• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Minski

#150
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Edelleen huhuilen toimitsijoiden perään.
Toivottavasti löytyy innokkaita auttajia. Ite en voi valitettavasti luvata, koska en ole yhtään varma tulenko paikalle, tiedän sen vasta lauantain osalta lauantai-aamuna ja sunnuntain osalta sunnuntai-aamuna... Ja toisaalta jos tulen paikalle niin saattas olla ehkä ihan kivakin oikeestaan päästä näissä messuissa jopa kierteleenkin, kun Pet Expot mulla meni assarin töissä molemmat päivät.


Mikäs kato pitkäkarvasissa on käyny ? Yleensä niitä on ollu enempi kun lyhytkarvasia ja nyt on toistepäin. Mutta ihan kiva määrä hamsuja, kaikkia lajeja ilmotettu mukavasti.
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#151
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ja toisaalta jos tulen paikalle niin saattas olla ehkä ihan kivakin oikeestaan päästä näissä messuissa jopa kierteleenkin, kun Pet Expot mulla meni assarin töissä molemmat päivät.
Tästä sen verran, että jos noita työntekijöitä olis enempi per homma, niin sit vois vuorotella eikä tarvis koko päivää olla hommissa ja ehtisi messuillakin kierrellä.

viiru

#152
Joo, pyydän ja kannustan kaikkia assareita yms. auttavia käsipareja jakamaan hommia keskenään siten, että kaikki pääsisivät nauttimaan myös messujen annista. Assistenttina pystyy hyvyn toimimaan kahdellekin tuomarille yhtä aikaa, niin että toinen assistentti voi välillä pitää messuilutaukoa. Kun kerran lemmikkimessuilla ollaan, olisi kiva että kaikki kävijät pääsisivät niistäkin nauttimaan. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anonymous

#153
^Aivan olis kiva tosiaan nähdä jotain muutakin osastoa kuin omansa päivän aikana. Me Heidin kanssa päätettiin että toinen tuuraa toista kun kiertelee ja sitten taas toisinpäin. xD

GaneshaX

#154
^ Jepulis  :yes:  Mun on pakko päästä shoppaan ainakin juoksareita  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

KaisaM.

#155
Keksin bokseille kassit!  :)  Eli ihan tavalliset Prisman, Citymarketin ym. paperikassit.  :)  Tukevia ja niihin menee kaksi L-boksia päällekkäin, ja jää rakoa kuitenkin niin, että alempikin saa hyvin ilmaa. Ajattelin vielä pistää kassiin muutaman ilmareiän, mutta kyllä noi ihan hyvin asiansa ajaa, kuitenkin niin lyhyen aikaa niissä kasseissa ovat.  :)

Sitä mietin, että jos tullaan paikalle silloin yhdeksän aikaan sitä näytteilleasettajakorttia hakemaan, niin onkohan ovella odotettavissa kuinka ryysistä, joutuukohan kauan odottamaan ulkona... Että varmaan parempi hakea kortti erikseen ja sitten hakea hamsut autosta, ettei niiden kanssa tarvitse odottaa ulkona, vaan voi sitten marssia suoraan sisään etteivät palellu.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Kissanen

#156
mä ostan sieltä varmaan taas jotain herkkuja ja leluja,niitä sieltä aina jotenkin kummasti mukaan tarttuu. 8'----------D
Kerran jotenkin kummasti kantautui kotiin kantokoppa,kolme mökkiä,ruokakuppi ja kassillinen herkkuja.
iha vitu jepa

Mustikkamaan

#157
Mullaki on just kätsysti tilipäivä messujen aikaan, ni on varaa ostaa "tuliaisia" :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#158
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Assistenttina pystyy hyvyn toimimaan kahdellekin tuomarille yhtä aikaa
Jos pystyy :D Pystyis toki varmaan, jos se assarointi olis vaan boksien kiikuttamista eestaas, mutta kun yleensä ne boksit on tuhannen sekamelskassa eikä mistään numerojärkästä oo tietookaan ja sit yleensä aina on bokseja joita ei vaan meinaa löytyä vaikka etit ja etit pöydän viis kertaa läpi, mulla on ainakin ollu ihan riittävästi hommaa löytää ne oikeet boksit oikeessa järkässä siitä yhestä lajistakin enkä uskaltas luvata, että vetäsin jonkun toisenkin lajin siinä vaan ohessa.

Mut jos mä tänne ilmaannun niin voin olla assarina jossain luokassa, mutta ei varmaan kannata vielä laittaa mun nimee mihinkään ja toki jos innokkaita apulaisia löytyy muitakin niin saa toki luvata muille, ei mua varten tarvi pitää mitään paikkoja auki.

Ettehän oo tuomassa mitään hienoja hamsuja näytteille
Mulla on kaks hamsua aika pieniä ja hoikkia, täytys vähän saada niille massaa ympärille ja öljykuurille pitää kans laittaa joka iikka.
Hamsteriton tätä nykyä

Juulia

#159
Meiltä tulee hienoja hamsuja :P .
Yksi juur 2kk vanha neiti. Vielä vauvan oloinen ja näköinen. Toinen on 6kk vanha. Melko laiha, mutta nätti päinen ja pitkä turkkinen. Kolmas on myöskin herra jolta löytyy sopivasti kokoa, massaa, turkkia ja käsiteltävyyskin on kohdallaan. Ihana pullamiäs! :lov

Siinä meidän näyttelyyn lähtevät hienot hamsut! :)

Minskin söpöläiset kuitenkin taas korjaavat palkintopöydän, ei saa olla liian vaatimaton! :haha

edit. Editoin värit pois kun allekirjoituksesta näkee suoraan mitkä hamsut kyseessä.  ;) Tosin ehkä siltikin voisi vielä vähän vähemmän kuvailla osallistuvia eläimiä. -Heli
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

#160
Minusta tuntuu, että kaikki näyttelyhamsut on niin hienoja ja täydellisiä, että mun omat nauretaan pihalle.  :D  Kyllä varmasti tulee olemaan kokemuksena tosi tärkeä, koska pääsee vertaamaan omia hamsuja muiden omiin, en osaa yhtään veikata onko mun hamsut hyviä vai huonoja muihin verrattuna. Meillä kanssa pääsevät vielä öljykuurille, turkit ovat vähän kuivakoita osalla.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

PiiaL

#161
Tietämättömänä kysyisin, onko tuolla Myyrmäkihallissa montakin sisääntuloa, vai onko siellä vain yksi pääovi, josta tullaan sisälle? Kun näitä mattimyöhäisiä tullaan olemaan, ettei tule sitten vielä lisäsählinkiä siihen. Pet Expossa kun vähän etsittiin koirien ja kissojen kanssa sitä hamsujen sisäänkäyntiä, mutta onneksi hyvällä menestyksellä loppujen lopuksi xD

Laitan vielä tähän ketjuun semmoisen kysymyksen(kun paremmin varmaan tavoittaa messuille lähtijät tästä ketjusta), että olisiko täällä ketään molemmille päiville messuille tulevaa ihanaa ihmistä, jolla olisi mahdollisuus ottaa yökylään la-su pienen pk ps creme -naaraspoikasen, joka olisi sunnuntaina lähdössä messuilta nähtävästi Wiidiin (Marjutin) mukaan Oulun suuntaan Sintturaiselle? Itse kun olen paikalla vain lauantaina.. Yhteydenotot yv:llä tai sähköpostitse ennen näyttelyitä :) Olisin enemmän kuin kiitollinen.

edittiä, naaraalle yömajoitus tiedossa. :)

GaneshaX

#162
Ainakin ennen ollaan kuljettu vain yhdestä ovesta sisään. Helppo löytää.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#163
Nyt vaan koitetaan täällä maltilla odotella Sunnuntaita (vähän vaikeaa se meinaa olla) :c8

Vevve

#164
Mäkään en malttais oottaa!  :hyper
Lauantaina tulen kaverin kanssa, hän tuo syrkkinsä ekaa kertaa näytille. Sunnuntaina sitten yksinäni.