• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#165
Meille tuli sit tällanen Joululahja Murulta. :lov

Vevve

#166
^ Herranjestas mikä määrä! Laskin että 17...  :shock:

Wiivi

#167
Ihania pikkuisia Minskillä!  :D  Ja uskomaton määrä poikasia taikahamsulla  :huh
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

karov

#168
:pihalla: Mä kuolin ku näin noi Minskin vauvat  :sydan IHANIA !  :oops:  :sydan  :sydan

.. niih ja ei noissa taikahamsun pikkunakeissakaan mitään vikaa ole!  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Anonymous

#169
^ nii kunhan nyt vaan saavat karvat päälleen  :D

ammie

#170
Aina kun Minskillä on hamsuvaveeja, niin kiroan sitä, että asun Tampereella. Siis voihan rähmä ja käpälä mitä pikkuisia!  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#171
^ No nyt voit hengittää kuiteskin vapaasti; noista poikasista taitaa olla jo kaikista ennakkovaraus (ellei sitten tule peruutuksia) :)

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Voi ei mitä pikku-pullukoita :sydan ...ihana tuo ensimmäisen kuvan paksumaha, joka makaa kaverin päällä :haha

...et saa Minski enää laittaa kuvia penskoista kun tuosta kasvavat...mä en haluu nähdä niitä :lov  :P
Juu ne on tuommosia kasaköllöttelijöitä, vuoroin nukkuvat kuka kenenkin päällä :) Sun täytyy laittaa silmät kiinni aina kun näet, että oon postannut tähän ketjuun, sitten vältyt näkemästä poikaskuvia :P
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#172
^ok; kun näen että olet laittanut tänne kuvia rullaan sivun alas silmä kiinni ja vähän tirkistän näkyykö xD

Luojan kiitos, että ovat varattuja, olin jo sinulle kirjoittamassa, että josko semmosen mössykkä-pojan tänne Vuosaareen laittaisit :teipit  ;)

Taikahamsu on saanut aikamoisen kasan nakkiloita, onnea mammalle ja mummolle :)

Minski

#173
^ Noo voihan olla, että ehkä sulle vois lapsi riittääkin vaikka :P Katsoo nyt kun nuo kasvavat tuosta ja tietää värit ja sukupuolet; osa varaajista kun on kiinnostunut vain tietyn värisistä ja tietyn sukupuolisista poikasista, joten voi olla, ettei kaikkien toiveet täyty. Mutta laitappas nyt silmät kiinni, kuvia tulossa :D















Aiemmin olin katsonut, että kaikki olis nauhallisia, mutta onhan siellä seitsikon joukossa peräti yksi kuvioton lapsi :) Väreistä en sano vielä mitään, vaikka osan jo tiedänkin, mutta kun mahdollisuus on umborous-lapsiinkin niin on parempi odottaa, että ovat isompia ennenkuin teen määrityksiä, mulle kun toi umborous ei ole kovinkaan tuttu asia eikä mun pitäny koskaan seotakaan siihen :)
Hamsteriton tätä nykyä

EK05

#174
Täällä ollaan suht vapaamielisiä värin ja sukupuolen suhteen jos vaan kuvio natsaa  :lov

Ihania mursuja  :sydan

MirkkuH

#175
^^voi ei ja mä en älynnyt pitää silmiä kiinni :taju:  :sydan

Anonymous

#176
Karsiutunut poikue(13-14kpl). Emolle hyvä näin.

GaneshaX

#177
Nyt toivotaan vaan, että nää selviää  :angel
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#178
^ Aivan nyt vaan suojelusenkeli vaavien ja poikasten suojiksi :angel

Juulia

#179
Voi ihanuus noita Minskin hamsulapsia! :lov
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta