Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

wiidii

Lainaus käyttäjältä: "Minski"[Ja nää oli niin yltiörauhallisia ja käsiteltyjä, mä parille asiakkaalle siellä sanoinkin, että nää on semmosen Saanan hamsupoikasia, joka käsittelee näitä aamuyöhön klo 3 asti (kun oot foorumilla ollu monesti siihen aikaan :D Ai mistä tiiän ? No oon sattunu oleen itekki xD)
Täällä toinen joka on huomannut saman - siis itsehän en koskaan ole niin myöhään koneella.  :mrgreen:

Nuo Kaisan hamsunpoikaset on kyllä hurmaavia.  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vilma

Lainaus käyttäjältä: "Minski"KaisaM.: Iiiiihania :lov
En ihmettele miksi oot rakastunut tohon cinnamoniin, itelläkin kiinnittyi katse ensimmäisenä siihen: nätti poika <3 Onpa muuten urosvoittoinen poikue :) Ihanat punasilmäpojat ne siellä mussuttaa ruokaa :sydan

Jep, Kerttu olis saanut tehdä enemmän tyttöjä! Noh, ei oo ainakaan kahdella neidillä pulaa, kun on kuus ukkoa ympärillä. :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"
Täällä eletään kaikin puolin hamsunelämää. Valvotaan, hamstrataan, kerätään vararavintoa ja elellään erakkona. :P Onneksi teitä yökukkujia on muitakin! :D

Edit. No toi nyt viä menee, mutta sitte jos alat jyrsiin kaltereita niin alan jo huolestua xD
-Minski-

Minski

Jocelinan poikaset tasan viikon :lov

Vitsi mä ootan innolla mitä kasvaa noista ps-hamsuista ja sitte tosta mustasta kilpparista :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

^Onpas siellä hieno kilppari! Tommosia kun näkee niin tekee mieli vaihtaa cremet kilppareihin! :)

Mustikkamaan

Noi usein kasvun myötä sekottaa noi laikut perusväriin, mutta noi pari isoa laikkua varmaan säilyy ihan kivasti :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

Tolla on kyllä hauska "kilpparinauha" :)

Scarlett

Oi noita mönkiäisiä  :sydan

KaisaM.

Toi musta kilppari on uudestaan syntynyt Eshe!!  :lov  Jos sulla tulee ongelmia minne sen voisit laittaa niin mie voin auttaa!  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Tämänpäiväisiä otoksia  :)

Bongaa kuvasta äiti  :D

Sintturainen

^Ihania  :sydan  Onko nuo valkoiset ihan m.s valkoisia vai luonnonvalkoisia?

jonna

Mää tykkäisin että ne ois ihan luonnonvalkoisia. Eikö ms valkoisella kuitenkin ole pigmentti korvissa, lunnonvalkoisella ei?
Ja mun silmään tuo ei näytä ihan puhtaan valkoiselta. Mutta mä olen aloittelija eli mulla ei ole kokemusta valkoisista pennuista eli viisaammat oikaiskoon jos olen väärässä  :)

Ninde

Kyllä luonnonvalkoisella on harmaat korvat. Mutta jos ne on kuviollisia (niin kuin näyttäisivät olevan), niin korvat voi olla pigmentittömät tai laikukkaatkin, että pelkkien korvien värin perusteella ei voi sanoa mitään varmaa.

Sävyerohan niillä kuitenkin sitten pitäisi olla suuri, luonnonvalkoisella on persikan vivahde värissä kun taas ms. valkoinen  on valkoinen.  :D Ja tosiaan ms. valkoiseltahan ei tuota nauhaakaan erottaisi, että eiköhän ne luonnonvalkoisia ole.

jonna

Joo. Mistäköhän mä olevinaan luin ton lv:n korvien värin. Nimimerk. Ostan silmälasit kun rikastun.  :D

No enivei, luonnonvalkoisia   :) Toi persikkainen on hyvin kuvaava, sellainen jännä pieni "punerrus" tuossa sävyssä  :)

tiiitu