• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista

Aloittaja viiru, 07.09.09 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#195
Meidän jo 1kk 1vk ikäset Drinkki-poikue
Irish Coffee

Blue Mary

Hot Shot


Murun poikueesta sitten uusia kuvia kunhan kasvavat :lov

MirkkuH

#196
Ihanat drinksut, kelpais mullekin :P ...ihana pikku-orava toi Hot-Shotti :sydan , tupsukorvat ja kaikki :)

Blizzard

#197
Minskin murut :lov  :sydan
Hamsulauma ja koiruus

Scarlett

#198
Taikahamsun kolmikko on kivasti nimetty  :sydan
Onko tuon Irish coffeen korvaan sattunut jotain?

Anonymous

#199
^ Ei se vaan näyttää tossa kuvassa jotenkin kaksiosaiselta. Ihan ehjät korvat sillä on. :)

Olive

#200
^Eiks se oo vaan varjo? Ainakin musta näyttäis siltä :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Scarlett

#201
Niin se varmaan sitten onkin  :D  Näyttää vaan kuin söpöttimeltä olisi korva halki...

KaisaM.

#202
Ihania hamsulapsia  :lov

Tässä mietiskelin, että tosiaan mun kasvatti Shu Shabaka, musta vn, oli tuollainen tähtipää pienenä, mutta tähti sitten katosi iän myötä. Ja Shu:han on yhdistelmästä musta kk x huky vn. Että kai se joku värivirhe vain on, mutta tosiaan meillä ne ainakin katosi.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#203
^ No katellaanpa sit mitä nää tähtipäät kasvaessaan tekee :)

Nyt on ikää 13 vrk ja vauhti on ollut kova jo pari-kolme päivää; tönkköjaloilla spurttaillaan pitkin dunaa :sydan Ja ruokahalu on kova; nenä haistaa ruoan jo kaukaa vaikkei silmät näe vielä mitään :) Gaala-emo on todella luottavainen edelleen; ei välitä vaikka poikaset pinkovat pitkin dunaa, katselee vain, muttei mitenkään ylihuolehtivaisesti raahaile niitä takas pesään. Gaala on ollut kaikin puolin mahtava emo niin poikasten kuin omistajankin kannalta; kaikki 7 poikasta on huollettu hienosti emon osalta ja on hienoa, kun Gaala on niin stressitön emo <3



















Mulla on yhden poikasen väri vielä epäselvä, kun mun mielestä se on joko hunaja umborous tai cinnamon umborous, en oikein tiiä oonko näkevinäni sillä välillä sinistä pohjakarvaa vai en ja välillä epäilen näenkö sillä värimerkkejä ollenkaan :D Ja sit noi mitä oon kyyhkynharmaiksi tunnistanut niin oon miettinyt, että onko monestikin kyyhkynharmailla poikasilla ruskeet silmänympärykset ? En oo meinaan aiemmin huomannu tommosia kyyhkynharmailla poikasilla, mutta en nyt vannomaan mene. En tiiä, alan nähdä kaikissa poikasissa jotain erikoista kun tarpeeks kauan tiirailen niitä :) No eiköhän ne värit selkene, kun poikaset kasvaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

#204
ONNEA Minskille kauniista lapsosista!!
Ja hyvästä emosta tietysti myös..
Minun suursuosikkini on 4:n kuvan eturivin vas.puoleinen pikkuinen..  :lov
Minkä värinen sitten onkaan? (tunnen värejä huonosti) Niin aivan ihana!  :oops:
Tollasen ku sais itelleen..  :mrgreen:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

#205
^ Kiitos :) Hän on normaali valkonauhainen, ihan perus-sälli siis, mutta ne on poikasena tuommosia :)
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

#206
^ Ok, kiitos tiedosta! Luulin että norm.umborous vn tjtn,
   kun hänes tuota mustaa niin selväst näkyy..
    tai ainakin kuvas näyttää mustalta..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

MirkkuH

#207
Ihanaa, noita kuvia olenkin odotellut, malttanut olla ruinaamatta :P

Minkä ikäsenä erottaa sukupuolet?

KaisaM.

#208
Ihania ihania lapsosia  :lov  Todella ällösöpöjä pieniä pallomahoja  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#209
^ Upeeta Saana  :D  Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin.


Tässä meidän 9 päiväset nappulat. :lov