• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#885
^Ihania! Nyt tuntuu tosiaan olevan paljon mustia ja kyyhkiksiä pentuja  :D

Anonymous

#886
Noi valkonauhaiset on ihania!  :lov  Ja tietty kaikki muutkin, mutte etenkin ne  :sydan

Lakupekka

#887
Minä niin rakastan noita mustia! Sitten kun seuraavan hamsterin otan, se on kyllä musta. (Lakupekankin peräpää on täysin ruskeaksi mennyt..)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

KaisaM.

#888
Kyyhkiksiä  :lov  Pulla-ukilta terkkuja  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

#889
Kasvatin tähän väliin hiiripoikueen, kun noi hamsterit alko jo vähän kyllästyttää. Tai voi olla, että olivat edellisessä elämässään elefantteja... :shock:







Rivistö ja kasasto

Anonymous

#890
^Sulosuuksia  :lov

Mustikkamaan

#891
Lainaus käyttäjältä: "tiiitu"Meidän poikaset, ikää kuvassa 3 viikkoa :)

//http://i272.photobucket.com/albums/jj193/tiia--/IMG_8503_2.jpg?t=1271494764

EIIIIIIIIIIIIIIIII eikäeikä  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#892
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Tolla on kyllä hauska "kilpparinauha" :)
Joo kyllästyin valkonauhaisiin ja aattelin siirtyä kehittämään keltanauhaista kuviota :D

Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"Oi noita mönkiäisiä  :sydan
Eetu olis kyllä niiiin ilonen "pikkusiskosta" :P

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Toi musta kilppari on uudestaan syntynyt Eshe!!  :lov  Jos sulla tulee ongelmia minne sen voisit laittaa niin mie voin auttaa!  :D
Sen perusteella minkä verran kysyntää kilppareilla yleensä on niin luulisin, että on ensimmäisenä varattu :) Tän ei pitäis olla Eshelle mitään sukua, mutta se on kyllä totta, että välillä törmää hamsuihin, jotka on kuin kopioita joistain aiemmin olleista :)

Ihanaa kun niin monella on hamsulapsia nyt ja kuvia tulee tähän ketjuun niin paljon, toinen toistaan söpömpiä :sydan Noi tiiitun on kyl tosi ihania, etenkin kyyhkynharmaat ja ne mustat nauhalliset :sydan Anninalla ja jonnalla myös herttaisia kuvia pikkuisista <3
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#893
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Bongaa kuvasta äiti  :D

Ihana  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Scarlett

#894
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Eetu olis kyllä niiiin ilonen "pikkusiskosta" :P

Ei saa puhua tuommoisia nyt meidän muuttopuuhien alla!  :D

Tuntuu että pää poksahtaa kun näitä sivuja katselee  :lov  Tuo jonnan hopeanharmaa-kasa on  aivan jotain ylitsevuotavan suloista ja tiiitun mustat ja kyyhkispallerot näyttävät niin samettisen pehmeiltä  :sydan

Mimmi

#895
Annina: ihania kuvia, eiks noi oo soopeleita ja 2 normaail umb?

tiiiiitu: joko mä saan mun pojan tulla hakemaan kotia  ;)  on niin ihana tuossa kuvassa :lov

Heli

#896
Näyttää ihan vastasyntyneiltä chinchillapenskoilta noi Anninan poikaset.  :D

Vitsi miten rupes ihastuttamaan nuo mustat poikaset. Jotenkin oon pitänyt mustaa ihan tylsänä värinä, mutta ois se kyllä kuviottomana hieno... Vielä kun pysyisi syvän mustana eikä rusehtuisi.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mimmi

#897
Meidän vauvat 2vk 1pv



saa antaa kommentteja väreistä  ;)

Ninde

#898
^Aika vaikea tosta kuvakulmasta mitään sanoa, mutta nyt näyttäis mun silmään että siellä olis normaali umborouksia enemmänkin kuin vain se yksi aikaisempi epäily.

Minski

#899
^^ Söpöjä <3

---

Otin 9 vrk kuvia Jocelinan poikasista, kaikki 7 voivat tosi hyvin :sydan













Siellä on näköjään kyyhkynharmaa vkkk:kin <3 Ja mukavan läikikkäitä lapsia muutenkin nuo kk:t ja vkkk:t <3 Voi olispa ne jo 2 viikkosia, en jaksa oottaa, että pääsen hypisteleen niitä :sydan
Hamsteriton tätä nykyä