• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

ammie

#631
^ Ihania seikkailijoita!  :sydan  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#632
^^On ne kyllä söpöjä :sydan  Meilläki oli hetki sitte viel tollassia mut nyt ne on jo kohta luovutusiässä :(

Minski

#633
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Löysin aarteen:
http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... 010434.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f279/ ... 010436.jpg
Voi lutunen :cry: :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#634
Kiituksia kaikille. :)
Nuo ovat kyllä aivan tolkuttoman ihastuttavia tapauksia - en malta odottaa, että pääsen niitä käsittelemään.

Tuo pähkinänkuorta kuskaillut pikkuinen oli kyllä todella hellyttävä - aivan kuin olisi suurikin aarre tuo kuorenpala ollut. xD

Anonymous

#635
Meijän 4viikkoa ja 3päivää vanhoja tyttöjä muutama. (ei saa kaikkia samalla kerralla kuvaan.)

Meijän Donnan tyylinäyte.

Koditon Nappi simmu poju.

Ainoo norre poju.(vapaa)

Anonymous

#636
^ Oi ihania!  :sydan

Onkos tuo toiseksi alin väriltänsä Creme? Vai olenko ihan surkea katsomaan/veikkaamaan? (:

Anonymous

#637
^pk keltainen (huono sellainen vielä) Mun mielestä.

Ninde

#638
^Sillä ei ole värimerkkejä? Cremeksi mäkin katsoin... Ettei sit olis joku keltainen creme?  :pihalla:

Anonymous

#639
Ok no katsotaan mitä tulee

Saana

#640
Kyllä mä oon ollu näkevinäni merkit noilla taikahamsun keltsivauvoilla aiemmissa kuvissa. (Tai sit oon vaan kattonu aina sitä toista niistä.)

Anonymous

#641
Juuri otettu kuva.

Anonymous

#642
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"^pk keltainen (huono sellainen vielä) Mun mielestä.

ok, no sit ei mennyt ihan nappiin.. :/   :)

Ninde

#643
^^Sävy on kyllä keltaiselle mun mielestä liian outo, vaikka kuinka olisi vaalea ja huono keltsi, mutta hankalahan se kuvista on sanoa varmaksi... Toi kuva on myös sen verran valottunut että ei se juurikaan selkeyttänyt asiaa.

Marla

#644
Tällaista sitten tänään. :lov 12 päivää ikää.