• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

PiiaL

#705
J-muksut 15vrk:


Maitobaarilla








wiidii

#706
^Ihanan kirjavaa porukkaa Piialla.  :sydan

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"^Juustollako se yks pikkuinen siellä herkuttelee?  :lov
Kurkunpalasella nähtävästi.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nilla

#707
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"^Ihanan kirjavaa porukkaa Piialla.  :sydan

Samaa mieltä  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Heli

#708
Voi jösses mitä ihanuuksia Piialla siellä.  :lov
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

#709
Toi Piian napero porukka on sitten ihanaa katseltavaa :lov

Sintturainen

#710
No niin, värien tunnistamisapua kiitos  :D  Tänään oli emolla jäänyt pesä auki niin pääsin kurkkimaan ja otin muutaman kuvan. Oon tähän asti kattonut että noi vaaleet on luonnnvalkoisia, mutta ei ne kyllä kuvissa näytä. Oisko tuo tummempi sit creme? Tosin vaaleet korvat, nakkikuvista Pähkinä kattoi että osa ois ruskeasilmäisiä, voisko siis tuo tummempi vaalea olla karamelli?  :huh Tosin luonnossa se ei näytä noin tummalta  :c8




Sintturainen

#711
Sain yhden kuvan jossa tuon tummemman poikasen väri vastaa ehkä enemmän todellisuutta. Jatkan tätä pohtimista, voisko tuo tummempi olla luonnonvalkoinen ja vaaleampi m.s valkoinen....  :S



Muoks. Aijan kans kirjoiteltiin niin hänellä on kuulemma ollu cremejä joiden korvat on tummuneet vasta lähempänä luovutusikää. Katellaan nyt mitä noista tulee  :)

Päivi

#712
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"9 vuorokautta ja yksi herkuttelija.  :lov

//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/Vauvat.jpg

//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/Vauvat1.jpg

Oi, miten ihania  :sydan  En malta odottaa, että näen muksut livenä! Kevään paras juttu  :lov
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

wiidii

#713
Kuinka moni on jo ihan kyllästynyt näihin minun kuviini, käsi ylös?  :mrgreen:

Tänään oli ohjelmassa..

kukkakaalen syömistä


mamman jyvävarastosta varastelemista



sekä juorukerhon pitämistä!


Onneksi muksut on kohta 2 viikkoa niin pääsee vaihtamaan nuo purut, hajut on jo melko karmivat vaikka pissanurkkausta kuinka putsaisi.  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#714
Ei noihin kyllästy. Ihania naperoita siellä ja duna kyllä haisee karseelle enne ku pääsee ekaa kertaa syntymän jälkeen siivoon.

Minski

#715
^^ No hulluhan sitä olis, jos noihin kyllästyis ! Ihanan viattomia pikkusia hamsusia :cry: Siinä niin ahneesti syödään simmut kiinni :lov Ja siellähän on kaunokaisia kyyhkynharmaita :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

tiiitu

#716
Meidän vauvat ikää 4 päivää :)



Tuon parempaa kuvaa en saanut otettua kun en kamalasti uskalla pesään koskea..En edes tiedä montako poikasta siellä on :)

PiiaL

#717
Jiit 17vrk:








Anonymous

#718
^Voe elämä tuota söpöä norre nassua joka näyttää seuraavan mua molemmissa kuvissa ihanalla katseellaan :taju:

Ninde

#719
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Tosin vaaleet korvat, nakkikuvista Pähkinä kattoi että osa ois ruskeasilmäisiä, voisko siis tuo tummempi vaalea olla karamelli?  

//http://img28.imageshack.us/img28/3963/vaavit15.jpg

Voisko toi hopsukin olla ruskeasilmäinen? Vai näyttääkö se mun näytöllä vaan kauheen ruskealta, jotenkin vaan mun mielestä "oudon" sävyinen ollakseen mustasilmäinen ja -merkkinen.