomatkaa tuo iso on rottahäkki... :D)

Sellaistapa meillä. :D

Wonderland's Hamstery