• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Olive

#915
Voi tota Minskin kilpparia, se on niin ihana!! :lov
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minski

#916
Kiitos, on ne kyllä kieltämättä ihania :sydan Koskas hamsupoikaset ei olis :)

Tää on kyllä mun lemppariketju; sata prosenttia suloisuutta täynnä :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#917
Oon niin rakastunut tuohon mini-Esheen  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

MirkkuH

#918
...on täällä taas toinen toistaan suloisempi syrkkinapero :sydan

...noi Minskin kilpparit on kyllä niin... :lov

...sitten se yksi valkoinen tytteli, en oikein valkoisesta väristä niin perusta mutta ehkä pitää muuttaa mielipidettä :P

Minski

#919
Nyt meillä on kasvettu jo viime kuvista selkeästi:





















Pikku vipeltäjät :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Heli

#920
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Apua-apua!  :lov Ihana!
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minski

#921
^ Joo se on yks niistä, joita harkitsen kotiin jätettäväksi; melkein kuin Odeliina kakkonen :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#922
Minski, nyt lopetat oikeasti noiden kuvien laittamisen. Harkitsen jo vakavasti siirtymistä keltsipuolelle! :D Noi kilpparit vaan on niin mielettömän hienoja ja ihanoita! :lov

Sintturainen

#923
Tässä meidän vaaleanpunaiset possut, ikää 11vrk, 9 niitä on kaikenkaikkiaan.


KaisaM.

#924
Minskiiiiiiiii  :lov
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mustikkamaan

#925
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Tässä meidän vaaleanpunaiset possut, ikää 11vrk, 9 niitä on kaikenkaikkiaan.


EEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII  :sydan  :sydan  :sydan  :lov Mitävärejä noi edustaa? Mä en ota ihan tolkkuu ku noi näyttää vähän valkosilta ja vähän cremeiltäki :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#926
Sintturainen: Miten nuo onkin noin pulleroita :) Yleensä syyrispoikaset on semmosia, että niillä on selvä kaula niin noillahan ei oo kaulaa olleskaan :P Ihanan tommosia möhköjä :sydan

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Minski, nyt lopetat oikeasti noiden kuvien laittamisen. Harkitsen jo vakavasti siirtymistä keltsipuolelle! :D Noi kilpparit vaan on niin mielettömän hienoja ja ihanoita! :lov
No vaihetaanko puolia; mä voin tulla sinne creme-puolelle; kaks cremeä olen elämäni aikana puolivahingossa ei-tarkoituksella kasvattanut ja toinen heti saa sertin :D Säkin voisit siis pärjätä täällä keltsi-puolella :)

No tolla musta kk:lla on kivasti laikkuja ja tolla kyyhkynharmaa vkkk:llakin on aika kivasti, mut noilla muilla aika köykäsesti, ettei noi ny mitään mielettömän hienoja oo, mutta ihania ne siis kyl on, sitä en kiellä :sydan Ja huomaatko pikku-Poker-kopioitakin siellä on :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sintturainen

#927
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"EEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII  :sydan  :sydan  :sydan  :lov Mitävärejä noi edustaa? Mä en ota ihan tolkkuu ku noi näyttää vähän valkosilta ja vähän cremeiltäki :D

Pitäs olla luonnonvalkoinen ja cremejä, eli ihan oikeen veikkasit  :P

Anonymous

#928
Hehhee, mitä tarkoittaa vkkk?  :oops:

petosiru

#929
^ Valkokirjokilpikonna.. Kuvioinnista siis kyse.  :D
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]