• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

#810
^Kiitos korjauksesta. Mä vähän ihmettelinkin miten tähän tuli tuollainen outopallo, mutta en juurikaan tuota genetiikkaa tiedä, paitsi sen mitä emän ja isän poikaista oli mahdollista tulla omien väriensä puitteissa, noin suurin piirtein.  :P
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Ninde

#811
^Ja  ne joilla ei ole päässä valkoista merkkiä, on pelkkiä valkonauhaisia, siitäkin huolimatta että nauha leviää liian taakse tai eteen.

HamsterSailor

#812
PiiaL:n natiaiset on syötävän suloisia :sydan Ton soopelin ja yhden satiininormaalin voisin ottaa :yes:  :lov

Minski

#813
Siirsin noita genetiikka-pohdiskeluja tästä kuvaketjusta tänne viewtopic.php?f=35&t=1333&start=900 :)


Sieviä kirjavia lapsia Hessuisella :)



Ja hirveesti tuntuu nyt syntyvän cinnamoneja sinne ja tänne :) Must tuntu, että yhteen aikaan synty eniten cremejä ja normaaleja, mutta nytten toi cinnamon on kyllä kiriny siihen rinnalle :)
Hamsteriton tätä nykyä

jonna

#814
Lapset 8 päivää  :)
//http://i223.photobucket.com/albums/dd260/jontik/ksyn060410.jpg

Kasan päällimmäisenä makoileva muksu kertoo mielipiteensä kuvaamisesta... :D
Ihan kuvan alalaidassa näkyy vilaus "valkoisesta" poikasesta, niitä on poikueessa 2 kpl, olin katsovinani että suurin osa poikasista näyttäisi olevan normaaleja, sekä muutama musta vilahtaa myös sakissa.

Anonymous

#815
^Voi mikä kakara kasa  :lov (montakos siellä oikein köllii?)

jonna

#816
Tulipas kuvasta iso...  :shock:  kävin pienentämässä.

Kuvista olen laskenut että 17 mukeloa, saa nähdä montako niitä "oikeasti" on jahka kömpivät pesästä..

Anonymous

#817
Olikos noi KaisaM:n poikaset pk vai lk?

Oho hups näinkin tuolla Kaisan sivuilta tuon yhdistelmän :oops:

wiidii

#818
^Kaisan puolesta vastaan, että eikös sieltä molempia voi tulla kun emä on LK ja isä PK.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

KaisaM.

#819
^Juurikin näin.  :)

Muoks. Muutama uunituore kuva.  :)







Lapsia näyttää olevan siis 1 normaali vkkk, 1 keltainen, 1 hunaja/cinnamon vn/vkkk ja loput hunajaa/cinnamonia (kk mahd.). Mistä sitä sitten ne erottais cinnamonit ja hunajat, mulla ei oo ikinä ollu hunajaa! Eiköhän sen sitten näe kun lapset kasvaa.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

#820
^Tuo keskimmäisen kuvan vasemmassa yläreunassa oleva vn näyttää ihan pienen porsaan ja nokkaeläimen sekoitukselta :lov xD

Mä nappasin vikat kuvat minkkilapsista, kun niitä on täällä vielä useampi.

Pojista on kehittymässä kunnon karvakasoja :)


Ja tytöt osaa posettaa!






Ja löyty tällänen hassu kuva Cittarin minkkikakarasta. Ikää 12,5vrk ja simmut hädin tuskin auki, mutta seikkailuinto korvaa puuttuvan näön? :D

Sintturainen

#821
^Tuitui mitä minkkejä siellä. Ihanat laahukset on noille pojille kasvamassa  :)

jonna

#822
^^Voi vitsit, mä en malttaisi odottaa että mukelot kasvaa tuohon söpistelyikään  xD muutama viikko vielä...

Pusuharjoitukset menossa  xD

Anonymous

#823
Oi mitä pörrö kasoja Anninalla siellä oikein on :lov

Lisette

#824
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mä nappasin vikat kuvat minkkilapsista, kun niitä on täällä vielä useampi.

Pojista on kehittymässä kunnon karvakasoja :)

Onko noi ne Zetat ? Ruulla on jo kans vähän laahuksia :---)
[size=85]ex-feliX.[/size]