• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#435
IKEAN Ivar on ainakin sellainen. Saattaa Ikkellä olla jokin toinenkin, mut Iivariin saa tarpeeks suuret hyllylevyt syrkkiasumuksille.

Tarttis ottaa uusi kuva, nyt kun vihdoin on toi erillinen eläinhuone.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minttu

#436
Ajattelin että tuo järeämpi hylly olis ollu ehkä hiukan nätimpi. No meni suunnitelmat uusiks  :kieli Tuleeko kauheen kalliiks tollanen Ikean Ivar hylly syrkkikokosille dunille?

Vevve

#437
^ Senhän voi tutkia itse Ikean sivuilta: //http://www.ikea.com/fi/fi/search/?query=ivar
Riippuu kuinka ison hyllykön haluat.

GaneshaX

#438
Noi isot hyllylevyt on 10e/kpl ja päätytikkaat n. 12e/kpl, tukiristikko 1,5e/kpl.
Mulla on maksanut pelkästään hyllylevyt 150e... (ja osaa kanit on jyrsinyt niin kivasti  :kieli  )

Tällasta nyt sitten meillä (makkari, josta tuli hamsula/kanila)



Tuliko vähän hassu kuva, kun piti ottaa olkkarista, että sai hyllyn kuvaan kokonaan  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

spellcaster

#439
^ Ihanan siistissä järjestyksessä kaikki! Tuollaisen minäkin tahtoisin jos kasvattajaksi alkaisin.

Eve87

#440
Innostuin sisustamaan hamsulaa kodikkaammaksi :) ennen oli niin synkkä :D hitsi tuosta huoneesta on edelleen hankala saada kuvia :/







Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

MirkkuH

#441
...tästä se alko :sydan


...ja tässä ollaan nyt :P  ...eikä paluuta ole :shock:

Lasiterrat, joissa asuu emot poikasineen, vanha-pari Aleksi&Seinäruusu sekä nuorempia pariskuntia, jos tilaa on.


...ja toisella puolella tällästä...dunat vaihdettu bilteman bokseihin..


Keskellä terroissa asustaa vanhat pariskunnat: Sikuriina&Heikki ja Hilu&Sally (sininen jakkara sitä varten, että voin seurustella yläkerran väen Dobbyn ja Myrtin kanssa) + hiirut


...poikamies bokseja


Tässä vielä terroja...otin ne alimmat poikkeen, kun oli niin hankala käsitellä samoin muita alensin, ylös ja alas menee bokseja


Dobbyn ja Myrtin häkkyrät...


...olkkarissa vielä neljä terraa...

Nape

#442
Aivan ihanaa Mirkku   :sydan

lentsu

#443
Voe mahoton Mirkku, aivan upea!  :lov Tuo ei ole hamsterihuone vaan hamsteripyhättö.  :D  :sydan

Vevve

#444
Mirkulla on aina ollu niin nättiä, muistan ku asuit vielä itse makkarissa, terroja oli joka hyllyssä ja lipastossa ja kaikki robot asu terroissa  :D  :sydan Pitää tulla viikonloppuna kylään?  :)

Edit/ pitänee laittaa omaakin...

tästä se lähti


ja tähän on tultu  :D

MirkkuH

#445
^joo, kyllä mä niitä miellään pitäisin terroissa...mut kun ei tila enää riita.

Sitten kun mä saa lottovoitoin, teetätän sellaset liukuoviterratornit ja niihin kaikki pikkuöttiäiset :P

mirauh

#446
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Sitten kun mä saa lottovoitoin, teetätän sellaset liukuoviterratornit ja niihin kaikki pikkuöttiäiset :P
On se hyvä että en ole ainut joka on suunnitellut käyttävänsä lottovoiton samaan tarkoitukseen!:D Heh heh pistämpä piruuttani vasta aloittelvan kasvattajan hamsulasta kuvan, niin voidaan sitten muutamien vuosien päästä vertailla kuinka paljon meno on muuttunut  
:P


Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

#447
Sit ku mä saan lottovoiton, muutan kaksioon että on hamsuille oma huone!  :D

spellcaster

#448
Mä katselin tuossa yks päivä taloilmoituksia ja mietin pohjakuvia katsellessani että mihin mä tässä talossa laittaisin hamsterihuoneen?  :D  Paljon löytyi kivoja taloja, yhessä ois ollu just mun hamsuhuoneen vieressä oma vessa/suihku missä ois voinu pestä asumuksia ja vaihtaa vesiä. Hamsuhuoneeseen tietty oma jääkaappi tuoreruuille  :lov
Sitä lottovoittoa odotellessa....  :D

Minttu

#449
Tältä näyttää meidän olohuone sohvan takaa. Vihdoinkin sai tuon hyllyn, hiukan siistimmin ovat noin kun levällään lattialla :D