• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Eve87

#285
Nyt alkaa olla hamsula sellaisessa kunnossa kuin oli alunperin tarkoitus projektin alkaessa. Dunia on käytössä vain pari, ja niidenkin tilalle olisi tarkoitus hankkia isot häkit, joita on helpompi sisustaa hamsterille sopivaksi.

Kuvissa esiintyy myös varahäkkejä, joissa ei ole asukkaita kuin ääritilanteissa, ja niitä tulee harvoin.


Tästäpä näkymä huoneen ovelta. Eli meillähän on hamsuille ja kaneille oma huone. Kanin häkki keskellä huonetta.


Käppäreitten hyllykkö.


Toisen kanin häkki ja syrkkikäytössä oleva iso rottahäkki.


Siellä pari isoa terraariota.


Syyristen hyllykkö. Dunien tilalle tarkoitus olisi hankkia isot häkit.


Ja kierros päättyy isoon terraarioon :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Rausku

#286
Hienon näköisiä hamsuloita  :)
Waltzer ?

MirkkuH

#287
^^onko noitten robojen lootien kannet myös reijitettyjä, ilmanvaihto huono, jos on vain nuo muutamat reijät sivussa?

Eve87

#288
Ne on tikattu ihan täyteen reikiä kannet... :) väliaikainen ratkaisu, tulossa verkot kansiin. Olisihan niillä tukalaa jos vain sivuissa olisi pari hassua reikää  :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

petosiru

#289
No hyvä et sun roboset saa ilmaa..  :D Mäkin meinasin kysyä onko bokseissa joku sivu verkkoa tms.
Vaihdoitko/lisäsitkö noita kuviakin vai oonkohan sokeutumassa..?  :pihalla:  :lol:
Eikö tohon harmaaseen hyllyyn mahdu dunat? *utelias oon*  :oops:
Itellä Ikean hyllyjä..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Eve87

#290
Vaihdoin kuvia, kun järkkäsin koko huoneen uusiksi.. :D

Ei mahdu dunat ei... :S pitänee biltemalta hakea hyllyt, sieltä sentään saa laatua.

nuo ei oo ikeasta, mutta on tosi kököt hyllyt...  :x
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

PiiaL

#291
Meidän olkkarissa näyttää tältä:

Tuo hylly on kyllä kätevä, kun saa kaksionkin näyttämään ihan siistiltä ja tilavalta, vaikka muutama hamsulainenkin täällä asustaa :)

Nape

#292
^Ihanan siistiä :)

MirkkuH

#293
^^mun tarttis ehkä ruveta laajentamaan olkkariin :oops: (mites tässä näin kävi) ja tommonen hylly olisi hyvä  :yes:

Mrk

#294
^Hehe, robot voi vielä elää sen kolme vuotta... :grin

Marla

#295
Joo, ehkä mullakin on sitten joskus muuttaessani kaksioon edes vähän mahdollista saada kämppä näyttämään tilavalta jne. Ei vaan onnistu tuossa 31 neliön yksiössä yli kymmenen hamsterin kera. :D Siisti se sinänsä on, mutta kyllä nuo tilaa vie.
Enköhän mä vielä sen 2 vuotta kestä.

Mustikkamaan

#296
Meillä näyttää tämmöseltä, eli pieni määrä sekalaista seurakuntaa! Ei mitenkään nättiä tai noin, mutta käytännöllistä!

Vasemmalta ylhäältä alaspäin on campbelli, campbelli, talvikko & campbelli, syyris. Sit oikealta ylhäältä campbelli, syyris, syyris, campbelli. Ja sit siel onki Uuno taas vetässy paperit pyörästänsä...

Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#297
Meidän hamsula on paisunut kuin pullataikina  :D
Täällä on kauhea erimerkkisen boxien sekamelska, kun ostin Prismasta noita valkokantisia ja nyt kun haluaisin niitä lisää, niitä ei enää myydä. Ne oli juuri loistavia: tosi halpoja ja hyvänkokoisia eikä niissä ole mitään outoja ulokkeita kulmissa.



Tuo syrkin iso Ikea-loota saattaa näyttää että siinä on huono ilmanvaihto... Kansi on verkkoa, päällä olevien boxien välissä on noin 10cm leveä rako ja ympärillä myös, ja päätyseinissä on ilmanvaihtoreikiä (joihin Köntti ihme kyllä ei ole koskenutkaan hampaillaan  :D).

PiiaL

#298
^ Mikä elukka sulla on tuolla ylimmässä lasiterrassa juomapullon luona? :D

Itselle myös esteettisyys on tärkeä seikka, joten en itse tykkäisi tuollaisista kasoista muovilootia, mutta saattaahan ne käteviä noiden pienten hamstereiden kanssa toki olla. :)

Mustikkamaan

#299
Must noi Vevven lootat on vallan mainioita! Muovilootissa on yhdistettyinä sopiva hinta, käytännöllisyys ja hyvät tilat eläimelle :) Eihän mitkään tehdastekoset häkit tai itse kyhätyt lootat oo nättejä, lasiterrat vaan on. Mut eläinhuoneessa ny saa olla mitä vaan <3 Nää on näitä makuasioita!

Toi on ihan selkeesti joku tappajahiiri tossa terrassa!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]