• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

HamsterSailor

#615
Varsinaisia söpöttimiä nuo Taikahamsun muksut :sydan Erityisesti viimeisen kuvan nakertelija :D

Heli

#616
Tässä ois Pipun nappulaiset viikon ikäisinä:


Mulla nyt ei hirveästi syrkkiväreistä ole kokemusta, mutta mun silmään tuosta kuvasta aika hyvin näkyis nuo värit. Eli umbbarit ja ei umbbarit. Tosin tota tirriäistä oikealla katselin nyt kuvista, että oiskohan se sittenkin joku ihan muun värinen kuin cinnamon umbbis. Mutta en mä kyllä tiiä onko oikeastaan mitään muuta vaihtoehtoa jos se on naaras ja ps...

Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#617
^Makeen tummia noi norre umbbarit. Mä luulin eka et toi vn on musta mut ilmeisesti ei voi olla? Nauhaton on selkeesti värimerkkinen kyllä.

Heli

#618
^Sillä on kyllä joo kans värimerkit sillä nauhallisella eli norre sekin on ja umbbari.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

#619
Herkuttelu hetki :lov

Tytöt haistelee pupun häkkiä kimpassa.

MirkkuH

#620
^iiiik  :taju: mä näen nuo rumilukset :sydan  huomenna livenä :P

wiidii

#621
Ihan mahtavan tummia tuo Helin umbbarit!  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#622
Heli: Ihania poikasia :lov Pitää näyttää illalla Jumba-isillekin kuvia, kun hän tuolta pesästään viitsii kömpiä :D Tolla nauhallisella on nätti nauha ja se on muutenkin upea, samoin se normaali umborous, niistä voi kasvaa jotain hienouksia :yes: Ja cinnamonit toki on myös nättejä, mutta nuo normaali umboroukset osui tummimpina ensin silmään.

taikahamsun lapsosilla herttainen ruokailuhetki. Nätisti laikkuja noilla kilppareilla, mutta harmi kun se kilpparius usein vaalentaa sen normaalin noin haaleaksi.
Hamsteriton tätä nykyä

Minski

#623
Poikaskuvaketjut on nyt käyttäjien toiveesta jaettu kahtia;

:sydan Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista
                                       ja
:sydan Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Laitathan siis poikaskuvasi oikeaan ketjuun, kiitos :)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#624
Cittari (pk minkki) sai vavvoja Marsipaanin (pk rex musta) kanssa viime yönä 12 aikaan. :) Enpäs tiedäkään ny si kummalle päivälle laittais synttärin.


wiidii

#625
Itse pistän aina sille jälkimmäiselle päivällä syntymäajan, kun on niin rajoilla.

Mitäs tuolta meidän Marsipaanin lapsosista voi tulla?  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#626
^Mamman suvusta ei ole tietoa, että yllärivärejä siis. Ainakin siellä on kaks punasilmäistä. :)

wiidii

#627
Joo, isukkihan kantaa puna- ja ruskeasilmäisyyttä. :) Toivottavasti tulee jotain ällösöpöä  :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#628
Tässä meidän nahkiaiset, ikää 2,5vrk. Ei tullut meille punasilmäisiä, vaikka äippä on p.s hopsku.


Anonymous

#629
^Jestas mikä läjä nakuja nakkeja  :lov