Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

Minski

^ Heli saa miljoona varausta tosta poikasesta ellei sit aio pitää sitä ite :D Jopa mä, joka en normaalista väristä oo oikein koskaan välittänyt ihastelee tota poikasta hirmu paljon, nätti :sydan :) On muuten hassua, että Jumba itehän ei oo kaksinen umborous, mutta sen jälkeläiset molemmissa poikueissa sai tosi kivat umboroukset, no kai se pitää paikkansa, että poikasesta polvi paranee :)

Ken_G

Meidän Jingtain siskon ipana  :)

Heli

No ei sitä oo tähän mennessä kukaan tosissaan kysellyt ainakaan.  :D En oo vielä kyllä päättänyt mitä jätän itselle. Saap nähdä kun lapsoset kasvavat vielä. Toisaalta mua kiehtoo hirveästi nuo cinnamonit, kun tykkään paljon ko. väristä eikä mulla ole koskaan cinnamonia ollut (umborouksena vaan ja seki oli pitkis).
Destiny's hamsterit 2001-2009

^ Cinnamonit on kyl niin ihania :lov

Lainaus käyttäjältä: "Heli"No ei sitä oo tähän mennessä kukaan tosissaan kysellyt ainakaan.  :D
Hmm Tanskuhan vois ottaa sen

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Meidän Jingtain siskon ipana  :)
Ja Safiinan siskopuoli :)

Tansku

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Hmm Tanskuhan vois ottaa sen

Minskillähän näemmä välähti  :sydan xD
Ainoo vaan, että toisten hamstereita kun ei niin vaan oteta :D

Hessuinen

Kaikki kymmenen ainakin vielä elossa, ikää 3vrk. Jännää seurata hamsterinpoikasten kehitystä, ne ehtii muuttua ja ennen kaikkea kasvaa kooltaan niin paljon vuorokaudessa. Nytkin noilla alkaa jo näkymään kuvioita, ainakin kahdelle näyttää muodostuvan samantyyppiset samantyyppisen "pulisongit" kuin emolla. :D

Ja hirveää ääntä noi pitää ihan päivälläkin, en ennen tajunnutkaan kuinka suuri homma emoilla onkaan pitää poikaset tyytyväisinä. :huh Ja pelästyin ihan järkyttävästi kun pesää raotin ja vastassa oli punertava pienen jalan muotoinen osa, ajattelin jotta nytkö näitä syötyvä poikasten palasia alkaa löytymään mutta olikin onneksi vain pala porkkanaa..

.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

^Ihania nakupellejä! : D

Sintturainen

^Onko nuo valkoiset ihan p.s valkoisia, vai näkyykö värimerkkejä? Meijän vauvojen emä on kuin onkin teijän vauvojen isän sisko  :)

Marla

^ Serkuksia siis. :)
Noiden pitäisi olla ps luonnonvalkoisia kaikkien vaaleiden, parin kohdalla en ole aivan takuuvarma, voisivatko olla ps hopeanharmaita, kun olen kuvittelevinani aina toisinaan noille heikot merkit. Mitä tänään noita tuossa käsittelin, olen melko varma, että ainakin toinen on ps hopsu - miten ihmeessä muuten voin edes kuvitella sille merkit, jos ei sellaisia ole? xD
Tuo isähän on varmaan papereissa vielä ps valkoinen, mutta kumminkin on ps luonnonvalkoinen, ja näyttelyissäkin sillä värillä kulkenut. Yksi on kyllä niin kovin vaalea (taitaa olla tuo vasemmassa ylänurkassa), että voisi hyvinkin olla ps valkoinen. Siinä tapauksessa kyllä jäisi kotiin ehdottomasti. :sydan

Saana

Minkkipojat 5 viikkoa //http://i364.photobucket.com/albums/oo89/Maunola2/IsobelIsmene/Poikaset/ismenpojat22032010.jpg

Cittarin kakrut 9vrk

Mamman mandariini se siellä köllii

^ On ne vaan sööttejä <3
Joko tiiät mikä toi mandariini on väriltään ?

Saana

^Ei sitten minkäänlaista aavistusta! Että todellakin saa arvailla.

wiidii

Joskushan väriemerkilliset tekee itselleen merkit vasta tosi myöhään, kuten meidän ps. ruoste Hippu, joka näytti 1,5 ensimmäistä kuukautta ihan kuparilta mutta paljastuikin sitten värimerkilliseksi.  :)  Ne mustat silmät vaan nyt vähän hämää.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

PiiaL

Voi hitsiläinen miten ihania nuo Anninan Ismen lapset :sydan

Tässä ois meidän Jiit 11vrk:

Suurella ruokahalulla sännätään ruuan kimppuun :p