• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Saana

#795
^^^Voin kuvitella mikä käkätys tuota kuvaa ottaessa kuului. xD

Minski

#796
^ Joo sellasilla Tiku- ja Taku-äänillä xD

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Persiljan voi jakaa sopuisastikin. Toinen syö toisesta päästä ja toinen toisesta.
Voi ihanat :sydan Noi minkit on muuten hyvin paljon saman näkösiä kuin mun hunaja-kyyhkynharmaa umborous-lapset, niilläkin kun oli tollaset saman väriset silmärenkaat :)

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Sitten, saanko esitellä: pikkuinen Kukka. Kukka on mun ehdoton suosikki tästä poikueesta :puna: mutta mitä ihmettä mä teen kilpikonnalla?? En mitenkään voi jättää mitään "pelkkiä" lemmikkihamsuja, kun ei ne mahdu.
http://i364.photobucket.com/albums/oo89 ... 010_39.jpg
Tää on kyl niin sun näkönen hamsu, että taitaa jäädä kotiin :) Se on selvästi kietonu sut jo pikkukäpälänsä ympärille :D Eiks sun aiempi lellikkihamsu ollu kans just normaali ? Sulla vaan täytyy olla aina yksi normaali siellä maskottihamsuna :)

Lainaus käyttäjältä: "Annina"http://i364.photobucket.com/albums/oo89 ... 010_29.jpg
http://i364.photobucket.com/albums/oo89 ... 010_30.jpg
Tää on mun suosikki näistä sun lapsista, ihanan höntti <3
Hamsteriton tätä nykyä

Miharu

#797
Meille voisi kyllä tuollainen wiidiin mumsteri matkustaa tänne  :lov Aivan ihania on kyllä  :sydan
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

wiidii

#798
Meilläkin osataan jakaa persilja. :)

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#799
^Musta toi näyttää enemmänki joltain star wars -valomiekalta :D

KaisaM.

#800
Meillä täytetään tänään viikko  :lov  Kaikki yhdeksän lasta ovat yhä hyvissä voimissa.  :lov







Yksi lapsi erottuu pikkuisen muista  :D  Eli kyseessä on normaali vkkk naaras, sen lisäksi taitaa olla vain yksi mustasilmäinen, eli ilmeisesti keltainen. Muut ovat punasilmäisiä, ainakin osalla on poskimerkit eli cinnamonia ja hunajaa, toivotaan nyt että siellä olisi hukyäkin.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#801
^ Ihanasti ps-lapsia :taju:
Ja ei ihanuus mikä vkkk sulla on siellä :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

#802
^^ MUSSUT! Kerttu-kakkonen  :lov
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

PiiaL

#803
J-muksut 3,5vk:


















Anonymous

#804
Ei Piia saa laittaa tollassia mussukka kuvia tänne  :lov Voiko toiset ollu sulosempia  :sydan

Marla

#805
Tässäpä näitä meitin kuukauden ikäisiä naperoita. :)

Pojat katolla:


Pojat nahistelee pissalaatikossa:


Ps luonnonvalkoinen ja ps hopeanharmaa pojat:


The Look:


"Huolisiko joku minut?":


Äiti ja sen tytär:

ammie

#806
Lainaus käyttäjältä: "Marla""Huolisiko joku minut?":
 http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... _pieni.png
Voi mikä kulta-napero pikkunen, kyllä mä sut huolisin, mut äiti ei tykkäis hyvää.  :sydan  :cry:  

Kaikilla taas tosi nättejä lapsosia!
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Hessuinen

#807
^^Tui tui, nahistelevat pojat on ihania.  :lov Ja KaisaM.:n normaali vkkk on kerrassaan hurrmaava. :D

Tässä päivitettyä kuvaa näistä munkin "vahinkolapsista". Vain tylsiä laatikkokuvia kun muovilasin läpi ei tule hyviä ja gabberin luukku on muuten vaan hankala. :kieli Laittelen tähän näitä arvioimiani värejä/kuvioita, jos joku voisi korjata jos olen väärässä? Isukkihan on tuplanauha, joten kaikki poikaset ovat vn, vai?

Naaras, mustasilmäinen valkoinen?

.
Naaras, musta vn laikukas

.
Uros, musta vn laikukas

.
Uros, musta vn laikukas

.
Uros, soopeli laikukas vn / pelkkä vn?
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Juulia

#808
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Meillä täytetään tänään viikko  :lov  Kaikki yhdeksän lasta ovat yhä hyvissä voimissa.  :lov

Norre vkkk mulle! :lov  :lov Kertun peilikuva :) .

Ja olishan hunaja/hukykin ihana.... :D
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Scarlett

#809
Voi miten ihania poikaskuvia taas kaikilla!

Hessuisen ihanat täplävauvat :lov
Tuo mustasilmäiseksi valkoiseksi epäilemäsi naaras on varmaan myöskin  (ylivalkaistunut) valkonauhainen laikukas :)