Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

Vevve

^ No eihän se kun olen jo ihan rutinoitunut. Kaavin purut rikkalapiolla kassiin ja pistän uudet tilalle. Kieltämättä on vähän nopeampaa noiden Smarttien kanssa, mutta ei terroissakaan kauaa mene.  xD Mulla on itseasiassa 9 terraa, syrkillä on vielä 90x60 -kokoinen vitriiniterra huoneen toisessa päässä...

GaneshaX

Jee, kolmas hylly jee!  :pileet: Vihdoin :mrgreen:  Käytiin tänään Ikeassa ostoksilla :pilehile:

Olive

^Mikäs tollasen just dunille tehdyn hyllyn nimi on?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

GaneshaX

Nää tais olla nyt sit Ivar hyllyä. Hyllylevyt on 10e/kpl ja päätytikkaat 15e/kpl  :) Eli ostetaan periaattees sellaset osat kun tarttee ja niistä kustomoidaan sellanen hylly kun on tarvis. Kätevää.  :)

Anonymous

^^^Siistin näköiset on kyl noi sun hyllyt  :mrgreen:

Mimmi

GaneshaX

Joo on  :)  Mutta noita osia saa eri kokovaihtoehtoja :)
Esim. noi mun hyllylevyt on kokoa 50x84cm, päätytikkaat on 179cm korkeat, tukiristikko metrinen. Toi perus kirjahylly syvyys on vaan jotain 30cm.

Veda

Meillä on myös tollainen Ivar hylly hamsuhyllynä :)

Mimmi

Meidän hamsuhylly, hieman iso tuo hylly on, en ajatellut että se on ihan tollanen kun kuvasta katsoin, pitää miettiä ostetaanko toinen puinen hylly Ikeasta :) Kuvasta puuttuu yksi häkissä oleva hamsu :)

Minski

^ Ei tuo mikään liian iso ole vaan mukavan tilava :yes:

GaneshaXilasta saa jotenkin hirmu siistin vaikutelman, jotenkin kaikki sointuu yhteen, vaikkei dunat nyt sentään samaa väriä olekaan, mutta mun silmä tykkää ainakin :)
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

Joo mä en kato sit yhtään minkä väriset pohjat häkeissä/dunissa on. Pääasia, että kaikki on muuten siistiä ja kaikelle on oma paikkansa  :)

Vevve

Mäkin haaveilen noista Ikean hyllyistä, mutta olen niin tarkka huonekalujeni väristä että noi pitäisi maalata jos meille tulis.  xD

Muuttelin järjestystä Vevvelässä melkein heti tuon oman kuvani ottamisen perään. Jaksaisko ottaa kuvaa.

Anzukka

Meillekkin tulee nyt Ivar hyllykkö ja saan hyödynnettyä hamsuhuoneen (vaatehuone) tyhjän seinustan :) ja saa hankkia lisää gabberieta ja isoja dunia oikein luvn kanssa!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Vevvelässä siirtyiltiin taas.  :D

Vevve

Mä taidan olla ainoa joka näitä kuvia tänne postailee, mutta ei se mitään! Vevvelä koki suuren muodonmuutoksen, ja olen niin tyytyväinen kun sain huoneeseen paljon lisää tilaa ja kaikki sujuu kätevämmin.  :D

Käytiin siis Mirkun kanssa vähän shoppaamassa, ja kaikki hamsut muuttivat muovilootiin. Nuo isommat lattialla pinossa olevat ovat pohjaltaan suunnilleen minidunan kokoluokkaa, ja niissä asustelevat robot ja muut pareittain elelevät otukset. Yksinäiset talvikot saavat tyytyä 31L smartteihin ja 31L biltemaboxeihin, jotka ovat matalampia versioita noista isoista lootista.