• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#390
Siirsin syrkit likan toivomuksesta eteiseen hetki sitten. Talvikko tytöt+yks robo sai jäädä sen huoneeseen ja poika talvikot+pämppellit on poikien huoneessa. Tytöt vasemmalla ja poijaat oikealla  XD .

Anonymous

#391
Edellinen kuva hiukka taas muuttunnut  :D


Oikealla ylähyllyssä oleva terra on tänään ostettu ja siinä sisustus vielä kesken  :oops:

Saana

#392
^No onpas ne nyt kivan siististi rivissä!

Anonymous

#393
Kiitos Saana ja ne asuu nyt tosiaan tos eteisessä.

Saana

#394
^Paljon noi lasiterrat on leveitä? Mulle kelpais ulkoreunoista max 79cm terra jostain, että mahtuis toho hyllyyn. Eipä vaan oo tullu vastaan yhtään sopivaa. (En ole kaappaamassa sun terroja tällä kertaa. :D)

Anonymous

#395
Noi on 80x40x40 ja toi missä etureunassa verkko/levy (vaaleassa duna rivissa) ni on 80x35x35 se sopii tohin väliin

MortimerRiddle

#396
karovilla ihana talvimaisema ikkunan takana.  xD

Taikahamsu ylettyykö noihin ylimpiin asumuksiin hyvin? Näyttävät hirmuisen korkealla olevilta.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Vevve

#397
Hamsula on muuttanut 200x160cm kokoisen parven alle. Seisomakorkeutta tuolla alla on vain 160cm ja mulla pituutta yli 180cm, eli voitte arvata että kykin siellä ihan kumarassa  :D


Anzukka

#398
^Vastaan nyt taikahamsun puolesta kun meillä samanlaiset hyllyt. Eli siis ylimpiin 4. kerroksen asumuksiin ylettää kyllä jotenkin vaihtamaan veden tai antamaan ruokaa mutta jos haluaa käsitellä hamsua niin pitää kyllä melkein otta hyllyltä alas tai otta joku koroke jonka päällä seistä. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

EmmaTi

#399
Meillä on samanlainen hylly, ja ylimmällä hyllyllä on häkki jossa on luukku tossa etuseinässä niin siitä saa hamsun otettua kun se on niin kesy että se tulee siihen kurkkimaan ja antaa ottaa yhdellä kädellä itsensä syliin. Oon yli 170cm joten yletyn kyllä  :)
Mutta noi lasiterrat on mielestäni tuohon hankalia kun etuseinässä ei oo luukkua ja ovat painavia siirtää. Ja tosiaan oltava kesy asukki että saa yhden käden otteella sen sieltä otettua...

Anonymous

#400
Joo no mulla on kyl joku jakkara alla ja noi on niin kesyjä et ne tulee itte sieltä käteen. Tarkoitus olisi vielä muutella tota järjestystä.

spellcaster

#401
Onko tuo Bilteman hylly kuinka tukeva? Meinaan vaan että kun mulla on sellanen kissa mikä kirjaimellisesti liitää ympäri kämppää  :P , niin ettei se menollaan saa hyllyä kaatumaan helposti? Tosin mulla olis käytössä lähinnä alimmat hyllyt, kahteen ylimpään tulis korkeintaan tarvikkeita...
Mullakin on dunat ympäri asuntoa missä nyt tyhjää pöytätilaa sattuu olemaan, olis kiva saada hamsut samaan nurkkaan kaikki..

EmmaTi

#402
No ei se mikään hirmu tukeva oo kun on niin kevyestä muovista tehty. Muistaakseni siinä kuitenkin tuli mukana sellaset kiinnikkeet joilla sen vois ruuvata seinään kiinni.. ja jos on 2 hyllyä niin ne saa kiinnitettyä toisiinsa mikä myös tukevoittaa.

Ei sitä kyllä kissa kaada, tai riippuu kissasta  :twisted:

spellcaster

#403
^ No tää kissa on onnistunut kaatamaan baarijakkaran ja hajottamaan raapimapuusta yhden ylätason irti, joten siksi huolestumiseni...  :D

EmmaTi

#404
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"^ No tää kissa on onnistunut kaatamaan baarijakkaran ja hajottamaan raapimapuusta yhden ylätason irti, joten siksi huolestumiseni...  :D

Ok, sitten jättipulteilla kiinni seinään ja lattiaan  :D