• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Saana

#225
Taikahamsun mustat hyllyt on tosi kivat! Täytyy miettiä mahtuisko itellekin semmoset.

Merzie

#226
//http://irc-galleria.net/user/Dellamorte/picture/116551448


Alimpana dunissa asuu syrkkitytöt Dina ja Urn, jaetussa terraariossa robotytöt, seuraavalla tasolla syrkkipojat Noitakuningas ja didius, ja oksalla ylimmällä dunassa syrkkipoika ihme, ja häkeissä talvikot Dita ja Varjoruhtinas. Eivät parhaat mahdolliset häkit talvikoilla mutta :<

Hyllyn on rakennellut isäni, samoin terraarion.

//////edit. Uusi yritys kuvan näkymisen suhteen!
[size=85]Dina-PK syyrialainen
Diiva-LK syyrialainen
Didius-PK rex syyrialainen
Urn - lk syyrialainen
Ihme - lk syyrialainen
Noitakuningas-LK syyrialainen
Dita-talvikko
Varjoruhtinas, talvikko
vielä nimettömät robo-tytöt[/size]

Anonymous

#227
Meillä tämän päiväisen siivouksen jälkeen. 4 mini dunaa on toisessa huoneessa.+ Hot Shotin häkki jää kuvasta pois.

Lakupekka

#228
^ Todella siistin näköistä ja tilavaltakin näyttää. Tuossa olisi ilo puuhailla hamsuttimien parissa. :yes:
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Anonymous

#229
Se siinä onkin tarkoitus ettei tartte pyöriä romujen keskellä vaan on tilaa laittaa vaikka juoksutusaitaus keskelle lattiaa eikä tartte kantaa niitä eri huoneisiin.

Vevve

#230
Ihanan siistiä taikahamsulla!
...Eikös nuo aiemmin olleet tyttären huoneessa, vai muistanko väärin? Saiko tytär väistyä hampsujen tieltä  :D

Anonymous

#231
Et muista. Tuo on nyt hamsula ja  ihanaa kun saa laskettua lämpötilan alemmaksi kun ei tartte kenenkään ihmisen kärvistellä viileydestä/ryminästä. Likka nukkuu isossa makkarissa poikien kanssa ja kun kavereita tulee niin on sitten tuolla hamulassa. :D

Vevve

#232
Kätevää. xD Saiskohan tuon veljen häädettyä olkkarin sohvalle, sillä ois juuri niin täydellinen hamsuhuone!

Mun pitäis varmaan ottaa kuvaa mun virityksistä, viimeisimmässä on noin kuusi tai seitsemän asumusta vähemmän kuin mitä nykyjään löytyy.

Anonymous

#233
Likka sano et sama missä sitä yön nukkuu ku kuitenki pääsee hamsulaan lukkojen taa kavereittensa kanssa touhuun.

MirkkuH

#234
^ihana tyttö sulla :)

^^joo veikka nukkumaan vaikka vessaan :D

Anonymous

#235
^Joo se oli siellä Lempäälässä mulla mukana  :lov

Rose

#236
kaikilla hienoja tiloja (:

mut äsken ku selailin noita sivuja niin huomasin ettei kellään saman väristä dunaa ku mulla :o

Vevve

#237
Noniin, eli meidän hamsula tänään. Näyttää ihanan siistiltä kuvassa, vaikka mulla on oikeasti huomiseksi paljon siivoushommaa.  :D En meinannut saada koko hyllystöä mahtumaan kuvaan, piti änkeä ihan huoneen nurkkaan ja melkein vaatekaappiin että pääsin tarpeeksi kauas.


Minski

#238
^ Kyl noi terrat tekee heti paljon näyttävämmän näköseksi hamsulan kuin mitä dunat, sisustukset on niin näyttäviä noissa terroissa :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

tintsku

#239
^^Kivan näköinen hamsula :)
Eikö ole raskasta noitten terrojen siivous, kun ei voi suoraan kaataa jätesäkkiin puruja?
Ite en ainakaan jaksais 8 terraa siivota :D