• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Olive

#285
^Ei ne silmälasit auta jos värinäkö pettää :D
Noita käy ihan varmaan kaikille :)

Ja sitten meidän ipanat viiden päivän iässä, pari ei näy. Aika mustavalkosta porukkaa, noi kaks varmaan on sitten cremejä.

[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Mimmi

#286
Olive: ei saa laittaa noin ihania tänne :)

GaneshaX

#287
Pari otosta meidän D-poikueen cinnamon voittoisesta porukasta  :)
Ikää 19vrk





Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#288
^ Voi miten hellyttävä taapertaja tuo ekan kuvan pieni :lov
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#289
Kuvasaastetta.


Kun oikein tarkkaan katsoo....


.. niin kyllä, yhdellä tytöllä on sydän selässä  :sydan

Saana

#290
^Härregyyd miten hieno syränkuvio! :sydan Tuosta saa laittaa kuvia sitten vähintään joka päivä! :lov Toivottavasti on lyhkis niin näkyis aikuisenakin sitten selvempänä toi. Vai onko mahdollista olla lyhkis edes?

karov

#291
Lainaus käyttäjältä: "Annina"^Härregyyd miten hieno syränkuvio! :sydan Tuosta saa laittaa kuvia sitten vähintään joka päivä! :lov

komppailen. ihastuttava tapaus !!  :sydan :yes:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

wiidii

#292
jonna: Millaiset vanhemmat näillä poikasilla on? Muutamat noista poikasista (vaaleammat) näyttävät ihan hopeamustilta. Eivät minusta suklaita kyllä ole, kuten aiemmin ketjussa epäiltiin.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jonna

#293
Kyllä nää luultavasti on lyhkäsiä kaikki. Mutta johan mun värimäärityksetkin meni pieleen joten.... :D  Nyt kun nuo alkaa ryömiä ulos pesästään niin siellä on tosiaan kolmea väriä. Kun nuo näki vierekkäin niin ero oli ihan selvä. Mun silmään noissa rusehtavissa pennuissakin on sävyeroja, samoin mustissa. Osa on ihan musta-mustaa, osa on hailakampaa. Osa on niin kiikunkaakun onko ne mustaa vai "ruskeaa".
En ole hopeamustaa luonnossa koskaan nähnyt enkä kyllä suklaatakaan joten ei ole oikein vertailukohtaa. Plus vielä se että noilla väri näyttää muuttuvan kaiken aikaa...

Emän suvussa on hopeaa ja isää olen pohtinut onko se kenties hopeakyyhkis. Mun tarvii ottaa isukista kuva niin saa viisaammat kertoa.

wiidii

#294
Suklaat ovat tosi ruskeita pieninä (katso edellisiltä sivuilta minun poikueesta kuvia, jossa oli kaksi suklaata poikasta). Nuo vaikuttavat paljon enemmän hopeamustilta. Jos saat otettua isästä kuvaa, voin katsoa näyttääkö hopeakyyhkikseltä. Itse kun olen sekä omistanut että nähnyt poikasena hopeana sekä mustaa että kyyhkynharmaata, joten koen olevani validi katsomaan. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#295
^sä oletkin suomessa hopeamustien ykkösasiantuntija :sydan :haha

jonna

#296
Hyvähyvä, kiitos! Mä olen vielä ihan avuton näiden kanssa. Marsujen kanssa on liian helppoa  :D

Muok. Mikähän tämä nyt sitten on. Nauha tippunut matkan varrelle?


Kuvat suttuisia mutta ehkä niistä jotain näkee...Ipana on siis mahastaan valkokirjava ja jokaisessa jalassa on sievät valkoiset tennissukat  :) Lähinnä kiinnostaa mitä tälle sitten merkataan väriksi/kuvioksi.

Anonymous

#297
Tämän päivän saldo :lov

Mustikkamaan

#298
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Lähinnä kiinnostaa mitä tälle sitten merkataan väriksi/kuvioksi.

Son ihan vaan musta mun meest :)

Edittiä: Tietty jos nauha on pakollinen geneettisesti (siis jos jompi kumpi vanhempi on tuplanauha), niin sit se voi olla nauhallinenki. Mut en noin fenotyypiltä sanois niin. Tommosia masuläikkiä on nähty kuiteski jo iät ja ajat ilman sen syvällisempää tarkoitusta.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jonna

#299
^Oolsprait, kiitos! Mulle vaan teettää jotenkin vaikeuksia nää hamsujen "lievemmät" väri/kuviomääritelmät  xD  Marsupuolella jos sanotaan että väri/kuvio on näin niin sitten se on näin, piste  :D
Molemmat vanhemmat ovat siis nauhallisia, tässä vielä isukin kuva josko saataisiin pentusien värikin selville.

Silmät ovat punaiset.