• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#150
Minski: Joo on Bilteman hylly ->  26e paikkeilla oli noi hyllyt ja olen itsekkin nyt tyytyväinen järjestelmään. GaneshaX:n Desire'e asustelee tyttö hyllykön ylimmäisenä turvallissuuden takia. Kiitos kaikille vielä kerran.

Vevve

#151
Taikahamsulla on tosi kivasti!

Mä tarttisin kanssa lisää tilaa. Nyt löytyy kaapista varastoituna kaksi dunaa joille ei oikein löydy tilaa mistään...

NuclearBitch

#152
Täytyy minunkin hankkia toinen tuolainen bilteman hylly. Täytyy kehaista, että on kyllä kätevä, mahtuu juuri täydellisesti nuo dunat siihen :)

KaisaM.

#153
Tosi upea toi Bilteman hylly! Kyllä munkin on tollaset ostettava (argh iskä kävi just tänään Biltemassa ja nyt keksin vasta noi...), noi mitkä mulla on on nimittäin epäkätevät kun ei noi syrkkidunat oikein mahdu, pitää myydä ne jollekin talvikkoihmiselle.  ;)  Jep. Tollaiset me tarvitaan. Paljon hylly on leveä?  :)  *mittailee huonetta*
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#154
^ Bilteman sivuilta löyty mitat;
leveys 92,5 cm
syvyys 45,8 cm
korkeus 185 cm (5 hyllytasoa) ja 141 cm (4 hyllytasoa)
Hamsteriton tätä nykyä

NuclearBitch

#155
Tältä näyttää meidän Bilteman hylly, kyllä se on toinen ostettava, kun pitää duniakin hankkia   :yes:


Anonymous

#156
^kasasin tahallani väärin jotta sain hyllyt vakaammiksi eli en laittannut noita putkia niin että on noi jalat näkyvissä eli meillä eka hylly on suoraan lattiassa kiinni.

NuclearBitch

#157
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"^kasasin tahallani väärin jotta sain hyllyt vakaammiksi eli en laittannut noita putkia niin että on noi jalat näkyvissä eli meillä eka hylly on suoraan lattiassa kiinni.

Täytyy varmaan itekkin tehdä noin, varsinkin kun tuonne ylös tulee vielä asumus.

KaisaM.

#158
Tosi kiva kyllä  :)

Muoks. Tuollahan on nettikauppa, ja mun ymmärryksen mukaan kaksi hyllyä tulisi toimituskuluineen maksamaan 65,70e. Ymmärsinköhän oikein?  :)  Pitäiskö tilata...  :)
Muoksmuoks. Vai onkohan toi sen verran suuri, että menee tuon yli 100e kulut, sitten kyllä suunta kohti Hkiä.  :c8
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#159
Ekan noista tilasin netin kauttaa niin tuli matkahuollonkautta maksaan 45-50e siis yksi hylly joka maksaaa liikkeestä haettuna 26e. Hyviä puolia on ei tartte työkaluja kasaamiseen nopeat pyyhkästä puhtaaks sekä eirittäin kevyet siirrellä. silti tukevat.

Hami

#160
Itsekkin katselin juuri tuota hyllykköä hamstereille.
Alimmaiselle hyllylle tulee 80cm leveä akvaario joten varmaan pitää itsekkin koota hyllykkö väärin, että on tukeva.

Eikös yksihylly kestänytkin 70kg painon?
Kokonaisuus lienee aikalailla muovia? :)
Paljon muuten paketin mitat oli ( siis sen paketin jossa koko hylly on )?

Ei viitsisi lähteä hakemaan peräkärryn kanssa yhtä hyllykköä. :D
Kun tuskin siltä reissulta mitään kovin suurtakaan tulee ostettua. :)

Pitäisi Oulussa piipahtaa sen verran että saisi tuon paketin haettua, loppuisi tuo hamstereiden asumusten vaeltelu ympäri asuntoa.
Nyt niille ei ole oikein ollut minkäänlaista paikkaa.

Tämän hetkiset poikaset saa väliaikais asunnoiksi kirkkaita säilytyslaatikoita. :) Jotka voidaan sitten pinota hyllykön viereen päällekkäin.
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Vevve

#161
Mä tahtoisin vaihtaa kaikki asumukset terroihin. :/ Tällä hetkellä seitsemästä asumuksesta on neljä terroja, tykkään kamalasti kun ovat niin siistejä...

tintsku

#162
^^Mitä säilytyslaatikoita ostat poikasille, kun itekki tarvisin tuleville poikasille niitä?

Hami

#163
tintsku

Smart boxeja taikka sitten niistä puolet halvempia ns. jäljitelmä laatikoita joiden merkkiä en muista. Tokmanni ka Kodintukku myy niitä puolet halvempia mallejakin Smartin lisäksi. :D
Taisin katsella väliaikaiseen asumiseen juuri 31l ja 15l säilytys laatikoita.

Ja todellakin laatikot tulee väliaikaiseksi asunnoiksi poikasille. :) Eivät pieneen luukkuun jää koko loppu iäkseen asumaan. :D
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

tintsku

#164
^Ok, olisi kiva tietää noitten ns. jäljitelmä laatikoiden merkki, kerro sitten kun muistat.

15l on kyllä tosi pieni, smarteissa sen mitat on 40x30x19 ja ei tuo 31l:kaan ole mikään suuri 50x39x26, mutta luulen kyllä että tuo 31l menee väliaikaisesti.
Mie hankin näitä poikasille: http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... d=57470153