• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

lentsu

#360
EmmaTi: sen häkin pohjassa muuten lukeekin Imac Ratti. Mutta se on käsittääkseni sama häkki kuin Criceti (ainakin samat mitat pituus-leveys) vain vähän erilaisilla "kalusteilla" eli siinä ei ole tasoa vaan tuollanen putki, joka roikkuu katosta ketjuilla. Ostin ko. häkin huuto.netistä käytettynä, niin en ole vertaillut sitä kaupoissa enkä tullut ihan tarkalleen ajatelleeksi minkä niminen malli. Mutta katsoin äsken mittanauhan kanssa että se menisi hyllyyn myös alemmille tasoille - siispä Cricetikin menisi.

Ken_G

#361
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Mrk: Se on IKEAN Ivar hyllylevyt on kokoa 50x83cm, päätytikkaat on 179cm korkeat, tukiristikko metrinen. Eli tää on ihan tismalleen sama hylly mitä GaneshaX täällä aikaisemmin esitellyt.  :)

Täsmälleen samat käytössä meilläkin ja tyytyväinen olen ollut. Mulla on noissa aika isot hyllyvälit korkeussuunnassa, jotta saa dunien ritilät nostettua auki öttiäisten juoksuttamista varten. Sen takia sain tuohon tikaskorkeuteen menemään vain kolme dunaa per välikkö.

Julmetun paljon halvempia kuin joku Lundia.

GaneshaX

#362
Mä olen ollut tosi tyytyväinen tohon hyllyyn :)  Ferplast mary menee hyllyyn heittämällä  :)
(ja yhdelle hyllytasolle mahtuu hyvin myös esim. kaksi minidunaa)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hamsu_86

#363
Voi upeita määkin haluan noin monta tällä hetkellä kolme. Täällä haaveilee ensimmäisestä poikueen kasvattamisesta.

Mrk

#364
Jes, toi hylly on siis saatava. :)

Ely

#365

Joskus olohuoneena tunnettu tila. :D
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

jensku

#366
Onpa hieno huone Elyllä. Ihailen tota häkki määrää. :)  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ely

#367
Osa on tyhjillään, ikäänkuin varahäkkeinä/-dunina/terroina. :)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

#368
Munkin hamsulaa, kun pääsin muuttamaan ja kaikki on paikoillaan. En saanut omaa eläinhuonetta, mutta aika hyvin nää sujahti tänne yksiöönkin. Ovat siis tilanjakaja-kirjahyllyn takana nätisti.




Mrk

#369
^Hyvin näyttää mahtuvan.:yes:
On noi muovilaatikot vaan niin käteviä kun ne saa pinottua päällekäin, eikä tarvitse hommata erikseen mitään hyllyä niille.

Mustikkamaan

#370
Alkaa pikkuhiljaa olla tää meinki eläinhuone jossai kuosissa



Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#371
Ihanan siistiä ja hienoa Mustikkamaalla :)

Anonymous

#372
Meillä uus järkkä


Poikien huoneessa oleva hylly.

yennni-

#373
ihania nuo Mustikkamaan punaruskeat häkit ! :>
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

lentsu

#374
Mustikkamaan eläinhuone on oikeasti ihana! Näin *livenä* kun oli standardikokous. Kaikilla tilavat asumukset, valoisa huone, paljon tilaa, kauniisti itse tehtyjä häkkejä. Mä todella pidin!   :sydan  :sydan   :)

Modasin tänään yhden tommosen muoviboxin, joita Vevven kuvissa on, ja kun laitoin sen tyhjänä hamsuhuoneeseeni, olin tosi yllättynyt, miten vähän tilaa ne vie.  :shock: No, eipä tarvii enää olla huolissaan, mahtuuko robot tulevaisuudessa meille. Noitahan menee hurymycket jos jaksaa modata.  :c8  

Mut siis aluksi ainakin robot asutetaan meillä miniduniin ja pienempiin terroihin. Mutta onpahan jo yksi modattu laatikko valmiina tuleevaakin kansainvaellusta varten. Oli vaan pakko modata kun niin tuli uteliaaksi.  :P

Taikahamsulla on kivasti tilaa taas muutonkin jälkeen!  :) Mä jo olin huolissani kun muuton alla luovuit isoista terroista. Nyt mahtuu taas.