Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

Nätin sävyinen luonnonvalkoinen Sintturaisella.  :sydan

Pelagia

Lainaus käyttäjältä: "tiiitu"Meidän vauvat ikää 4 päivää :)

Tuon parempaa kuvaa en saanut otettua kun en kamalasti uskalla pesään koskea..En edes tiedä montako poikasta siellä on :)

Ihania pikku varpaita sieltä näkyy.  :lov

Ken_G

viewtopic.php?f=35&t=6868

Varmasti hyvin aiheellinen suositus, mutta valvotaanko sen noudattamista myös ?  Siis poistavatko valvojat alle viikon ikäisten kuvat jatkossa ?

Juulia

Tuskin poistavat, koska sehän on suositus ei kielto että alle viikon ikäisten vauvojen kuvia ei julkaistaisi :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Mustikkamaan

^Iksäktli, mitään emme poista. Pyydämme vain erityisen tarkkaa harkintaa pienten vauvojen kuvaamisessa. Pienten vauvojen kuvaamisen määrä ja poikaskuolleisuuden yleisyys tuntuu vähän kulkevan käsi kädessä, siksi me valvojat ilmaisimme huolemme. Toivomme, että suositusta noudatetaan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jonna

Itse en kuvaisi pieniä poikasia ollenkaan mikäli se vaatisi pesämökin nostamista tms. Toistaiseksi mammoille ei ole lootat/mökit kelvanneet vaan ovat tehneet vaan paperikasan, kuvan poikasista olen pikapikaa napannut emon ruokaillessa tms. Enkä kyllä lähtisi muutenkaan tonkimaan mökkiä/laatikkoa, saisi porukka olla ihan omissa oloissaan kunnes poikaset itse tulevat pois pesästä.
Tietokoneen ruudulta on vaan paljon helpompi tutkailla poikasia kun kuvaa saa tuijottaa vaikka kuinka kauan.

wiidii

Ja esimerkiksi tuo tiiitun kuva oli juuri sellainen missä pesärauhaa ei ole häiritty.  :)

Minski

No ni nyt noi höpinät seis ja niitä kuvia kehiin :P Täällon yhellä hirvee hamsupoikaskuume, kun ei noi omat näytä saavan mitään aikaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Ai kuvia?  :yea:

Sievästi rivissä.  :sydan

Pienet opettelee hamstraamaan.

Piiloutumispaikka.  :sydan

Poikasista käsikesyin, musta uros.

En mää muuten mutta kun Minski käski..!  :mrgreen:

Minski

^ :lov :lov :lov Voi olla, että sulla on kohta muutaman kyyhkynharmaan vajaus tossa poikueessa :twisted: Ehkä pöllin siitä Cyrusille tyttöystävän :)

Hah, tota yhtä kuvaa missä noi mustat on rivissä ja kaikilla päät samaan suuntaan; ihan kun ne tanssis jotain riverdancea xD Sielläkin on näköjään alettu muodostaa mustat vs harmaat jengejä niinkun Olivenkin hamsupoikaset :D
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"http://i27.photobucket.com/albums/c179/ ... 0204_4.jpg
Voi häntä.  :lov Pikkuinen seikkailee heinien takana.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

wiidii

Minski: Muuten saisit "pölliäkin" mutta poikueen ainoa tyttökyyhkis menee Virtasille.  :)
Meillä on noita mustia se seitsemän niin niillä on aina noita kolmen-neljän jengeä keskenään, ja minusta tuntuu että aina kun pesästä kuuluu leikkitappelua niin se on kyyhkis vastaan musta -taistelua.  :mrgreen:

ammie: Joo, nyt uskalsin taas laittaa heinää poikasille niin ovat ihan rakastuneita, syövät onnellisena ja menevät kasan taakse "piiloon".  :lov

Juulia

Kyyhkispoika :sydan ... :taju:
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Mimmi

meille syntyi tänään 7-8 syrkki vauvaa :sydan

yhden kuvan otin ja muuten äipän ja poikasten varhaiset viikot on rauhoitettu :) ettei vaan ala syömään vauvoja

PiiaL

J-perhe