• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#690
^Onko tuo cinnamon tuo oranssi valkovatsainen?  :lov

Olive

#691
^^Onks sulla Piia hernemaissiporkkanaa tuolla? Ja keitettyä kananmunaa?
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

PiiaL

#692
^^ ja ^ kyllä vain.  :)  Mitä omituista hernemaissiporkkanassa ja kananmunassa? Varsin monipuolisesti olen aina emoa ja poikasia ruokkinut, vähän kaikkea, ei pelkästään paljon yhtä tiettyä ruoka-ainetta.

wiidii

#693
Luulen että Olivea vain kiinnosti.  :D  Minä olen huomannut että hernemaissiseokset, kananmuna, parsakaali ja keitetty spagetti/makararooni on ainakin meidän poikasten mielestä aivan erityisspesiaalia ruokaa - ne katoaa aina ensimmäisenä lautasilta. Sama juttu lasten vellien, kuten maissivellin kanssa, ei tarvitse kauaa odottaa kun on jo kippo tyhjä.  :mrgreen:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#694
Mäkin annoin hernemaissia meijän muksuille ja emolle sillon kun muksut oli pieniä niin keltuaista  raakana.

Hessuinen

#695
Tässä tuorein kuva ipanoista (5vrk). Osaako kukaan sanoa mitä väriä edustaa tuo vasemmassa ylälaidalla sijaitseva kaveri? Emo on musta laikukas ja isä ps creme vn. Mitä nyt vähänkään käsitän, noista periytyvät värit ovat norre, musta jos isä kantaa ja creme jos emä kantaa, ainakin itse ymmärtäisin tuolla joukossa olevan ainakin mustia ja cremejä. Ilmeisesti ainakin toinen mustan laikukkaan vanhemmista oli umborous kun emon yksi sisarus oli soopeli. Yhtään punasilmäistä ei poikasten joukossa ole.

Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Olive

#696
Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"^^ ja ^ kyllä vain.  :)  Mitä omituista hernemaissiporkkanassa ja kananmunassa? Varsin monipuolisesti olen aina emoa ja poikasia ruokkinut, vähän kaikkea, ei pelkästään paljon yhtä tiettyä ruoka-ainetta.

Sitä ihmeellistä etten oo tajunnut ite antaa niitä, eli kiitos vinkistä  :P
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

jonna

#697
Ihunia lapsia taas  :lov

Meillä tuntuu nuo pakastevihannekset olevan jopa tuoreita suositumpia  :huh  Lähestulkoon koko pakastealtaan valikoima on käytössä, hernemaissipaprika taitaa olla suosituin, varsinkin just muksuilla.

Heli

#698
Pari kuvaa lähes kolmiviikkoisista nappuloista. Ja tiedän että tuon yhden kuvan jälkeen yks pikku-kaveri saa taas uusia faneja.  xD





Destiny's hamsterit 2001-2009

Saana

#699
^Heh, se on kyllä hieno!

Minski

#700
^^ :lov

Muuten tossa ylimmäs kuvas ainakin toi selällään oleva näyttää kyl ihan tavis-cinnamonilta nyt :)
Hamsteriton tätä nykyä

wiidii

#701
Vielä oikein kunnollinen poseeraus <3
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#702
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
On se vaan sievä! :lov

wiidii

#703
9 vuorokautta ja yksi herkuttelija.  :lov



Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#704
^Juustollako se yks pikkuinen siellä herkuttelee?  :lov